Tor Kielce - mapa.

Data: 2009-05-28 17:06:18
Autor: Sqeeb
Tor Kielce - mapa.
Cześć.
Kolega z wątku niżej podał link do artykułu
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/motocyklowi-bandyci-na,1313652
w którym było coś o torze w Kielcach. Dogrzebałem się do strony automobilklubu,
który tym torem zarządza - ani zdjęć, ani nawet planu poglądowego.. Tylko długość
i informacja, że przebiega przez fragment drogi krajowej nr 74. To samo na
wikipedii i w artykułach w kilku innych gazetach.

Dysponuje ktos może planem(chociąz poglądowym) tego toru?

Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-28 15:17:47
Autor: kakmar
Tor Kielce - mapa.
Dnia 28.05.2009 Sqeeb <sqeeb@internet.community> napisał/a:

Dysponuje ktos może planem(chociąz poglądowym) tego toru?

Planem nie ale to powinno dać Ci jakieś wyobrażenie, no co prawda bez odcinka drogowego. http://video.google.com/videoplay?docid=8026534566904168086

To może być?

;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-28 15:29:10
Autor: kakmar
Tor Kielce - mapa.
Dnia 28.05.2009 kakmar <kakmar+sp@gmail.com> napisał/a:
[...]

I poważniej (choć to niepoważne) tor wygląda tak:
<http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=kielce,+miedziana+g%C3%B3ra,+tor+wy%C5%9Bcigowy&sll=52.19303,20.966235&sspn=0.006761,0.013819&ie=UTF8&ll=50.954858,20.547996&spn=0.01322,0.043945&t=h&z=15>

widać owal, odcinek "leśny" i drogowy. Jak masz blisko to tam giełda co
niedzielę była, może jeszcze jest, to sobie zwiedzisz.

Dziennikarz napisał co wiedział, tor jest, nie da się ukryć.   --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-28 18:41:51
Autor: Sqeeb
Tor Kielce - mapa.
On Thu, 28 May 2009 15:29:10 +0000 (UTC)
kakmar wrote:

Dnia 28.05.2009 kakmar <kakmar+sp@gmail.com> napisał/a:
[ciach]

No nie pomyślałem w ten sposób. Wielkie dzięki.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-29 07:45:32
Autor: Tytus z Fabryki
Tor Kielce - mapa.
Siemka

***Użytkownik "kakmar"
Planem nie ale to powinno dać Ci jakieś wyobrażenie, no co  prawda bez odcinka drogowego.

Zajebioza :)  przypomina mi australijskie wyscigi motorowek po rowach melioracyjnych tylko w 3 x zwolnionym tempie

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-05-28 18:23:09
Autor: Norbi
Tor Kielce - mapa.
Sqeeb pisze:

Dysponuje ktos może planem(chociąz poglądowym) tego toru?

Po co Ci ?
Jesli masz jakies fajne auto sportowe to tam mozesz pojechac
na motocyklu nie ma mozliwosci - jak dotad nie bylo - zeby pojezdzic

Mnie w sobote na Harmancu Slowak zapytal
....a Wy tak z Polski przyjezdzacie zeby tutaj pojezdzic
- to u Was nie ma takich drog... ?

Szkoda gadac...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-05-28 18:40:50
Autor: Sqeeb
Tor Kielce - mapa.
On Thu, 28 May 2009 18:23:09 +0200
Norbi wrote:

> Dysponuje ktos może planem(chociąz poglądowym) tego toru?
> Po co Ci ?

Byłem ciekaw ile tego odcinka 'drogowego' jest i jak to wygląda
pośród lasu.

Jesli masz jakies fajne auto sportowe to tam mozesz pojechac
na motocyklu nie ma mozliwosci - jak dotad nie bylo - zeby pojezdzic

A to dziwne. Na poznań z tego co słyszałem nie chcieli wpuszczać
drifterów bo im szkoda nawierzchni.

Mają być. Kiedyś, kiedyś...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-28 19:07:21
Autor: fv
Tor Kielce - mapa.
Sqeeb wrote:
Mnie w sobote na Harmancu Slowak zapytal
...a Wy tak z Polski przyjezdzacie zeby tutaj pojezdzic
- to u Was nie ma takich drog... ?

Szkoda gadac...

Mają być. Kiedyś, kiedyś...

Ale co jest złego w tej drodze (Tarnów->Nowy Sącz):
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Trasa+975%2FTrasa+980&daddr=Tarnowska&geocode=FebI-AIdjJk9AQ%3BFUqL9QIdArc7AQ&hl=pl&mra=ls&sll=49.698727,20.748367&sspn=0.143675,0.325127&ie=UTF8&z=11

Albo w tej okolicy (Krynica Górska):
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=krynica+zdr%C3%B3j&sll=49.423481,20.897369&sspn=0.288973,0.650253&ie=UTF8&ll=49.421694,20.959167&spn=0.577966,1.300507&z=10

Ale fakt, dalej na południe drogi są jeszcze fajniejsze ;>

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-05-29 11:53:33
Autor: Norbi
Tor Kielce - mapa.
fv pisze:

[...]

Daj spokoj - ruch jak u Chinczykow....
w piatek lecielismy ta trasa - nie da sie jechac spokojnie - fajnie po winklach. Albo trzeba sie wlec albo zapierdzielac na 3-go

[...]

Tu jest fajno - przed Krynica nowy asfalt - wracalismy w niedziele z
Krynicy na Tarnow i droga fajna - spokojniejsza asfalt ok
tylko za duzo wiosek po drodze...

Jednak Harmanec wygrywa superprzyczepnym asfaltem
Co ciekawsze asfalt ma tam kilka lat i tak jest przyczepniejszy
niz u nas na nowych drogach...

Ale fakt, dalej na południe drogi są jeszcze fajniejsze ;>

To nie kwestia samych drog - ale tez ilosci aut
jak wjezdzasz na Slowacje - to jakbys na pustynie trafil...
Poza tym nikt nie usiluje Cie zatrzymac na bezczelnego...
Ogolnie inna bajka - tam sie jezdzi przyjemnie
mimo ze drogi moze nie sa idealne...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-05-28 23:25:54
Autor: Monster
Tor Kielce - mapa.
Sqeeb pisze:
Cześć.

Dysponuje ktos może planem(chociąz poglądowym) tego toru?
ponoć wiecznie usyfiony po giełdzie,duzo lepszą opcją w "okolicy" jest Radom,nowa nawierzchnia i mocno zakręcony:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-31 09:26:55
Autor: Spider A.J.
Tor Kielce - mapa.

"Sqeeb" <sqeeb@internet.community> wrote

[ciach]
A tak troche offtopicznie to dzieki Gaborowi T.
to wegrzy buduja juz trzeci tor z prawdziwego zdarzenia,
u nas Robus jakos nie wplynal :-(

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)