Torowi mutanci w XC

Data: 2012-08-07 10:15:50
Autor: whitey
Torowi mutanci w XC
W zwiazku z przepisami UCI w XC na olimpiadze wystartuje Robert
Forstemann (Mr Thigh). Dla niewtajemniczonych jest to jeden z bardziej
znanych sprinterow Niemcow w kolarstwie torowym (pochodzenie nicka i
parametry mozna wygooglowac). Fakt ze nie musi nawet jechac za daleko
byle wystartowal ale...
Probuje wyczaic po co UCI robi takie przepisy? moze mnie ktos oswieci.
Komus sensowniejszemu miejsce w sumie zabral.

--
whitey

Data: 2012-08-08 12:25:45
Autor: Bodzio Podolak
Torowi mutanci w XC
whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisał(a):
Probuje wyczaic po co UCI robi takie przepisy? moze mnie ktos oswieci.
Komus sensowniejszemu miejsce w sumie zabral.
O jakie przepisy chodzi? ;-)

Data: 2012-08-08 07:42:44
Autor: Rowerex
Torowi mutanci w XC
On 8 Sie, 13:25, "Bodzio Podolak" <bodzio.jr.SKA...@gazeta.pl> wrote:
whitey <whiteyzusn...@gazeta.pl> napisa (a):

> Probuje wyczaic po co UCI robi takie przepisy? moze mnie ktos oswieci.
> Komus sensowniejszemu miejsce w sumie zabral.

O jakie przepisy chodzi? ;-)

Zapewne ten o którym wspomniano przy okazji wyścigu szosowców ze
startu wspólnego. Kolarz torowy ma obowiązek wystąpienia w
przynajmniej dwóch różnych dyscyplinach kolarskich. Część wystąpiła w
wyścigu szosowym i wycofała się po jednej dziesiątej trasy... Jak
widać niektórzy startują w XC, ciekawe czy dojadą do mety.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-08-08 16:00:21
Autor: whitey
Torowi mutanci w XC
On 08/08/12 15:42, Rowerex wrote:
niektórzy startują w XC, ciekawe czy dojadą do mety

Nie przypuszczam zeby 5km im sie chcialo przejechac. Tym bardziej
Forstemann ma juz to po co przyjechal, czyli medal w "team sprint".
Chcialbym jednak na starcie XC go zobaczyc ;-)

--
whitey

Data: 2012-08-09 10:50:22
Autor: Olgierd
Torowi mutanci w XC
On Wed, 08 Aug 2012 07:42:44 -0700, Rowerex wrote:

 Kolarz torowy ma obowiązek wystąpienia w przynajmniej dwĂłch
róşnych dyscyplinach kolarskich

LOL, niezłe. Ciekawe skąd im się to wzięło. Czyżby torowcy byli za mało "kolarscy"? A może UCI chce, żeby jednak nie zapomnieli jak się używa hamulca? --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-08 15:56:08
Autor: whitey
Torowi mutanci w XC
On 08/08/12 13:25, Bodzio Podolak wrote:
whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisał(a):
Probuje wyczaic po co UCI robi takie przepisy? moze mnie ktos oswieci.
Komus sensowniejszemu miejsce w sumie zabral.
O jakie przepisy chodzi? ;-)

sorry za linka pokiereszowanego ale pod spodem esencja
http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getObject.asp?MenuId=MTU5MzU&ObjTypeCode=FILE&type=FILE&id=NjA1Nzc&LangId=1

"the qualification system only allows for a maximum of 8 men and 6 women
qualified in Track Cycling. The additional men’s and women’s quota would
be possible through the addition of one athlete in each gender coming
from a different cycling discipline"

zastanawiam sie po co tak ograniczac i taka farse robic? Francuz
Bourgain przejechal 2km w wyscigu szosowym. Musza wystartowac,
przejechac linie startu po prostu. Nie przypuszczam zeby ktorykolwiek z
torowcow sie scigal do mety

--
whitey

Torowi mutanci w XC