Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...

Data: 2009-06-03 15:49:43
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
.... po raz kolejny. Taka torba pod kierownice.
Niestety w tym roku znowu podrozala - cena w Bikemanie (i u jego sprzedawcow) 275zl. Czy ktos widzial to w jakiejs nizszej cenie?
Pozdrav
TA

Data: 2009-06-03 07:05:58
Autor: tadeklodz
On 3 Cze, 15:49, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Zobacz na ebayu. Ja kupiłem Ortlieba znacznie taniej niż w Polsce.

Data: 2009-06-03 22:29:40
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <21974024-1a0d-41ae-849b-9cccceab033c@o20g2000vbh.googlegroups.com>,
 tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:

> [...]
> sprzedawcow) 275zl. Czy ktos widzial to w jakiejs nizszej cenie?

Zobacz na ebayu. Ja kupiłem Ortlieba znacznie taniej niż w Polsce.

E, juz z rok szukam. W tym na allegro i ebayu.
Generalnie nie ma. Za to cena w Bikemanie wzrosla o 10%.
:)
TA

Data: 2009-06-03 20:50:00
Autor: Krees
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
E, juz z rok szukam. W tym na allegro i ebayu.
Generalnie nie ma. Za to cena w Bikemanie wzrosla o 10%.
:)
TA

Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-04 05:40:35
Autor: Michał Wolff
On 3 Cze, 22:50, "Krees" <krees_w...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

Nie dawaj się wkręcić w gadkę z kolegą Titusem, bo jemu tylko o
gadanie chodzi. Kasetę kupował chyba cztery miesiące, od roku kupuje
sakwę, od dwóch lat planuje wyjazd do Afryki; jednym słowem typowa
sójka wybierająca się za morze, urodzony gaduła i teoretyk.
--
http:///www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 14:49:28
Autor: fabian
Michał Wolff wrote:
[...]

A Ty mu chcesz tą ostatnią przyjemność odebrać! :(

Fabian.
;)

Data: 2009-06-04 06:20:57
Autor: Michał Wolff
On 4 Cze, 14:49, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

A Ty mu chcesz tą ostatnią przyjemność odebrać! :(

Rozbraja mnie po prostu. Kupuje od roku sakwę - i dziwi się, że mu
podrożała :))
Prosi, żeby mu teraz znaleźć w niższej cenie - ale kupuje dopiero po
wakacjach.
Jak już w końcu będzie gotów to mu "nagle" podskoczy o 20zł - i znowu
trza będzie zakup odłożyć w czasie. A dopóki pełnego ekwipunku nie
zbierze - z Afryki nici, jak tak dalej pójdzie to jakiś 2020 może i
realny będzie :))

Ale ile na preclu o swoich perypetiach naskrobie - to jego :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 20:16:51
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <cc673f13-7199-4d2e-9a0e-ea8712534517@c19g2000yqc.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 4 Cze, 14:49, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

> A Ty mu chcesz tą ostatnią przyjemność odebrać! :(

Rozbraja mnie po prostu.
Ciesze sie, ze moge sprawic ci tyle radosci.

Kupuje od roku sakwę - i dziwi się, że mu
podrożała :))

Ale ja sie niczemu nie dziwie.

Prosi, żeby mu teraz znaleźć w niższej cenie - ale kupuje dopiero po
wakacjach.

E, znowu nie zrozumiales. Jak zwykle zreszta.
Napisalem, ze najwczesniej bedzie mi potrzebna po wakacjach. Byc moze wtedy gdzies pojade.
Skoro jak sam wiesz - nigdzie nie jezdze, to po co mialem kupowac te sakwe rok temu? I to za cene ktora mi nie odpowiadala?
Na zapas?

Jak już w końcu będzie gotów to mu "nagle" podskoczy o 20zł - i znowu
trza będzie zakup odłożyć w czasie.

Dziwne rozumowanie.

