Torby (sakwy górne, takie pojedyncze) na bagaz nik

Data: 2009-08-20 01:19:18
Autor: Dzejm
Torby (sakwy górne, takie pojedyncze) na bagaz nik
Jak wyglada mocowanie sakiewek gornych, chodzi o taka: http://tinyurl.com/mou9th.

Mam bagaznik Crosso, bez tego elementu na sprezynie co przyciska
rzeczy (nie pamietam jak sie to nazywa).

Chodzi o to ze potrzebuje tego w miare szybko, a moja babcia jest
szwaczka, ma materialy, rowniez wodoszczelne i mi takie cos uszyje. O
odpowiednich wymiarach do bagaznika, odpowiedniej objetosci itp:)

Tylko jak to jest mocowane do bagaznika:)?

A i jak oceniacie ta torbe z linka? Jakies inne warto kupic (nie
Authora)?

Witam,

Mam ta torbe z linka. Bardzo jestem z niej zadowolony. Stosunek ceny do jakosci chyba nie moze byc lepszy.
Mocowanie to cztery rzepy oplatajace prety bagaznika (u mnie crosso):
http://img10.imageshack.us/img10/5636/torbac.jpg
oraz dodatkowo sprzaczka która mozna zaczepic za sztyce podsiodlowa (nie wiem po co ;)).
W torbie jak widac miesci sie 1.5L butelka. Nie wiem czy te wezsze butelki nie sa wyzsze. Hmm, prawde mówiac nie próbowalem, jak potrzebuje to woze kilka 1L.
Mocowanie torby jest calkiem stabilne. Ostatnio wiozlem na tej torbie kolo przypiete zipami do górnej gumki. Torba sie troche przekrzywiala, ale mocowanie ani drgnelo.
Sciagniecie torby to 5s (odpinajac dwoma rekami dwa rzepy równoczesnie ;)). Zalozenie troche dluzej (z 15-20s) bo trzeba przewlec te rzepy przez bagaznik. Mi to nie przeszkada.
Oczywiscie mozna kupic cos topeaka z jakims systemem quick release, ale ja nie chcialem sie pozbywac mojego bagaznika crosso, do którego swietnie mi pasuja sakwy boczne. Ale ostatnio na krótkie wycieczki zawsze sie pakuje w ta torbe authora, a sakwy sie kurza w domu ;).

pozdro
Dz

Torby (sakwy górne, takie pojedyncze) na bagaz nik