Tor Poznan 16.08.2009

Data: 2009-06-18 11:01:57
Autor: Baczek
Tor Poznan 16.08.2009
Witam
Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
Szukam informacji na temat gleby niebieskiej kawy.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 11:06:40
Autor: Baczek
Tor Poznan 16.08.2009
Witam
Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
Na koncu mialo byc "?".

Data: 2009-06-18 12:16:48
Autor: juhass
Tor Poznan 16.08.2009
Baczek pisze:
Witam
Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
Na koncu mialo byc "?".

I data chyba nie ta, no chyba że ta gleba to w przyszłości ma być...

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2009-06-18 12:23:02
Autor: Paweł Andziak
Tor Poznan 16.08.2009
juhass pisze:
Baczek pisze:
Witam
Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
Na koncu mialo byc "?".

I data chyba nie ta, no chyba że ta gleba to w przyszłości ma być...

Może dlatego szuka zdjęć, żeby jej uniknać ;]

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-06-18 12:50:39
Autor: Baczek
Tor Poznan 16.08.2009
Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
Na koncu mialo byc "?".

I data chyba nie ta, no chyba że ta gleba to w przyszłości ma być...

A jakis rozkojarzony jestem. Oczywiscie miało być 16.06.2009

Data: 2009-06-18 14:08:14
Autor: Piotr May
Tor Poznan 16.08.2009
Baczek pisze:
[...]

wczoraj to 17.06.2009 byl

--
piomay

Data: 2009-06-18 12:44:43
Autor: Rafael
Tor Poznan 16.08.2009
Baczek pisze:
Witam
Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
Na koncu mialo byc "?".

A czy ty jesteś pracownikiem ubezpieczalni decydującym o przyznaniu odszkodowania z AC? :)

--
Pozdro, Rafael
Szerszeń

Tor Poznan 16.08.2009