Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele

Data: 2010-08-11 15:34:29
Autor: Tytus z fabryki
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
Siemka
Jako ze niektorzy zalili siem ze trzymamy w tajemnicy to obwieszczam. 14-15 weekend na torze w Nowodworze
wiecej info www.nowodwor.pl.tl
Mozna pozapierdalac
Wybieram siem...
Jest opcja z noclegiem na torze ew z rana w niedziele skok do Lublina gdzie jest jazda 9-14 14-19 (chyba)
wiecej info www.moto-sekcja.pl
mozna poprzycierac buty - zwlaszcza te ochraniacze na cholewkach
Dziekuje za uwage

Tytus z fabryki

Data: 2010-08-11 15:59:57
Autor: Qlfon
W dniu 2010-08-11 15:34, Tytus z fabryki pisze:
[...]
Są szanse że dam radę. Pytanie tylko kogo mam szukać żeby zaparkować obok;)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-08-11 07:40:49
Autor: zuzka600f
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
  Czesc

On 11 Sie, 15:59, Qlfon <r...@life.pl> wrote:

Są szanse że dam radę. Pytanie tylko kogo mam szukać żeby zaparkować obok;)

Qlfon, pytanie chyba powinno brzmiec: "Jak Was rozpoznac, żeby
zaparkowac z daleka?" ;D

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-08-11 20:19:52
Autor: Qlfon
W dniu 2010-08-11 16:40, zuzka600f pisze:
[...]

Tyle nie gadaj tylko przyjedz, bo muszę zobaczyć Twoją bieliźniarę a szczególnie górną półkę i jej styk ze sztycą/ramą. Może podeślij skan serwisówki z rysunkiem jak to powinno być....

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-08-11 20:51:10
Autor: Tytus
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
Siemka

*** "Qlfon"
Tyle nie gadaj tylko przyjedz, bo muszę zobaczyć Twoją bieliźniarę a szczególnie górną półkę i jej styk ze sztycą/ramą. Może podeślij skan serwisówki z rysunkiem jak to powinno być....

Cos musi byc z tym parkowaniem w drugim koncu parkingu jak chlopaki maja zamiar spotkac sie glownie w celu dotykania sie bielizna :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-08-11 21:28:31
Autor: Qlfon
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
W dniu 2010-08-11 20:51, Tytus pisze:
Siemka

*** "Qlfon"
[...]

Ja wcale nie chciałem na końcu parkingu się z nikim spotykać!!!
Tomek - odkrecaj to teraz!:;)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-08-12 00:34:40
Autor: zuzka600f
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
  Czesc :)

On 11 Sie, 21:28, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
W dniu 2010-08-11 20:51, Tytus pisze:> Siemka

> *** "Qlfon"

tiaaaa... nie za szybko na takie spoufalanie? ;)

Ja wcale nie chciałem na końcu parkingu się z nikim spotykać!!!
Tomek - odkrecaj to teraz!:;)

JA mam odkrecac??? nawet jesli cos, to najwyzej zloze podanie o
honorowe czlonkowstwo w RGC ;)

A bajdelejem, to jak uda sie zsynchronizowac, to Tytus bedzie mial cos
dla Ciebie ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-08-12 09:45:33
Autor: Qlfon
W dniu 2010-08-12 09:34, zuzka600f pisze:
[...]

Chłopie, to jest XXI wiek, nie takie rzeczy się robi za pierwszym razem. Ja tylko na głowkę ramy chciałem popatrzeć:)
Ja wcale nie chciałem na końcu parkingu się z nikim spotykać!!!
Tomek - odkrecaj to teraz!:;)

JA mam odkrecac??? nawet jesli cos, to najwyzej zloze podanie o
honorowe czlonkowstwo w RGC ;)

To Ty napisałesś o parkowaniu z daleka...

A bajdelejem, to jak uda sie zsynchronizowac, to Tytus bedzie mial cos
dla Ciebie ;)

O, byłoby super. Tylko sobota czy niedziela (i mniej więcej  w jakich godzinach) bo to mój ost. weekend przed wyjazdem na urlop i oczywiście "musimy" zrobić wielkie zakupy;) Latać pewnie nie będę bo mnie tam zabiją:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-08-12 00:59:57
Autor: zuzka600f
On 12 Sie, 09:45, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
W dniu 2010-08-12 09:34, zuzka600f pisze:

Chłopie, to jest XXI wiek, nie takie rzeczy się robi za pierwszym razem.
Ja tylko na głowkę ramy chciałem popatrzeć:)

ja tu slyne jako konserwatysta i swojego wizerunku bede bronil ;)

To Ty napisałesś o parkowaniu z daleka...

