Tor gokardowy w Bydgoszczy

Data: 2010-05-10 09:39:16
Autor: Marcin N
Tor gokardowy w Bydgoszczy
Witam,

Czy orientujecie się, czy tor w Bydgoszczy jest remontowany? Podobno coś tam się dzieje, ale przez telefon nie poznałem żadnych konkretów.

Warto wybrać się na ten tor - poćwiczyć?

Data: 2010-05-10 01:21:18
Autor: Przemo_bdg
Tor gokardowy w Bydgoszczy

Warto wybrać się na ten tor - poćwiczyć?

Warto

Pozdr, Przem

Data: 2010-05-10 09:21:38
Autor: Piotr Klimek
Tor gokardowy w Bydgoszczy
Dnia (Mon, 10 May 2010 09:39:16 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam,

Czy orientujecie się, czy tor w Bydgoszczy jest remontowany? Podobno coś tam się dzieje, ale przez telefon nie poznałem żadnych konkretów.

Warto wybrać się na ten tor - poćwiczyć?

IMO ciekawszy tor jest w koszalinie.
http://motopark.pl/, przedewszystim jest dluzszy. Odloeglosc z trojmiasta porownywalna.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-05-11 05:35:28
Autor: outsider
Tor gokardowy w Bydgoszczy
On 10 Maj, 11:21, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
> [...]

> się dzieje, ale przez telefon nie poznałem żadnych konkretów.

> Warto wybrać się na ten tor - poćwiczyć?

można jeździć w każdy poniedziałek i środę od 16 do 19, koszt 20 zeta
za cały ten czas. W dalszym ciągu, tak jak w ubiegłych latach dostępna
jest tylko część toru, więc jest wolny i kręty, masz tylko lewe
zakręty i 1 prawy nawrót.

Data: 2010-05-11 12:44:59
Autor: Piotr Klimek
Tor gokardowy w Bydgoszczy
Dnia (Tue, 11 May 2010 05:35:28 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za outsider
> [...]

za cały ten czas. W dalszym ciągu, tak jak w ubiegłych latach dostępna
jest tylko część toru, więc jest wolny i kręty, masz tylko lewe

To co napisales odnosi sie do toru w Koszalinie? W zeszlym roku bylem tam
z kolega przed poludniem. Placilismy 20zl/h, a tor ma zakrety i lewe i
prawe:

http://www.moto-park.koszalin.superhost.pl/images/stories/obiekt/motopark_moto-park_koszalin.jpg

Data: 2010-05-11 09:15:48
Autor: outsider
Tor gokardowy w Bydgoszczy
On 11 Maj, 14:44, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
> [...]

To co napisales odnosi sie do toru w Koszalinie? W zeszlym roku bylem tam
z kolega przed poludniem. Placilismy 20zl/h, a tor ma zakrety i lewe i

nie, piszę o torze w Bydgoszczy, a raczej tej jego połowie która jest
dostępna

Tor gokardowy w Bydgoszczy