[WAW] Tor rowerowy

Data: 2011-05-25 22:01:47
Autor: Ryszard Mikke
[WAW] Tor rowerowy
Zbigniew Malec <alpha@invalid.invalid> napisał(a):
Cześć!
Czy orientujecie się, gdzie w Warszawie można znaleźć jakiś tor rowerowy?
Ja znam (z googli) RKS Orzeł, ale to chyba w strasznym stanie jest oraz coś
w Pruszkowie. Da się gdzieś pojeździć szybko szosówką w kółko bez obawy, że
się kogoś potrąci?

O Orle zapomnij. Strach wejsc.

Pruszkow jest najblizej ZTCW.

rmikke

Data: 2011-05-26 00:52:46
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
On Wed, 25 May 2011 22:01:47 +0000 (UTC), Ryszard Mikke wrote:

O Orle zapomnij. Strach wejsc.

Chyba się przejdę w ramach turystyki poznawczej.
Zbyszek Malec

Data: 2011-05-26 21:46:33
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 26 maj 2011 w liście [news:1hd4hcmisfwc0$.gafo8bu7g8ct.dlg40tude.net] Zbigniew Malec [alpha@invalid.invalid] napisał(a):

Chyba się przejdę w ramach turystyki poznawczej.

Może będziesz miał farta i spotkasz drechów jeżdżących po torze... maluchem. ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-05-28 08:33:32
Autor: Szuwaks
[WAW] Tor rowerowy
Witam,

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9EF1DD841F7A5rwawrzyckiwppl127.0.0.1...

Chyba się przejdę w ramach turystyki poznawczej.
Może będziesz miał farta i spotkasz drechów jeżdżących po torze...
maluchem.
;)

Już się to nie zdarza.
Bramka jest nie dość, że zamknięta to jeszcze zarośnięta.
Być może wieczorami zachodzą tam jakieś typki, ale tylko Ci co wiedzą którędy można tam wejść.
A kilka zdjęć z otwarcia i .... no nie zamknięcia, ale stanu obecnego znajdziecie tu:

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6164,0,1,0,0-Harleye_na_Nowych_Dynasach.html

Władze Klubu Orzeł mają chytry plan przekształcenia tego obiektu w kompleks apartamentowo-hotelowo-rekreacyjny.
A bardzo szkoda, bo reanimacja toru jajko takiego mogłaby przysporzyć w Warszawie wiele talentów rowerowo-wyścigowych.

Szuwaks

Data: 2011-05-29 01:29:42
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 28 maj 2011 w liście [news:irq4v2$cil$1inews.gazeta.pl]
Szuwaks [szuwaks@go2.pl] napisał(a):
Już się to nie zdarza.

Kilka lat temu to widziałem, więc mogło się coś zmienić. Na przykład marka pojazdów. Teraz malucha cięzko znaleźć.

;)

Bramka jest nie dość, że zamknięta to jeszcze zarośnięta.

Nie wiem o której bramce mówisz, Szuwi, ale oni tam wjeżdżali przez przejście _pod_ torem. Były ułożone deski na schodach

;)

Władze Klubu Orzeł mają chytry plan przekształcenia tego obiektu w
kompleks apartamentowo-hotelowo-rekreacyjny.

A to od kilku(nastu) lat zdaje się.

A bardzo szkoda, bo reanimacja toru jajko takiego mogłaby
przysporzyć w Warszawie wiele talentów rowerowo-wyścigowych.

Wiesz, talenty to my mamy w kolarstwie torowym, ale jak się czyta o tym, że trenerzy muszą opłacać pobyt kolarzy na wyjazdach albo że super nowoczesny tor w Pruszkowie najpewniej niedługo zbankrutuje dzięki machlojkom decydentów, to się odechciewa czegokolwiek...

Data: 2011-05-29 09:10:32
Autor: Szuwaks
[WAW] Tor rowerowy
Witam,

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9EF4F35445C4rwawrzyckiwppl127.0.0.1...

Bramka jest nie dość, że zamknięta to jeszcze zarośnięta.
Nie wiem o której bramce mówisz, Szuwi, ale oni tam wjeżdżali przez
przejście _pod_ torem. Były ułożone deski na schodach
;)

Ja widziałem jak wieżdżają bramą od Mińskiej.
Pod torem? Nieźle. ;)

[...]

To prawda.
Sierż. Królikowski, warszawski policjant, rowerzysta zdobywca wielu nagród i mistrzostw:
http://www.warszawa.pl/Sport/14,2799,2,1,0,405-Celuję_w_złoto.html

Jak się dowiedziałem, że by wziąć udział w zawodach na zakup roweru musiał wziąć kredyt, to się mocno zesłabiłem.
Nikt mu nie chciał pomóc, ani policja, ani miasto.
A wszędzie reprezentuje Warszawę i stołeczną policję.
:(

Szuwaks

Data: 2011-05-29 11:23:26
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 29 maj 2011 w liście [news:irsrfs$fsh$1inews.gazeta.pl]
Szuwaks [szuwaks@go2.pl] napisał(a):
Pod torem? Nieźle. ;)

Ano. Tym wąskim przejściem podziemnym, co go widać na fotkach, którym zawodnicy wchodzili na tor.

;)