Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...

Data: 2009-06-03 07:05:58
Autor: tadeklodz
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
On 3 Cze, 15:49, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
... po raz kolejny.
Taka torba pod kierownice.
Niestety w tym roku znowu podrozala - cena w Bikemanie (i u jego
sprzedawcow) 275zl. Czy ktos widzial to w jakiejs nizszej cenie?
Pozdrav
TA

Zobacz na ebayu. Ja kupiłem Ortlieba znacznie taniej niż w Polsce.

Data: 2009-06-03 22:29:40
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <21974024-1a0d-41ae-849b-9cccceab033c@o20g2000vbh.googlegroups.com>,
 tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:

> [...]
> sprzedawcow) 275zl. Czy ktos widzial to w jakiejs nizszej cenie?

Zobacz na ebayu. Ja kupiłem Ortlieba znacznie taniej niż w Polsce.

E, juz z rok szukam. W tym na allegro i ebayu.
Generalnie nie ma. Za to cena w Bikemanie wzrosla o 10%.
:)
TA

Data: 2009-06-03 20:50:00
Autor: Krees
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
E, juz z rok szukam. W tym na allegro i ebayu.
Generalnie nie ma. Za to cena w Bikemanie wzrosla o 10%.
:)
TA

Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-04 05:40:35
Autor: Michał Wolff
On 3 Cze, 22:50, "Krees" <krees_w...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

Nie dawaj się wkręcić w gadkę z kolegą Titusem, bo jemu tylko o
gadanie chodzi. Kasetę kupował chyba cztery miesiące, od roku kupuje
sakwę, od dwóch lat planuje wyjazd do Afryki; jednym słowem typowa
sójka wybierająca się za morze, urodzony gaduła i teoretyk.
--
http:///www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 14:49:28
Autor: fabian
Michał Wolff wrote:
[...]

A Ty mu chcesz tą ostatnią przyjemność odebrać! :(

Fabian.
;)

Data: 2009-06-04 06:20:57
Autor: Michał Wolff
On 4 Cze, 14:49, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

A Ty mu chcesz tą ostatnią przyjemność odebrać! :(

Rozbraja mnie po prostu. Kupuje od roku sakwę - i dziwi się, że mu
podrożała :))
Prosi, żeby mu teraz znaleźć w niższej cenie - ale kupuje dopiero po
wakacjach.
Jak już w końcu będzie gotów to mu "nagle" podskoczy o 20zł - i znowu
trza będzie zakup odłożyć w czasie. A dopóki pełnego ekwipunku nie
zbierze - z Afryki nici, jak tak dalej pójdzie to jakiś 2020 może i
realny będzie :))

Ale ile na preclu o swoich perypetiach naskrobie - to jego :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 20:16:51
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <cc673f13-7199-4d2e-9a0e-ea8712534517@c19g2000yqc.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 4 Cze, 14:49, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

> A Ty mu chcesz tą ostatnią przyjemność odebrać! :(

Rozbraja mnie po prostu.
Ciesze sie, ze moge sprawic ci tyle radosci.

Kupuje od roku sakwę - i dziwi się, że mu
podrożała :))

Ale ja sie niczemu nie dziwie.

Prosi, żeby mu teraz znaleźć w niższej cenie - ale kupuje dopiero po
wakacjach.

E, znowu nie zrozumiales. Jak zwykle zreszta.
Napisalem, ze najwczesniej bedzie mi potrzebna po wakacjach. Byc moze wtedy gdzies pojade.
Skoro jak sam wiesz - nigdzie nie jezdze, to po co mialem kupowac te sakwe rok temu? I to za cene ktora mi nie odpowiadala?
Na zapas?

Jak już w końcu będzie gotów to mu "nagle" podskoczy o 20zł - i znowu
trza będzie zakup odłożyć w czasie.

Dziwne rozumowanie.

A dopóki pełnego ekwipunku nie
zbierze - z Afryki nici, jak tak dalej pójdzie to jakiś 2020 może i
realny będzie :))

Jasnowidz??

Ale ile na preclu o swoich perypetiach naskrobie - to jego :))

Zobacz ile tobie radosci dalem.
Taki juz jestem altruista...

TA

Data: 2009-06-04 11:45:31
Autor: Michał Wolff
On 4 Cze, 20:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

E, znowu nie zrozumiales. Jak zwykle zreszta.
Napisalem, ze najwczesniej bedzie mi potrzebna po wakacjach. Byc moze
wtedy gdzies pojade.

Pewnie. Listopad - grudzień to świetne terminy, wiem juz dlaczego Ci
torba wodoodporna potrzebna...

jak tak dalej pójdzie to jakiś 2020 może i
realny będzie :))

Jasnowidz??

Raczej optymista :)

Zobacz ile tobie radosci dalem.
Taki juz jestem altruista...

Radość to dałeś sobie, co widać po długości posta :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-04 20:48:44
Autor: Titus Atomicus
[...]

BTW
Cos ty tak sie uczepil tej mojej Afryki?
Przeciez o ile wiem, ty tez planowales jakis wyjazd do Afryki?
To kiedy?
I jak czesto w o gole jezdzisz na jakies dluzsze wycieczki (czasowo nie: kilometrowo)?
Takie tam pytania retoryczne.

TA

Data: 2009-06-04 21:16:00
Autor: Krees
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):

Nie dawaj si=EA wkr=EAci=E6 w gadk=EA z koleg=B1 Titusem, bo jemu tylko o
gadanie chodzi. Kaset=EA kupowa=B3 chyba cztery miesi=B1ce, od roku kupuje
sakw=EA, od dw=F3ch lat planuje wyjazd do Afryki; jednym s=B3owem typowa
s=F3jka wybieraj=B1ca si=EA za morze, urodzony gadu=B3a i teoretyk.
--
http:///www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Wiesz, coś w tym jest... ;)

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-05 00:57:20
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <h09dif$p7$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> sakw=EA, od dw=F3ch lat planuje wyjazd do Afryki; jednym s=B3owem typowa
> s=F3jka wybieraj=B1ca si=EA za morze, urodzony gadu=B3a i teoretyk.

Ale co? Bo ja tu widze tylko problemy z kodowaniem.
Ale to juz sami sobie dojdzcie czyja to wina.

TA

Data: 2009-06-04 23:20:38
Autor: Krees
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...

Ale to juz sami sobie dojdzcie czyja to wina.

TA

Winny jest portal gazeta.pl/usenet, który podczas cytowania niekiedy wstawia
takie krzaki.
Ale wydaje mi się, że to nie problem cofnąć się bezpośrednio do cytowanego
posta i go przeczytać.
Poza tym na końcu zdania wstawiłem znaczek ";)". Sprawdź, co on oznacza :D.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-04 14:22:34
Autor: Titus Atomicus
Topeak Handlebar TourGuide Bag DX...
In article <h06nlo$4ji$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > E, juz z rok szukam. W tym na allegro i ebayu.
> [...]

Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

E, czasu mam mnostwo.
Pieniedzy wrecz przeciwnie.
No i ta sakwa w zasadzie nie byla mi potrzebna. Dopiero po wakacjach. TA

Data: 2009-06-04 22:41:32
Autor: Krees
> [...]
> Czyli gdybyś kupił w Bikemanie to byłbyś do przodu o 10%, że o straconym
> czasie nie wspomnę (a czas to pieniądz, panie ;)) ;).

To może czas na zmianę? Znajdź sobie jakąś dodatkową robotę, to i kasy Ci
przybędzie :).

--   Pozdrawiam,
Krees

--