Tor w Bydgoszczy

Data: 2012-03-16 11:59:54
Autor: Piotr Klimek
Tor w Bydgoszczy
Hej,
Wiecie cos moze na temat przebudowy toru w Bydgoszczy? Zakonczyla sie?
Mozna jezdzic? W internecie jakos nie moge znalezc informacji na ten
temat a chcialbym sie wybrac.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-03-16 14:06:44
Autor: Marcin N
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-16 12:59, Piotr Klimek pisze:
Hej,
Wiecie cos moze na temat przebudowy toru w Bydgoszczy? Zakonczyla sie?
Mozna jezdzic? W internecie jakos nie moge znalezc informacji na ten
temat a chcialbym sie wybrac.

Zadzwoniłem do nich:
http://www.pzm.pl/Zarzady_Okregowe

Centrala w Warszawie powiedziała mi, że mniej więcej w połowie roku ma być gotowe.
Przedstawiciel z Bydgoszczy mówił, że praca wre i tor może być gotowy już pod koniec kwietnia, a w maju to prawie na pewno.

Data: 2012-03-16 14:13:24
Autor: AZ
Tor w Bydgoszczy
On 03/16/2012 02:06 PM, Marcin N wrote:

[...]

Uuuu to jest szansa, że pokażesz mi jak się jeĽdzi?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-16 15:26:34
Autor: Marcin N
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-16 14:13, AZ pisze:
[...]

Naprawdę nie musisz czekać na mnie. Rzuć okiem na pozycję jakiego¶ zawodnika, potem na swoj± i z łatwo¶ci± wychwycisz różnicę.

Dziwię się trochę, że z takim uporem wracasz do tego tematu.

Data: 2012-03-16 15:30:44
Autor: AZ
Tor w Bydgoszczy
On 03/16/2012 03:26 PM, Marcin N wrote:

Rzuć okiem na pozycję jakiego¶
zawodnika, potem na swoj± i z łatwo¶ci± wychwycisz różnicę.

Siedzisz na koniu?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-16 12:15:42
Autor: ditron
Tor w Bydgoszczy
On 16 Mar, 15:30, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 03/16/2012 03:26 PM, Marcin N wrote:

> Rzuć okiem na pozycję jakiego¶
> zawodnika, potem na swoj± i z łatwo¶ci± wychwycisz różnicę.

Siedzisz na koniu?

:) mi też się skojarzyło

Data: 2012-03-16 14:20:29
Autor: Piotr Klimek
Tor w Bydgoszczy
Dnia (Fri, 16 Mar 2012 14:06:44 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Super, to w maju mozna bedzie im rozdziewiczyc nowy tor :)

Data: 2012-03-17 10:18:55
Autor: Jasio
Tor w Bydgoszczy
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jjvdst$tj8$1news.task.gda.pl...
[...]

Kto¶ kiedy¶ pisał na grupie o jakim¶ torze kartingowym wartym polecenia w Bydzi.
Wydaje mi się, że to Ty. Przypomnisz?

(tak, google mi nie działa)

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-03-19 11:39:57
Autor: masti
Tor w Bydgoszczy
Dnia pięknego Sat, 17 Mar 2012 10:18:55 +0100 osobnik zwany Jasio
wystukał:

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w
wiadomości news:jjvdst$tj8$1news.task.gda.pl...
[...]

juĹĽ pod koniec kwietnia, a w maju to prawie na pewno.

Ktoś kiedyś pisał na grupie o jakimś torze kartingowym wartym polecenia
w Bydzi.
Wydaje mi siÄ™, ĹĽe to Ty. Przypomnisz?

(tak, google mi nie działa)

na stronie jest info
http://bydgoszcz.pzm.pl/tor-kartingowy/Informacje

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-03-19 14:55:58
Autor: Marcin N
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-19 12:39, masti pisze:

[...]

To info jest nieaktualne.
Tor jest w przebudowie. Będzie prawie 2x dłuższy.

Data: 2012-03-19 15:58:19
Autor: Norbi
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-19 14:55, Marcin N pisze:

To info jest nieaktualne.
Tor jest w przebudowie. Będzie prawie 2x dłuższy.

Za 1,2 mln ktore zabrali ze sprzedazy Lublina zlodzieje z PZM

Poza tym 2x dluzszy - czyli prawie jak Radom i nie bedzie spelnial wymogow bo powinien miec ponad 1 czy 1,2 km - paranoja...

