[WAW] Tor rowerowy

Data: 2011-05-25 23:51:07
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
Cześć!
Czy orientujecie się, gdzie w Warszawie można znaleźć jakiś tor rowerowy?
Ja znam (z googli) RKS Orzeł, ale to chyba w strasznym stanie jest oraz coś
w Pruszkowie. Da się gdzieś pojeździć szybko szosówką w kółko bez obawy, że
się kogoś potrąci?

Zbyszek Malec

Data: 2011-05-25 22:01:47
Autor: Ryszard Mikke
[WAW] Tor rowerowy
Zbigniew Malec <alpha@invalid.invalid> napisał(a):
[...]

O Orle zapomnij. Strach wejsc.

Pruszkow jest najblizej ZTCW.

rmikke

Data: 2011-05-26 00:52:46
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
On Wed, 25 May 2011 22:01:47 +0000 (UTC), Ryszard Mikke wrote:

O Orle zapomnij. Strach wejsc.

Chyba się przejdę w ramach turystyki poznawczej.
Zbyszek Malec

Data: 2011-05-26 21:46:33
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 26 maj 2011 w liście [news:1hd4hcmisfwc0$.gafo8bu7g8ct.dlg40tude.net] Zbigniew Malec [alpha@invalid.invalid] napisał(a):

Chyba się przejdę w ramach turystyki poznawczej.

Może będziesz miał farta i spotkasz drechów jeżdżących po torze... maluchem. ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-05-28 08:33:32
Autor: Szuwaks
[WAW] Tor rowerowy
Witam,

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9EF1DD841F7A5rwawrzyckiwppl127.0.0.1...

Chyba się przejdę w ramach turystyki poznawczej.
Może będziesz miał farta i spotkasz drechów jeżdżących po torze...
maluchem.
;)

Już się to nie zdarza.
Bramka jest nie dość, że zamknięta to jeszcze zarośnięta.
Być może wieczorami zachodzą tam jakieś typki, ale tylko Ci co wiedzą którędy można tam wejść.
A kilka zdjęć z otwarcia i .... no nie zamknięcia, ale stanu obecnego znajdziecie tu:

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6164,0,1,0,0-Harleye_na_Nowych_Dynasach.html

Władze Klubu Orzeł mają chytry plan przekształcenia tego obiektu w kompleks apartamentowo-hotelowo-rekreacyjny.
A bardzo szkoda, bo reanimacja toru jajko takiego mogłaby przysporzyć w Warszawie wiele talentów rowerowo-wyścigowych.

Szuwaks

Data: 2011-05-29 01:29:42
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 28 maj 2011 w liście [news:irq4v2$cil$1inews.gazeta.pl]
Szuwaks [szuwaks@go2.pl] napisał(a):
Już się to nie zdarza.

Kilka lat temu to widziałem, więc mogło się coś zmienić. Na przykład marka pojazdów. Teraz malucha cięzko znaleźć.

;)

Bramka jest nie dość, że zamknięta to jeszcze zarośnięta.

Nie wiem o której bramce mówisz, Szuwi, ale oni tam wjeżdżali przez przejście _pod_ torem. Były ułożone deski na schodach

;)

Władze Klubu Orzeł mają chytry plan przekształcenia tego obiektu w
kompleks apartamentowo-hotelowo-rekreacyjny.

A to od kilku(nastu) lat zdaje się.

A bardzo szkoda, bo reanimacja toru jajko takiego mogłaby
przysporzyć w Warszawie wiele talentów rowerowo-wyścigowych.

Wiesz, talenty to my mamy w kolarstwie torowym, ale jak się czyta o tym, że trenerzy muszą opłacać pobyt kolarzy na wyjazdach albo że super nowoczesny tor w Pruszkowie najpewniej niedługo zbankrutuje dzięki machlojkom decydentów, to się odechciewa czegokolwiek...

Data: 2011-05-29 09:10:32
Autor: Szuwaks
[WAW] Tor rowerowy
Witam,

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9EF4F35445C4rwawrzyckiwppl127.0.0.1...

