Tor Kielce - nie ogarniają?

Data: 2011-07-01 20:19:56
Autor: DoQ
Tor Kielce - nie ogarniają?
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-01 18:57:02
Autor: Robert Rędziak
Tor Kielce - nie ogarniają?
On Fri, 01 Jul 2011 20:19:56 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com>
wrote:

Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

 Tam jest badzo ślisko bez deszczu: na owalu można polecieć
 bokiem czymkolwiek. BTDT.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-07-01 20:02:22
Autor: to
Tor Kielce - nie ogarniają?
begin DoQ
http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ Tam aż tak ślisko jest po
deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

Polska.

Nic nie potrafią zrobić, Kubica ostatni, nie ma dyfuzora. Wszyscy mają dyfuzor, tylko nasz nie ma dyfuzora.

Data: 2011-07-01 20:08:20
Autor: Robert Rędziak
Tor Kielce - nie ogarniają?
On 01 Jul 2011 20:02:22 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Nic nie potrafią zrobić, Kubica ostatni, nie ma dyfuzora. Wszyscy mają dyfuzor, tylko nasz nie ma dyfuzora.

 Rozumiem, że rekord toru na Miedzance należy do Ciebie?

Data: 2011-07-01 20:34:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Tor Kielce - nie ogarniają?
W dniu 2011-07-01 20:19, DoQ pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie
lawirują... :)

Jeśli mają "cywilne opony" , a deszcz dopiero co spadł - to się nie ma co dziwić.

Ale fakt - ładnie cedzą po barierach, aż miło popatrzeć momentami :)

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-01 20:45:45
Autor: DoQ
Tor Kielce - nie ogarniają?

Jeśli mają "cywilne opony" , a deszcz dopiero co spadł - to się nie ma
co dziwić.

Nooo jak widać trzeba uważać na Kieleckich ulicach ;-))

Ale fakt - ładnie cedzą po barierach, aż miło popatrzeć momentami :)

Niektórzy lecą totalnie bezwładnie :))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-01 22:57:14
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Tor Kielce - nie ogarniają?
Dnia 01.07.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

Bardzo slisko jest nawet na sucho. Poza tym goscie w Evo w miare
ogarniaja ;) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-07-02 08:36:37
Autor: J.F.
Tor Kielce - nie ogarniajš?
On Fri, 1 Jul 2011 22:57:14 +0200,  Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:
Dnia 01.07.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

Bardzo slisko jest nawet na sucho.

Ale co - asfalt/beton dali jakis specjalnie sliski, czy tor zapluty
olejem ? Bo to wyglada jakby bylo bardziej sliskie od przecietnej
drogi.

J.

Data: 2011-07-02 11:28:15
Autor: Robert Rędziak
Tor Kielce - nie ogarniaj??
On Sat, 02 Jul 2011 08:36:37 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale co - asfalt/beton dali jakis specjalnie sliski,

 Asfalt jest śliski. Nie sądzę, że specjalnie, ten tor ma już
 kilkadziesiąt lat.

Bo to wyglada jakby bylo bardziej sliskie od przecietnej
drogi.

 Jest. Na prawym łuku, tym przy jedynym drzewie na torze, na
 dobrze nakręconej dwójce (prędkość wejścia w okolicy 80-90km/h)
 skończyłem bokiem, gdzieś właśnie w okolicy drzewa. W
 pierdolocie Micra K11.

Data: 2011-07-02 18:54:13
Autor: neoniusz
Tor Kielce - nie ogarniaj??
W dniu 11-07-02 13:28, Robert Rędziak pisze:
[...]

Mnie na tym torze obrocilo tylko w jednym aucie - evo (w lesie) ;) Oprocz tego zrobilem jeszcze kilka kolek impreza, carrera 4s, civiciem type-r i swoim lexusem - obylo sie bez tragedii ;) A to bylo w marcu, jak jeszcze na trawie snieg polegiwal, mimo ogolnego ciepla.

Odcinek lesny faktycznie jest troche bardziej sliski, ale ten luk z drzewem, o ktorym piszesz, nie wydaje mi sie taki zly. Pamietam, ze cisnalem tam i jechalem kazdym autem bez odpuszczania gazu.

Data: 2011-07-04 15:55:14
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Tor Kielce - nie ogarniaj??
On 2011-07-02 18:54, neoniusz wrote:
Odcinek lesny faktycznie jest troche bardziej sliski, ale ten luk z
drzewem, o ktorym piszesz, nie wydaje mi sie taki zly. Pamietam, ze
cisnalem tam i jechalem kazdym autem bez odpuszczania gazu.

