Torba na laptopa

Data: 2014-09-19 21:10:00
Autor: Robert Gomułka
Torba na laptopa
Cześć,
szukam czegoś do przyczepienia do bagażnika, żeby przewozić laptopa do/z pracy. Obecnie używam plecaka, ale nie podoba się to moim plecom :)
Wymagania (w kolejności ważności):
- zmieści się laptop (i ciuchy na zmianę)
- da się zarzucić na ramię i nie będzie wystających ostrych elementów
- niedrogie
- mocowane z boku bagażnika
- jako-tako wodoszczelny (nie mam daleko, w razie czego włożę do reklamówki to co w środku)
- jakaś blokada mocowania do bagażnika - tak, żeby przypadkowa osoba nie zerwała tego ze stojącego na światłach roweru

Czy znajdę coś takiego?
Podoba mi się BASIL TORBA TYŁ DAZUR WEEKENDER, ale jest drogie.
Ortlieby (np. downtown) też wydają się funkcjonalne i też kosztują sporo.

Pozdrawiam,
Robert

Data: 2014-11-05 07:32:43
Autor: Pawe Stawicki
Torba na laptopa
Weekendera odradzam. Jest po prostu za duy. Jako torba na rami jest ok, ale jak zawiesisz na baganiku, nie trzyma swojego ksztatu, zwisa itp. Ja weekendara szybko oddaem i wymieniem na messengera: http://www.dobrerowery.pl/basil-torba-tyl-urban-fold-messenger-bag-czarna

Jestem z niej bardzo zadowolony. Ma osobn zapinanprzegrdk na laptopa (chyba specjalnie dopasowana do maka 15" - pasuje idealnie), uchwyt na baganik z zabezpieczeniem, i mona nosi na ramieniu. Nie jest bardzo pojemna, ale ubranie na zmian si zmieci. I w przeciwiestwie do weekendera jest sztywna i nic nie zwisa. Na wyposaeniu ma te pokrowiec.

Pozdrawiam

Torba na laptopa