Topeak Panoram V12

Data: 2012-05-22 09:56:07
Autor: Andrzej W.
Topeak Panoram V12
Cześć,

Chciałbym pochwalić ten licznik.
http://www.topeak.com/products/Computers/PanoramV12WideScreenWire

Poza ciekawym wyglądem (kwestia gustu), przede wszystkim za wyraźny i czytelny wyświetlacz, wszystko co chcę wiedzieć mam na jednym ekranie, nic nie trzeba przełączać.

Bezawaryjność, mam go dwa sezony i nie zdarzyło mi się by się zawiesił co było nagminne w tanich licznikach, których dotychczas używałem.

Ciekawy sposób mocowania, centralnie nad mostkiem.

Solidne wykonanie.

Wady:
- brak podświetlania (jeżdżę czasem nocą),
- po przekroczeniu 1000km "Trip Distance" się zeruje zaś "Trip Time" nie i na "Average Speed" mamy "Err". Oczywiście "Odometer" liczy w tysiącach.
- trzeba nacisnąć guziczek by po bardzo długiej przerwie licznik zaczął zliczać.
- skomplikowana klawiszologia.
- niedostępny w Polsce.

--
Pozdrawiam,