Top secret

Data: 2013-01-18 18:09:11
Autor: pluton_
Top secret
- Jestem przekonany, że nie tylko ci dwaj funkcjonariusze, którzy
dopuścili się ujawnienia tych tajemnic ale również dziennikarze "Gazety
Wyborczej" poniosą stosowne konsekwencje - mówi w rozmowie z portalem
niezalezna.pl Tomasz Kaczmarek poseł PiS, były funkcjonariusz CBA.

Ale jakie to slodziutkie tajemnice byly. Takie piekne cycuszki agenta Tomka.
Po prostu czyste propagowanie pedalizmu i sodomizmo-gomoryzmu.

  Prokuratura Okręgowa w Lublinie wszczęła śledztwo, zainicjowane
doniesieniem szefa CBA, ws. ujawnienia dziennikarzom "Gazety Wyborczej"
tajnych informacji. Pod koniec listopada dziennik opisał pracę agentów
Biura pod przykryciem.

To chyba informacja sporzed pol roku. Ostatnio prokurwatura umorzyla tomkowe
cyce .
Juz nie jest to tajemnica panstwowa najwyzszej wagi.

  - Publikacja ta ujawniała wizerunki, mieszkania oraz operacyjne środki
transportu, które są w tych działaniach przez funkcjonariuszy pod
przykryciem wykorzystane - dodaje poseł.

oprocz ryja agenta Tomka byly tylko jakies brudne kulasy innych spoconych
agenciakow.
A srodki transportu rzeczywiscie ujawniono - dotad cale spoleczenstwo
bylo przekonane, ze tajne agenty popierdalaja na hulajnogach.

  - W tym śledztwie są włączone trzy moje zawiadomienia, które złożyłem
w związku z publikacjami przez "Gazetę Wyborczą" informacji niejawnych,
ujawniających kulisy form i metod pracy operacyjnej funkcjonariuszy pod
przykryciem - dodaje były funkcjonariusz CBA.

Pod jakim znowy przykryciem ? cycaty nawet koszuli nie mial.

Do ujawniania informacji o klauzuli "ściśle tajne" i innych informacji
niejawnych miało dochodzić od 1 października 2012 r. do 3 grudnia 2012
r. - podała w komunikacie rzeczniczka lubelskiej prokuratury Beata
Syk-Jankowska.

sqrwysynstwa sluzb istotnie powinny nie byc jawne. Zle sie stalo, ze
spoleczenstwo
sie dowiedzialo, na jakie goowna idzia kasa z budzetu.

  Prokuratura nie informuje o szczegółach sprawy, ponieważ dotyczy ona
informacji niejawnych.

tez niezla banda qtasow .

No i sie wyzalilem :)

Nullification

Data: 2013-01-18 19:05:37
Autor: u2
Top secret
W dniu 2013-01-18 18:09, pluton_ pisze:
tez niezla banda qtasow .

No i sie wyzalilem:)

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

To nie masz wtyczek w prokurwaturze ? No to trzymaj sie za jajca :-)

Data: 2013-01-18 19:30:46
Autor: pluton_
Top secret

To nie masz wtyczek w prokurwaturze ? No to trzymaj sie za jajca :-)

Nadchodzisz ?

Nullification

Data: 2013-01-18 19:28:26
Autor: u2
Top secret
W dniu 2013-01-18 19:30, pluton_ pisze:
Nadchodzisz ?

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Jak nie plutonem to arszenikiem.

Data: 2013-01-18 21:38:45
Autor: pluton_
Top secret
Jak nie plutonem to arszenikiem.

Ech, te ubeckie metody... Ok, bede sie plinowal.

Nullification

Data: 2013-01-18 21:36:52
Autor: u2
Top secret
W dniu 2013-01-18 21:38, pluton_ pisze:
Ech, te ubeckie metody... Ok, bede sie plinowal.

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Ale to ty jestes pluton a nie ja. Ja nie nulyfikuje nikogo :-)

Top secret