wiem co pisalem i sie z tego nigdzie nie wycofalem ;D

O, byłoby super. Tylko sobota czy niedziela (i mniej więcej  w jakich
godzinach) bo to mój ost. weekend przed wyjazdem na urlop i oczywiście
"musimy" zrobić wielkie zakupy;) Latać pewnie nie będę bo mnie tam zabiją:)

Z tym, to juz do Tytusa - za moment dostanie plytke dla Ciebie :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-08-12 14:41:36
Autor: Tytus z fabryki

***"Qlfon"  zuzka600f pisze:
 tiaaaa... nie za szybko na takie spoufalanie? ;)

 Chłopie, to jest XXI wiek, nie takie rzeczy się robi za pierwszym razem.
 O, byłoby super. Tylko sobota czy niedziela

Nie mnieszajcie mnie Panowie w Wasze fetysze, ja tylko mam przewiesc plastikowe pudelko z Wawy do ND. Nawet nie chce wiedziec co w tym pudelku jest.
Bede w sobote w ND od ok 9. Bede jezdzil w grupie B pierwszy trening 9.30

Tytus z fabryki

Data: 2010-08-12 06:27:49
Autor: zuzka600f

On 12 Sie, 14:41, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Nie mnieszajcie mnie Panowie w Wasze fetysze, ja tylko mam przewiesc

KJ dobrze prawi ;) Teraz, to juz pozamiatane ;D

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-08-12 14:55:46
Autor: KJ Siła Słów
Tytus z fabryki pisze:

Nie mnieszajcie mnie Panowie w Wasze fetysze, ja tylko mam

na poczatku kazdy tak gada

KJ

Data: 2010-08-12 17:37:59
Autor: Tytus z fabryki
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
Siemka
 "KJ Siła Słów" na poczatku kazdy tak gada

 KJ

a co z podpisem?
nie powinno byc
wmieszany???

Tytus z fabryki

p.s. ma byc 32C, masakra
i po co to bylo do HR jechac????

Data: 2010-08-13 00:04:41
Autor: KJ Siła Słów
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
Tytus z fabryki pisze:

a co z podpisem?
nie powinno byc
wmieszany???

patrz tera:

KJ a chuj z podpisem

PS. No ale w HR mozna bylo pletwy zalozyc a nowodworze to chyba nie wyda

Data: 2010-08-13 09:37:47
Autor: Tytus z fabryki
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
Siemka

***Użytkownik
KJ a chuj z podpisem
 PS. No ale w HR mozna bylo pletwy zalozyc a nowodworze to chyba nie wyda

Pletwy?? na torze??
rzeczywiscie n ahoj

Tytus z fabryki

Data: 2010-08-13 01:58:55
Autor: Mika
On 12 Sie, 09:34, zuzka600f <zuzka6...@o2.pl> wrote:

JA mam odkrecac??? nawet jesli cos, to najwyzej zloze podanie o
honorowe czlonkowstwo w RGC ;)

spoko mozesz mysle startowac juz teraz bo wyznacznikiem zaczelo być
posiadanie malych dzieci, i tym samym ci od LGBT moga im zazdroscic
sukcesow :)

pozdro
Mika
z mietłą

Data: 2010-08-11 16:33:12
Autor: Tytus z fabryki
[...]

W moim przypadku to siwego zgreda na zoltej motorynce (nie bedzie AZ-a wiec zapewne najglosniejszej na torze :), w okolicach Space Wagona z przyczepka. Byc moze bedzie sie krecil w okolicy Tomek Monster na bokserze BMW.
Prawdopodobnie bedziemy jezdzic w grupie zaawansowanej ale nie ze wzgledu na umiejetnosci a dlatego ze zaczyna pozniej :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-08-11 11:20:30
Autor: doktorski
On 11 Sie, 16:33, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

(nie bedzie AZ-a wiec
zapewne najglosniejszej na torze :),
Yyyyy, zdjecie Devili to u mnie 2 srobki. Ostatnio sobie sluchalem, na
wolnych.... :)

Wybieram sie. Niebieska czternastka.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-08-11 16:38:31
Autor: Monster
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
W dniu 2010-08-11 16:33, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

*** "Qlfon"
SÂą szanse Âże dam radĂŞ. Pytanie tylko kogo mam szukaĂŚ Âżeby zaparkowaĂŚ obok;)

[...]

Być może na pewno i też żółte,ale najcichsze:-)Powinienem zgarnąć jeszcze kumpli na KTM690SM i SV1000:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-08-17 12:40:03
Autor: Watson
On 11 Sie, 15:34, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Kiedy nastepne treningi?
Przyjade zobaczyc co zacz :)

Wats.

Data: 2010-08-17 22:06:38
Autor: Monster
Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele
W dniu 2010-08-17 21:40, Watson pisze:

28.08.10

--
Tomek
BMW R1100S

Tor Nowodwor 14-15.08 jazda do bolu...dla chetnych rowniez Lublinring w niedziele