[WAW] Tor rowerowy

Data: 2011-05-26 00:05:38
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 25 maj 2011 w liście
[news:13zrh8pcyvkot$.83euw6jjr00i$.dlg40tude.net] Zbigniew Malec
[alpha@invalid.invalid] napisał(a):
Czy orientujecie się, gdzie w Warszawie można znaleźć jakiś tor
rowerowy?

Obecnie nigdzie. Ale za tydzień będzie okazja pokręcić się na tym mini torze:

http://www.redbull.pl/cs/Satellite/pl_PL/Red-Bull-Mini-
Drome/001243015432526
(http://tiny.pl/hf95g)

Ja znam (z googli) RKS Orzeł, ale to chyba w strasznym
stanie

Zapomnij. To już nie tor, to ruina.

jest oraz coś w Pruszkowie.

Możliwe, że to "coś" niedługo komornik zlicytuje za długi. Do tego czasu jednak 40 zł/h, ZTCW rower w cenę wliczony. Trzeba się umówić.

http://www.bgzarena.com/

Da się gdzieś pojeździć szybko szosówką w kółko bez obawy, że się
kogoś potrąci?

Jak chcesz szosówką, to nie pojeździsz ani na torze z pierwszego linka, ani z drugiego, bo ci nikt na to nie pozwoli.

:)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-05-26 00:09:47
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] Tor rowerowy
Dnia 26 maj 2011 w liście
[news:Xns9EF1F534720rwawrzyckiwppl127.0.0.1] Rafał Wawrzycki
[rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl] napisał(a):
Jak chcesz szosówką, to nie pojeździsz ani na torze z pierwszego
linka, ani z drugiego, bo ci nikt na to nie pozwoli.

Jeszcze mi się przypomniało po wysłaniu. Jeżeli koniecznie chcesz na szosie po torze jeździć, to możesz wybrać się do Żyrardowa. Jest tam odkryty betonowy tor, podobny do Orła, ale w lepszym stanie, bo czasem jeszcze ktoś tam chwasty z łączeń płyt wytnie. Tylko radzę poczekać na dobrą, bezwietrzną pogodę.

Data: 2011-05-26 00:51:54
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
On Thu, 26 May 2011 00:09:47 +0200, Rafał Wawrzycki wrote:

[...]

Ok, zerknę i może się podzielę wrażeniami. Dzięki!

Zbyszek Malec

Data: 2011-05-26 00:52:13
Autor: Zbigniew Malec
[WAW] Tor rowerowy
On Thu, 26 May 2011 00:05:38 +0200, Rafał Wawrzycki wrote:

Jak chcesz szosówką, to nie pojeździsz ani na torze z pierwszego linka, ani z drugiego, bo ci nikt na to nie pozwoli.

Oj tam, napisali, że można swoim, byle czystym.

Zbyszek Malec

Data: 2011-05-26 14:01:14
Autor: Fabian
[WAW] Tor rowerowy
W dniu 26.05.2011 00:52, Zbigniew Malec pisze:
[...]

A napisali, że ma być torowy?

Fabian.

Data: 2011-05-26 11:36:33
Autor: kaczor1
Tor rowerowy
On 26 Maj, 14:01, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:

> Oj tam, napisali, że można swoim, byle czystym.

A napisali, że ma być torowy?

Fabian.

Zawszę pozostaje Żyrardów http://kaczor2.blogspot.com/2010/10/tor-w-zyrardowie.html
Chyba się w czerwcu wybierzemy ponownie - fajna zabawa
www.kaczor2.blogspot.com

[WAW] Tor rowerowy