Torba podsiodłowa

Data: 2010-07-20 14:48:25
Autor: Tomasz Minkiewicz
Torba podsiodłowa
Poszukuję sporej torby pod siodło.

Myślę o czymś w tym rodzaju:
http://www.brookssaddles.com/en/Shop_ProductPage.aspx?cat=bags+-+tool+bags+%26+holdalls&prod=Glenbrook
Tylko ta konkretna odpada, bo tam jest najwyraźniej pomyłka na stronie –
te cyferki przy znaczku € to chyba mają kropkę dziesiętną w złym
miejscu.

Nie wpadło Wam może w oczy coś podobnego w sklepach internetowych?
Takie, albo nawet trochę większe. Nawet nie musi być oryginalny
brytyjski brooksowski skaj ;) – tak sobie myślę, że najzwyklejsza
cordura też wystarczy. Tylko mocowanie musi być w starym stylu –
podwieszane pod ramę siodła, nie na obejmie wokół sztycy, czy
z jakimś magicznym trzymaczem na prętach.

Szukam w sieci, chodzę po sklepach, ale jakoś nic w tym stylu nie mogę
trafić.

I druga sprawa, ale już raczej lokalnie łódzka. Myślę o dużej sakwie
w trójkącie ramy, ale takich jest mało, a jak są, to jakieś takie
niebałdzo, a w dodatku kształt głównego trójkąta mojej ramy jest
trochę nietypowy.
Stąd pytanie. Nie znacie może jakiegoś sprawdzonego zakładu
w Łodzi/okolicy, w którym mógłbym opisać, o co mi chodzi,
a oni mi to porządnie wykonają?

TIA

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>