Torańska do Kaczyńskiego: Jareczku, tu nie ma się co wygłupiać

Data: 2012-04-15 21:42:18
Autor: wedoler
Torańska do Kaczyńskiego: Jareczku, tu nie ma się co wygłupiać
"Przemysław W" aka Warzywny, aka Konfident  nasrał in message news:jmf6rg$c60$1inews.gazeta.pl...

znowu cię srako - za pięć groszy, nikt nie nakarmił? no to masz. mamy święto, więc wziąłem patyk w rękę i poruszyłem twój wątek. nie dziękuj, partia ci zapłaci.

wekon

Data: 2012-04-15 22:34:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8b249b$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twój idol wcześniej piernął coś o Torańskiej, a teraz zesrał się na rzadko. I smród się rozszedł. Boli cię, co?

Torańska do Kaczyńskiego: Jareczku, tu nie ma się co wygłupiać