A dopóki pełnego ekwipunku nie
zbierze - z Afryki nici, jak tak dalej pójdzie to jakiś 2020 może i
realny będzie :))

Jasnowidz??

Ale ile na preclu o swoich perypetiach naskrobie - to jego :))

Zobacz ile tobie radosci dalem.
Taki juz jestem altruista...

TA

Data: 2009-06-04 11:45:31
Autor: Michał Wolff
On 4 Cze, 20:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

E, znowu nie zrozumiales. Jak zwykle zreszta.
Napisalem, ze najwczesniej bedzie mi potrzebna po wakacjach. Byc moze
wtedy gdzies pojade.

Pewnie. Listopad - grudzień to świetne terminy, wiem juz dlaczego Ci
torba wodoodporna potrzebna...

jak tak dalej pójdzie to jakiś 2020 może i
realny będzie :))

Jasnowidz??

Raczej optymista :)

Zobacz ile tobie radosci dalem.
Taki juz jestem altruista...

Radość to dałeś sobie, co widać po długości posta :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 20:48:44
Autor: Titus Atomicus
[...]

BTW
Cos ty tak sie uczepil tej mojej Afryki?
Przeciez o ile wiem, ty tez planowales jakis wyjazd do Afryki?
To kiedy?
I jak czesto w o gole jezdzisz na jakies dluzsze wycieczki (czasowo nie: kilometrowo)?
Takie tam pytania retoryczne.

TA

Data: 2009-06-04 21:16:00
Autor: Krees
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):

Nie dawaj si=EA wkr=EAci=E6 w gadk=EA z koleg=B1 Titusem, bo jemu tylko o
gadanie chodzi. Kaset=EA kupowa=B3 chyba cztery miesi=B1ce, od roku kupuje
sakw=EA, od dw=F3ch lat planuje wyjazd do Afryki; jednym s=B3owem typowa
s=F3jka wybieraj=B1ca si=EA za morze, urodzony gadu=B3a i teoretyk.
--
http:///www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Wiesz, coś w tym jest... ;)

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-05 00:57:20
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <h09dif$p7$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> sakw=EA, od dw=F3ch lat planuje wyjazd do Afryki; jednym s=B3owem typowa
> s=F3jka wybieraj=B1ca si=EA za morze, urodzony gadu=B3a i teoretyk.

Ale co? Bo ja tu widze tylko problemy z kodowaniem.
Ale to juz sami sobie dojdzcie czyja to wina.

TA

Data: 2009-06-04 23:20:38
Autor: Krees
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...

Ale to juz sami sobie dojdzcie czyja to wina.

TA

Winny jest portal gazeta.pl/usenet, który podczas cytowania niekiedy wstawia
takie krzaki.
Ale wydaje mi się, że to nie problem cofnąć się bezpośrednio do cytowanego
posta i go przeczytać.
Poza tym na końcu zdania wstawiłem znaczek ";)". Sprawdź, co on oznacza :D.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-04 14:22:34
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <h06nlo$4ji$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > E, juz z rok szukam. W tym na allegro i ebayu.
> [...]

Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

E, czasu mam mnostwo.
Pieniedzy wrecz przeciwnie.
No i ta sakwa w zasadzie nie byla mi potrzebna. Dopiero po wakacjach. TA

Data: 2009-06-04 22:41:32
Autor: Krees
> [...]
> Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
> czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

To może czas na zmianę? Znajdź sobie jakąś dodatkową robotę, to i kasy Ci
przybędzie :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-04 12:03:17
Autor: Michał Wolff
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
On 3 Cze, 15:49, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Czy ktos widzial to w jakiejs nizszej cenie?

A teraz krótka lekcja dla człowieka sprawiającego wrażenie że ma umysł
przedszkolaka:

Jak się szuka w internecie?
1. Wchodzimy na stronę http://www.google.pl
2. Wpisujemy w wyszukiwarkę frazę "topeak handlebar tour guide dx"
3. Otwieramy PIERWSZĄ stronę jaka się nam wyświetli
4. I co mamy? Szukaną torbę za 249zł!!! O 26zł taniej niż w Bikemanie!

