Top Ten w Sidomie i Nol3

Data: 2009-07-16 12:37:04
Autor: Łukasz
Top Ten w Sidomie i Nol3
Witam;

Jako początkujący na giełdzie mam pytanie do użytkowników Sidomy i Nol-a: czy w
każdym z tych systemów online widzimy top 5 spółek aktualnie rosnących i
spadających? Czy bardzo te systemy różnią się funkcjonalnością? Rozważam
założenie konta w ING lub Aliorze, które byście polecili?

pozdrawiam

Łukasz

Data: 2009-07-16 20:55:48
Autor: Dombrek
Top Ten w Sidomie i Nol3

Czy bardzo te systemy różnią się funkcjonalnością? Rozważam
założenie konta w ING lub Aliorze, które byście polecili?

Każdemu potrzeba czegoś innego. Najlepiej samemu przetestować. A na początek załóż tam gdzie taniej ;)
Dombrek

Data: 2009-07-17 01:01:24
Autor: jk
Top Ten w Sidomie i Nol3
On 16 Lip, 20:55, "Dombrek" <domb...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> założenie konta w ING lub Aliorze, które byście polecili?

Każdemu potrzeba czegoś innego. Najlepiej samemu przetestować. A na początek

Jeśli jesteś początkujący, chcesz się pobawić i Ci się nie spieszy, to
w ING co parę miesięcy jest promocja "konto za darmo do końca roku".
Teraz chyba jest taka promocja dla klientów banku ING, ale co jakiś
czas bywa dla wszystkich. Można potestować i jak się nie spodoba
zamknąć bez kosztów.

Jest też konto demo, ale nie wchodziłem, nie wiem na ile odpowiada
oryginałowi.

Data: 2009-07-17 01:27:24
Autor: macieks
Top Ten w Sidomie i Nol3
On 16 Lip, 12:37, "Łukasz" <luqazsWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Nol-a: czy w
każdym z tych systemów online widzimy top 5 spółek aktualnie rosnących i
spadających?

W NOL BPH nie ma top 5.

Top Ten w Sidomie i Nol3