Jechałeś cały ten łuk bez odpuszczania gazu (zakładam, że na właściwym biegu ;-)) ? Sorry, nie bardzo wierze... chyba, że ciągłym sladem...

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-07-02 12:03:06
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Tor Kielce - nie ogarniajš?
Dnia 02.07.2011 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Oleju tam nie ma. Po prostu bardzo sliski asfalt. Zjezdzajac z lasu na
tor wystarczy ujac i skrecic, zeby postawic auto jak jest sucho. Zadnych
magicznych sztuczek ;-) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-07-03 14:07:16
Autor: Bydlę
Tor Kielce - nie ogarniają?
On 2011-07-01 22:57:14 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> said:

[...]

Z dość prostej przyczyny - konstrukcja toru jest nietypowa.
Do mieszanki asfaltowej był dodany kamień wapienny.
Asfalt   jest odcinkami bardzo jasny - najbardziej śliski jest odcinek zjazdu z góry tzn. niewidocznej części toru gdy filmowany jest od strony startu  (części  zwanej stadionem).

 Poza tym goscie w Evo w miare
ogarniaja ;)

E tam ogarniają. TO: <http://www.youtube.com/watch?v=28z8MXoj9TY&feature=related> były wyścigi i nikt się nie ślizgał...
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-03 14:48:06
Autor: J.F.
Tor Kielce - nie ogarniajš?
On Sun, 3 Jul 2011 14:07:16 +0200,  Bydlę wrote:
Bardzo slisko jest nawet na sucho.

Z dość prostej przyczyny - konstrukcja toru jest nietypowa.
Do mieszanki asfaltowej był dodany kamień wapienny.

Ale to tak specjalnie zeby bylo slisko, czy eksperymentalnie, czy tak
bylo najtaniej ? Mam nadzieje ze na zwyklych drogach nie dodaja, ten slynny dolomit to
chyba mial byc pod asfalt ?
 Poza tym goscie w Evo w miare ogarniaja ;)
E tam ogarniają. TO: <http://www.youtube.com/watch?v=28z8MXoj9TY&feature=related> były wyścigi i nikt się nie ślizgał...
;-)

O wyzszosci RWD nad AWD ? :-)
Naprawy byly za drogie, to nikt nie rozbijal auta :-)

Ale co - na tamte samochody przyczepnosci starczalo, czy asfalt byl
inny ? J.

Data: 2011-07-03 14:55:35
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Tor Kielce - nie ogarniaj??
On 2011-07-01 22:57:14 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> said:

 Poza tym goscie w Evo w miare
ogarniaja ;)

E tam ogarniają. TO: <http://www.youtube.com/watch?v=28z8MXoj9TY&feature=related> były wyścigi i nikt się nie ślizgał...
;-)

Jakby nie patrzeć sucho bylo ;-) Swietny film, takie wyscigi 126p
pamietam tylko z ostatnich, w miare tlustych lat polskiego RC. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-07-04 06:14:57
Autor: Massai
Tor Kielce - nie ogarniają?

On 2011-07-01 22:57:14 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki
<karmmnie@chloru.net> said:

> [...]
odcinek zjazdu z góry tzn. niewidocznej części toru gdy filmowany
jest od strony startu  (części  zwanej stadionem).

Bo to jest tor na wyścigi, a nie na takie ciasne próby z pachołami.

Choć pamiętam, daaawno temu - jakoś z czasów gdy ten film kręcili -
byłem ogladać wyścig na formuły 3 na tym torze. Pech chciał że trochę
kropiło, mama mówiła do ojca "co go będziesz brał jak leje", na co
ojciec "no co ty, własnie dlatego że pada będzie fajnie!". I
rzeczywiście - wyścigówki bokiem jeździły...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-06 21:43:17
Autor: Robert Rędziak
Tor Kielce - nie ogarniają?
On Mon, 4 Jul 2011 06:14:57 +0000 (UTC), Massai <tsender@wp.pl>
wrote:

Bo to jest tor na wyścigi,

 Chciałeś powiedzieć ,,pół toru'' ;)

Data: 2011-07-06 00:25:57
Autor: Adam Płaszczyca
Tor Kielce - nie ogarniają?
Dnia Fri, 01 Jul 2011 20:19:56 +0200, DoQ napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

Tam jest slisko i bez deszczu. --

Tor Kielce - nie ogarniają?