Torba na kanape / maly bagaz w nakedzie

Data: 2012-08-11 11:29:48
Autor: mx
Torba na kanape / maly bagaz w nakedzie
Bry.
Jako, ze nie wypada nakeda kuframi obudowywac, szukam czegos do przewiezienia malej ilosc bagazu (bulki ze sklepu i takie tam), a nie oszpece moto i nie strace "szacunu na dzielni".
Takie cos wyszperalem, tylko zbytnio popularne toto nie jest:
http://www.google.pl/imgres?hl=pl&client=opera&hs=Zxy&sa=X&rls=en&biw=1920&bih=967&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=Apm23rxR3IbVkM:&imgrefurl=http://allegro.pl/alpinestars-torba-na-tyl-motocykla-20l-i2056779420.html&docid=iYVtbSG_grhG7M&itg=1&imgurl=http://img02.allegroimg.pl/photos/400x300/20/56/77/94/2056779420&w=400&h=286&ei=fIslUJ2sGOnY4QSF5IGQBg&zoom=1&iact=hc&vpx=177&vpy=309&dur=1184&hovh=190&hovw=266&tx=217&ty=81&sig=111453995901118804860&page=1&tbnh=143&tbnw=184&start=0&ndsp=48&ved=1t:429,r:10,s:0,i:103
Ktos ma pomysl, gdzie to kupic? Albo jakies inne dyskretne rozwiazanie na nakeda? Jakby to mialo znaczenie, to jezdze sam i mowimy o beemie.
Na pomysl plecaka juz wpadlem, ale zawsze jak chce cos przewiezc, to akurat zostal w domu, a w Zabce jednorazowych nie maja. Poza tym to takie niemeskie...

--
mx

Data: 2012-08-11 11:58:30
Autor: duddits
Torba na kanape / maly bagaz w nakedzie
Cześć.

W dniu 2012-08-11 11:29, mx pisze:
[...]

Ja mam torby Kriega na swojego golasa i sprawdzają się dobrze. Znaczy pasują i względnie nie szpecą. Gdzieś miałem zdjęcie ..., o tu:

https://picasaweb.google.com/114051708396369423924/Lublin23062011#5621544780508999666

Co prawda akurat w tym przypadku miałem założoną na bak, ale spokojnie mieszczą się na tylnych siodełkach i co ważniejsze można je łączyć (znaczy budować "piramidki"). Są w 100% wodoszczelne (no może nie przetrwałyby wrzucone do rzeki), co osobiście sprawdzałem :)

Są oczywiście różne pojemności, więcej tutaj:

http://kriega.com.pl/index.php/category/oferta/torby/

http://www.youtube.com/watch?v=JmIyVhxVMr4

Wada? Dość drogie.
Zaleta? 10 lat gwarancji :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-08-16 21:12:51
Autor: jeDrASS
Torba na kanape / maly bagaz w nakedzie
W dniu 2012-08-11 11:58, duddits pisze:
ciach..

http://kriega.com.pl/index.php/category/oferta/torby/

polecam, naszukałem się czegoś solidnego i to wypadło najlepiej.
mam us20, zaliczyła już parę ładnych kilometrów, deszcze, itp.

--
jeDrASS

Data: 2012-08-11 13:35:39
Autor: zefir
[...]

http://allegro.pl/torba-motocyklowa-na-tyl-tail-bag-ogio-21l-poznan-i2512645685.html

http://www.motobagaz.pl/tailpack-bags-connection-rearbag-2538-litrow-p-1453.html

Tanie nie jest, ale możesz podpytać chłopaków z motobagaz.pl, na pewno coś innego też doradzą.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-08-11 20:01:36
Autor: inż. Mamoń
zefir wrote:
[...]

W tych pieniadzac, to juz wolalbym kufer jakis zgrabny dopasowac...

inż. Mamoń
GSF1200S K1

Data: 2012-08-11 21:34:48
Autor: zefir
W dniu 2012-08-11 20:01, inż. Mamoń pisze:
zefir wrote:
[...]

Kufer i zgrabny to są pojęcia wykluczające się nawzajem.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-08-12 00:13:04
Autor: inż. Mamoń
zefir wrote:
[...]

Kwestia pojemnosci... Taki 35-cio litrowy jeszcze jakos wyglada. I to do jakiegos nakeda ma byc przykrecone, wiec w ogole nie widze problemu

inż. Mamoń
GSF1200S K1

Data: 2012-08-12 00:41:13
Autor: zefir
zefir wrote:
[...]

Albo forma albo funkcja. IMHO kufry wyglądają akceptowalnie tylko na przyciężkich z definicji sport-turystykach i turystykach. Na golasa tylko jakiś mały tankbag lub tailbag.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-08-11 23:46:11
Autor: AZ
On 2012-08-11, zefir <zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl> wrote:

Albo forma albo funkcja. IMHO kufry wyglądają akceptowalnie tylko na przyciężkich z definicji sport-turystykach i turystykach. Na golasa tylko jakiś mały tankbag lub tailbag.

Tak, a zalozyc sakwy do R1 czy gixxera to juz w ogole profanacja jest...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-13 00:05:45
Autor: marider
W dniu 2012-08-12 01:46, AZ pisze:
On 2012-08-11, zefir<zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl>  wrote:

[...]

No to u mnie juz w ogole przypal bedzie bo kupilem 2 kufry givi e21 plus stelaze givi boczny i centralny ktore teraz musze zaadoptowac jakos do R1. Zostalo mi dokupic kufer centralny ale w monokey jakos nic malego nie widze a zadna wielka maxia mi niepotrzebna wiec chyba sie skonczy na monorack'u i 30-35l z givi lub kappy. Przez zime sobie projekt i wykonanie dopracuje a wiosna Hiszpania i Portugalia czeka ;)

Kumple w GSXR 1000 K7 i K8 pozakladali kufry Shad'a na stelaze Renntec'a i daja rade nawet w okolicach 250 km/h.

Pzdr

PS: sakwy sie nie sprawdzily na F4i w zeszlym roku w Niemczech, Francji i we Wloszech, przemakaja i wk... mnie ich ciagle sciaganie, odwiazywanie i zakladanie z powrotem rano. Kwas choc przy glebie lepiej sie spisuja niz kufry ale obcieraja owiewki i gowniano to wyglada.
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-08-13 12:28:16
Autor: Hinek
On Mon, 13 Aug 2012 00:05:45 +0200, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

No to u mnie juz w ogole przypal bedzie bo   kupilem 2 kufry givi e21 plus

E21 wyglada jak rezerwuar z dolnopluka.
Kupiles wersje z ozdobnymi cwiekami?
;-)

--
Hinek

Data: 2012-08-13 14:53:48
Autor: marider
W dniu 2012-08-13 12:28, Hinek pisze:
On Mon, 13 Aug 2012 00:05:45 +0200, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

No to u mnie juz w ogole przypal bedzie bo kupilem 2 kufry givi e21 plus

E21 wyglada jak rezerwuar z dolnopluka.

No troche ale duze kufry mi niepotrzebne a te do R1 beda pasowac.

Kupiles wersje z ozdobnymi cwiekami?
;-)

Skad wiesz? ;^) Wywalilem od razu stare zamki i dokupilem 3 nowe zeby jeden kluczyk pasowal do wszystkich 3 kufrow coby nie wozic sie z calym peczkiem po kieszeniach.

Pzdr
PS: dzis testuje GoPro Hero2 na skuterze, fajna zabaweczka hiehie...
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Torba na kanape / maly bagaz w nakedzie