Można? Czy to przekracza możliwości nawet ćwierćinteligenta? Tak
trudno ruszyć makówką?
Weź sobie tą lekcję do serca zanim kolejny raz zaczniesz trollować na
preclu
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 21:52:37
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <fd0a63ee-505d-4f1d-ba79-dcec3ad5859e@g37g2000yqn.googlegroups.com>,
> [...]

trudno ruszyć makówką?
Weź sobie tą lekcję do serca zanim kolejny raz zaczniesz trollować na

Dzieki, ci Moj Bessewiserze, Googlowy Geniuszu,

Tylko, ze mi na pierwszym miejscu wyskoczyl jakis http://www.niagaracycle.com/product_info.php?products_id=35332
A na drugim Amazon Store.
Widocznie ty masz chyba jakies lepsze Google.
Wcale mnie to nie dziwi.

TA

Data: 2009-06-04 13:14:55
Autor: Michał Wolff
On 4 Cze, 21:52, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Widocznie ty masz chyba jakies lepsze Google.
Wcale mnie to nie dziwi.

Boże - co za pógłówek!
Nawet google użyć nie umie!
Za rączkę jak ociemniałego prowadzić trzeba

Masz tutaj gotowe wyszukiwania:
Fraza "topeak handlebar tour guide dx"
http://tinyurl.com/ogxmgu
Trzeci wynik to 249zł

Fraza "topeak tour guide dx"
http://tinyurl.com/qjk353
Pierwsza wynik to link do torby za 249zł

Przepraszam Drogi Przyjacielu, przepraszam stokrotnie w poprzednim
poście jakże opatrznie dałem Ci do wyszukiwania frazę ze słowem
"handlebar" i wynik jest dopiero za trzecim razem. Usunięcie z tej
frazy słowa "handlebar" - to już zadanie na którym największe mózgi
tego świata padały :)))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 22:28:25
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <Titus_Atomicus-BE456D.21523704062009@news.onet.pl>,

Widocznie ty masz chyba jakies lepsze Google.
Wcale mnie to nie dziwi.

Sluchaj, a czy to twoje google powiedzialo ci, ze cena 275zl w Bikemanie dotyczy torby z roku 2009 i czym sie ona rozni od torby z 2008?
I czy to 249zl torba za te twoja torbe uzwglednia koszt wysylki?
Bo moje google nie chce mi tego powiedziec.

TA

Data: 2009-06-04 14:15:10
Autor: Michał Wolff
On 4 Cze, 22:28, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Człowieku w rozwoju zapóźniony!

Po pierwsze - słowem się nie zająknąłeś w swoim ogłoszeniu że chodzi o
wersję z 2009

Po drugie - Ty nawet tego nie wiesz co chcesz kupić! Informacja na
stronie Bikemana "Nowość 2009" oznacza że od tego roku jest to torba
dostępna u Bikemana, nie że w tym ją Topeak wprowadził na rynek:))
Takie informacje o nowości są na tej stronie odnośnie połowy toreb
Topeaka :))

I koniec tego dobrego, na ten miesiąc już limit pomocy słabszym
wykonałem, więc
EOT bo tylko podkarmiłem trolla (ale to tak rozbrający troll, że tak
trudno się powstrzymać :))
Na koniec kolejny raz zaapeluję - przestań wreszcie pierdzieć w stołek
przed klawiaturą, a zacznij jeździć, zamiast wiecznie pytać o sprzęt
zacznij go używać, zamiast zanudzać precel pytaniami w stylu tego w
tym wątku - zacznij wrzucać relacje z wyjazdów.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 14:09:57
Autor: Coaster
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
Michał Wolff wrote:
[...]
zamiast zanudzać precel pytaniami [...]