Bramka jest nie dość, że zamknięta to jeszcze zarośnięta.
Nie wiem o której bramce mówisz, Szuwi, ale oni tam wjeżdżali przez
przejście _pod_ torem. Były ułożone deski na schodach
;)

Ja widziałem jak wieżdżają bramą od Mińskiej.
Pod torem? Nieźle. ;)

[...]

To prawda.
Sierż. Królikowski, warszawski policjant, rowerzysta zdobywca wielu nagród i mistrzostw:
http://www.warszawa.pl/Sport/14,2799,2,1,0,405-Celuję_w_złoto.html

Jak się dowiedziałem, że by wziąć udział w zawodach na zakup roweru musiał wziąć kredyt, to się mocno zesłabiłem.
Nikt mu nie chciał pomóc, ani policja, ani miasto.
A wszędzie reprezentuje Warszawę i stołeczną policję.
:(

Szuwaks

Data: 2011-05-29 11:23:26
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 29 maj 2011 w liście [news:irsrfs$fsh$1inews.gazeta.pl]
Szuwaks [szuwaks@go2.pl] napisał(a):
Pod torem? Nieźle. ;)

Ano. Tym wąskim przejściem podziemnym, co go widać na fotkach, którym zawodnicy wchodzili na tor.

;)

Data: 2011-05-26 00:05:38
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 25 maj 2011 w liście
[news:13zrh8pcyvkot$.83euw6jjr00i$.dlg40tude.net] Zbigniew Malec
[alpha@invalid.invalid] napisał(a):
Czy orientujecie się, gdzie w Warszawie można znaleźć jakiś tor
rowerowy?

Obecnie nigdzie. Ale za tydzień będzie okazja pokręcić się na tym mini torze:

http://www.redbull.pl/cs/Satellite/pl_PL/Red-Bull-Mini-
Drome/001243015432526
(http://tiny.pl/hf95g)

Ja znam (z googli) RKS Orzeł, ale to chyba w strasznym
stanie

Zapomnij. To już nie tor, to ruina.

jest oraz coś w Pruszkowie.

Możliwe, że to "coś" niedługo komornik zlicytuje za długi. Do tego czasu jednak 40 zł/h, ZTCW rower w cenę wliczony. Trzeba się umówić.

http://www.bgzarena.com/

Da się gdzieś pojeździć szybko szosówką w kółko bez obawy, że się
kogoś potrąci?

Jak chcesz szosówką, to nie pojeździsz ani na torze z pierwszego linka, ani z drugiego, bo ci nikt na to nie pozwoli.

:)

Data: 2011-05-26 00:09:47
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 26 maj 2011 w liście
[news:Xns9EF1F534720rwawrzyckiwppl127.0.0.1] Rafał Wawrzycki
[rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl] napisał(a):
Jak chcesz szosówką, to nie pojeździsz ani na torze z pierwszego
linka, ani z drugiego, bo ci nikt na to nie pozwoli.

Jeszcze mi się przypomniało po wysłaniu. Jeżeli koniecznie chcesz na szosie po torze jeździć, to możesz wybrać się do Żyrardowa. Jest tam odkryty betonowy tor, podobny do Orła, ale w lepszym stanie, bo czasem jeszcze ktoś tam chwasty z łączeń płyt wytnie. Tylko radzę poczekać na dobrą, bezwietrzną pogodę.

Data: 2011-05-26 00:51:54
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
On Thu, 26 May 2011 00:09:47 +0200, Rafał Wawrzycki wrote:

[...]

Ok, zerknę i może się podzielę wrażeniami. Dzięki!

Zbyszek Malec

Data: 2011-05-26 00:52:13
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
On Thu, 26 May 2011 00:05:38 +0200, Rafał Wawrzycki wrote:

Jak chcesz szosówką, to nie pojeździsz ani na torze z pierwszego linka, ani z drugiego, bo ci nikt na to nie pozwoli.

Oj tam, napisali, że można swoim, byle czystym.

