Topienie zimy czyli tuzinowe TBSZ '2009

Data: 2009-03-22 16:34:35
Autor: Markowski
Topienie zimy czyli tuzinowe TBSZ '2009
Użytkownik "Piotr Pietrasik"

W tym roku zima jest troche zima. Mysle ze po kilku latach,
kiedy byla wyjatkowo dla nas laskawa i topilismy ja pro forma,
rozbestwila sie na calego i nas troche podgryza.
Najgorsze, ze czasem wpada tak z ukradka i znienacka.

No i właśnie mnie w tym roku tak dopadła. Już chyba ze trzy tygodnie temu mieliśmy kopać pod fundamenty, ale koparka się w błocie zakopała. A w ostatni dzień zimy spadł taki śnieg, że jeszcze przez dwa dni jezdziłem na nartach. A najśmieszniejsze, że jak jechałem W Sączu na narty, to na skrzyżowaniu podjechał koło nas goście na BMW1200GS na wielickich numerach. Mróż po kolana a mu żytem :-)

--
Markowski
VFR800Fi + Jawa 350TS na wieczną pamiątkę

Topienie zimy czyli tuzinowe TBSZ '2009