Stracilbys jedna z racji swojego bytu ;-O

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-06-05 05:14:08
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 14:09, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Stracilbys jedna z racji swojego bytu ;-O

Swój broni swego, wieczny niejeżdżący gaduła - drugiego
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 15:20:53
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
On 5 Cze, 14:09, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Stracilbys jedna z racji swojego bytu ;-O

Swój broni swego, wieczny niejeżdżący gaduła - drugiego

LOL. Ty to masz wyobraznie! Zes sobie wyimaginowal - za duzo dydkutujesz z PP i udziela Ci sie :-P

Data: 2009-06-05 13:56:45
Autor: Coaster
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
Michał Wolff wrote:
[...]
A teraz krótka lekcja dla człowieka sprawiającego wrażenie że ma umysł
przedszkolaka:
[...]

Ty _naprawde_ masz jakies powazne kompleksy...

Data: 2009-06-05 05:10:43
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 13:56, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Ty _naprawde_ masz jakies powazne kompleksy...

Nie kolego Coaster, ja po prostu staram się oduczyć Titusa ciągłego
trollowania. Ludzie po to mają mózg, żeby myśleć, jeśli tutaj
prezentuje taką skrajną niezaradność - to na wyprawie zginie
marnie :)). Wyszukanie w google to jest podstawowa czynność przy tego
typu sprawach, a nie pisanie na grupę. Nie czepiałbym się gdyby to był
pierwszy przypadek, ale w przypadku tego użytkownika to jest
notoryczne i świadome trollowanie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 14:14:16
Autor: fabian
Michał Wolff wrote:
[...]

Jeżeli jest tak jak mówisz to jedyna rada na trola to jego zagłodzenie.

Fabian.

Data: 2009-06-05 05:18:20
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 14:14, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

Jeżeli jest tak jak mówisz to jedyna rada na trola to jego zagłodzenie.

Niestety racja, ale czasem tak trudno się powstrzymać, a kolega Titus
ma teksty po prostu powalające na kolana.

Niiejszym więc wyłączam się z tego wątku, nie tylko z odpowiadania
Titusowi, ale także innym gadułom w stylu Coastera, bo już zwietrzyli
świeżą krew :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 05:53:07
Autor: Szprota aka Stefandora
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
On 5 Cze, 14:18, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:

Niniejszym więc wyłączam się z tego wątku, nie tylko z odpowiadania
Titusowi, ale także innym gadułom w stylu Coastera, bo już zwietrzyli
świeżą krew :))

Obiecujesz?

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-05 15:31:42
Autor: Coaster
Szprota aka Stefandora wrote:
[...]

Nie rob mu przykrosci! Nie zmuszaj...
;-)

Data: 2009-06-05 15:29:59
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
On 5 Cze, 14:14, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

Jeżeli jest tak jak mówisz to jedyna rada na trola to jego zagłodzenie.

Niestety racja, ale czasem tak trudno się powstrzymać

Ha ha ha, hi hi hi, che che che ;-)
, a kolega Titus
ma teksty po prostu powalające na kolana.

No ale Ty powinienes na kolana uwazac - nie czytaj tych postow! :-)

Niiejszym więc wyłączam się z tego wątku [...]

Nie do wiary!
"[...] ...i o to doczekalismy sie laski! Wielki O'Rety sturlal sie z gor. Padnijmy na twarz i oddajmy mu czesc."

;-)

Data: 2009-06-05 15:22:03
Autor: Coaster
fabian wrote:
Michał Wolff wrote:
[...]

Kolega Michal nie pojdzie na to nigdy - musial by pojsc 'na antypreclowy odwyk' ;-)

Data: 2009-06-05 15:16:26
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

Tylko jego? Innych nie oduczasz? Z PP i RG czesto sam trollujesz niewasko.

[...]

Ale slyszales o prowokacji?

PS. Czytales "O czym szumia wierzby" Kennetha Grahame'a?