Tor w Pruszkowie dla wszystkich!

Data: 2009-12-03 18:51:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Tor w Pruszkowie dla wszystkich!

Zapewne znajdą się zainteresowani, wklejam treść mejla:
===================
Witam Panie Krzysztofie
Kiedyś zainteresował się Pan jazdą na naszym torze kolarskim w
Pruszkowie. Teraz jest to już w pełni możliwe.

Tor kolarski BGŻ Arena otwarty dla wszystkich
Zapraszamy wszystkich kolarzy - zawodników i amatorów - na tor kolarski
BGŻ Arena w Pruszkowie, ul. Andrzeja 1! Jedyną rzeczą której potrzeba,
by móc tutaj jeździć, jest własny kask, bo rowery z tzw. ostrym kołem
możemy wypożyczyć.

Osoby indywidualne zapraszamy w soboty i niedziele, w godzinach 10-12 i
12-14. Z uwagi na to, że już jest wielu chętnych, bardzo prosimy o
wcześniejsze zapisy - tel. 602394385 (Jurek Brodawka) . Godzina jazdy na
rowerze - własnym (czystym i z ostrym kołem) lub wypożyczonym z BGŻ
Arena - kosztuje 40 złotych.

Zapraszamy także grupy zorganizowane, firmy, agencje eventowe, etc. Dla
Państwa możemy zorganizować trening a nawet imprezę połączoną z jazdą po
torze, w innym terminie.

Wszystkim nasz instruktor udzieli niezbędnych informacji, jak należy
jeździć, by zachować bezpieczeństwo własne i innych.

Więcej informacji w BGŻ Arena, tel. (022) 4303414.
Pozdrawiam, Andrzej Chyliński

WOW!

Ja bym się wybrał z Krakowa do zgnilizny.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all