A tak sie goscie z PZM cieszyli ze beda miec kolejny tor kurna...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-03-19 16:12:30
Autor: Marcin N
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-19 15:58, Norbi pisze:
[...]

Na wymogach się nie znam. Dla mnie i tak jest super. Wolę jeden średni tor w Bydgoszczy od 10 torów w Lublinie.

A najbardziej wolałbym jeden tor w Trójmieście.

Data: 2012-03-19 16:56:10
Autor: Norbi
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-19 16:12, Marcin N pisze:

Na wymogach się nie znam. Dla mnie i tak jest super. Wolę jeden średni
tor w Bydgoszczy od 10 torĂłw w Lublinie.

A najbardziej wolałbym jeden tor w Trójmieście.

Widzisz - tor w Lublinie to 1,36 km a nie jakas popierdolka w Bydzi...
Niestety niedlugo bedzie tylko po nim wspomnienie.

Za to rozbudowywany ma byc Radom kiedy? nie wiadomo...

Po co Wam w Trojmiescie tor - morze macie :D

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-03-19 17:00:05
Autor: Monster
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-19 16:56, Norbi pisze:

Widzisz - tor w Lublinie to 1,36 km a nie jakas popierdolka w Bydzi...
Niestety niedlugo bedzie tylko po nim wspomnienie.

Za to rozbudowywany ma byc Radom kiedy? nie wiadomo...

Pewnie rozbudujÄ… i znĂłw zamknÄ… dla motocyklistĂłw bo siÄ™ nawierzchnia niszczy..
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-19 19:26:24
Autor: Norbi
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-19 17:00, Monster pisze:

Pewnie rozbudujÄ… i znĂłw zamknÄ… dla motocyklistĂłw bo siÄ™ nawierzchnia
niszczy..

Jestes tego pewien?

Tak bylo 2-3 lata temu do tylu - zobacz jak bylo w ubieglym sezonie - z otwartymi rekami witali motocyklistow - wiecej bylo dla nas jazd niz dla gokartow czy samochodow - zweszyli ze kasa jest to trzeba ciagnac na maxa...
Ale to dobrze - przynajmniej jedno miasto ktore nie daje sobie dmuchac okolicznym mieszkancom.

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-03-19 20:11:39
Autor: Monster
Tor w Bydgoszczy
W dniu 2012-03-19 19:26, Norbi pisze:

[...]

Tak wiem,że to już na szczęście przeszłość,mam zamiar polatać tam trochę w tym sezonie,zwłaszcza że mam go niecałą godzinkę jazdy od domu.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-20 09:38:37
Autor: AZ
Tor w Bydgoszczy
On 03/19/2012 04:12 PM, Marcin N wrote:

Na wymogach się nie znam. Dla mnie i tak jest super. Wolę jeden średni
tor w Bydgoszczy od 10 torĂłw w Lublinie.

No, my w Polsce juĹĽ przyzwaczajeni do byle gĂłwna to i z byle gĂłwna siÄ™ cieszymy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-20 15:56:44
Autor: Jasio
Tor w Bydgoszczy
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jk9fmd$njh$1node2.news.atman.pl...
[...]

A może po prostu odległość z Trójmiasta do Tyfusowa jest mniejsza niż z Trójmiasta do Lublina, co?

Wrzuć na luz.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-09-13 13:00:39
Autor: Piotr Klimek
Tor w Bydgoszczy
Dnia (Sat, 17 Mar 2012 10:18:55 +0100) ktos podajacy sie za Jasio
wyklawiaturowal co nastepuje:

Kto¶ kiedy¶ pisał na grupie o jakim¶ torze kartingowym wartym polecenia w Bydzi.
Wydaje mi się, że to Ty. Przypomnisz?

Wiem, że odpisuje z opóĽnieniem ale przy okazji zmiany serwera news
pobralem stare w±tki. Byłem raz w Bydgoszczy i drugi raz już mi się nie będzie chciało tam
jechać :( Tor jest krótki, w±ski a zakręty s± bardzo ciasne. Tor idealny
dla supermoto, ale sportem nie ma tam IMO czego szukać. Moim zdaniem lepiej rzadziej wyskoczyć do Poznania niż męczyć się na torze kartingowym. Jeszcze zostały dwa SpeedDaye w Poznaniu :)