Zbyszek Malec

Data: 2011-05-26 14:01:14
Autor: Fabian
[WAW] Tor rowerowy
W dniu 26.05.2011 00:52, Zbigniew Malec pisze:
[...]

A napisali, że ma być torowy?

Fabian.

Data: 2011-05-26 11:36:33
Autor: kaczor1
Tor rowerowy
On 26 Maj, 14:01, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:

> Oj tam, napisali, że można swoim, byle czystym.

A napisali, że ma być torowy?

Fabian.

Zawszę pozostaje Żyrardów http://kaczor2.blogspot.com/2010/10/tor-w-zyrardowie.html
Chyba się w czerwcu wybierzemy ponownie - fajna zabawa
www.kaczor2.blogspot.com

Data: 2011-05-26 00:13:50
Autor: geos
[WAW] Tor rowerowy
Zbigniew Malec wrote:
[...]

ja kiedyś kręciłem na stegnach. nie jest to tor rowerowy tylko łyżwiarski, ale spełnia warunek "pojeździć szybko szosówką w kółko". jeździłem zanim wyremontowali, nie wiem jak jest teraz po remoncie. od czasu do czasu odbywają się tam treningi łyżwiarzy/rolkarzy, ewentualnie jakiś amator się pojawi. miejsca jest jednak sporo i można powiedzieć, że warunek "bez obawy, że się kogoś potrąci" można łatwo spełnić.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-26 00:51:17
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
On Thu, 26 May 2011 00:13:50 +0200, geos wrote:

[...]

O! Nie pomyślałem o tym, spróbuję tam.

Zbyszek Malec

Data: 2011-05-26 09:26:49
Autor: Alfer_z_pracy
[WAW] Tor rowerowy
Zbigniew Malec napisał:
Ja znam (z googli) RKS Orzeł, ale to chyba w strasznym stanie jest

Orzeł wygląda tak:

http://www.alfer.pl/Orzel10/

Pzdr
A.

Data: 2011-05-26 12:33:00
Autor: cytawa
[WAW] Tor rowerowy
Alfer_z_pracy pisze:

http://www.alfer.pl/Orzel10/

Mysle, ze niewielkim wysilkiem mozna by ten tor uzdatnic do bardzo amatorskiej jazdy. Ktos by tylko musial chciec.

Jan Cytawa

Data: 2011-05-26 21:49:55
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 26 maj 2011 w liście [news:irla8k$ah8$1news.lublin.pl] cytawa [cytawa@hektor.umcs.lublin.pl] napisał(a):

Mysle, ze niewielkim wysilkiem mozna by ten tor uzdatnic do bardzo amatorskiej jazdy. Ktos by tylko musial chciec.

Kiedyś próbowaliśmy zebrać chętnych. Po kilku próbach darowaliśmy sobie. Klub też nie bardzo chciał pomóc, mieli ważniejsze tematy (czyt. remont boiska piłkarskiego obok).

Myślę, że teraz to już po zawodach raczej...

Data: 2011-05-27 09:11:44
Autor: cytawa
[WAW] Tor rowerowy
Rafał Wawrzycki pisze:

Kiedyś próbowaliśmy zebrać chętnych. Po kilku próbach darowaliśmy
sobie. Klub też nie bardzo chciał pomóc, mieli ważniejsze tematy (czyt.
remont boiska piłkarskiego obok).

Myślę, że teraz to już po zawodach raczej...

To oczywiste. Jesli gospodarz nie chce to prywatnie sie nie zrobi. Musi ktos chciec jakis zapaleniec do kolarstwa torowego.
Mam dobry przyklad  pozytywnego dzialania. Kolega w wiejskiej szkole zapragnal miec boiska. Posprzatali teren z uczniami i tak dlugo chodzil do wojta, ze ten dal zwir i w koncu asfalt. Linie malowali sami. Potem zrobili sami boiska do siatkowki plazowej i nauczyl wiejskie dzieci grac w siatkowke. Potem przyszly male sukcesy.

Teraz maja orlika.

Jan Cytawa

[WAW] Tor rowerowy