Tortury preziu Absmaka.

Data: 2014-02-27 02:24:11
Autor: stevep
Tortury preziu Absmaka.
# Z należytym szacunkiem uczcijmy martyrologię prezesaprawiepremiera..  Niech ten p±czek popijany herbatk± z cytrynk± przypomni wszystkim te  straszne tortury którym był poddany preziu Absmak.  Może by ten sadyzm  Sbków upamiętnić jakim¶ pomniczkiem? No bo tortury musiały być  wyrafinowane, żeby cierpiał bardziej, niż dwunastoletnie dziewczynki  torturowane przez gestapo.... No i może by dołożyć jak±¶ komisję sejmow±  aby wyja¶nić skład receptury p±czków itp. Musiały zostać jakie¶ dokumenty  ze ¶ladami p±czkowego lukru. Sfałszowane oczywi¶cie, tak jak teczka TW  P±czka, ale dokumenty. Bo nie wolno zapominać, że prezes był w znacznie  gorszej sytuacji niż internowani.

"Wieczorem mnie wypu¶cili i było to dla mnie bardzo niemiłym zaskoczeniem.  Nie ukrywam, że nieprzyjemnym, bo przecież działałem cały czas.. Uważałem  zreszt±, że jestem w sytuacji dużo gorszej niż internowani...".

Jak tak można, taki działacz i nic !!!!  Dobrze że choć p±czków mu nikt  nie żałował i herbatki Gruzińskiej w szklaneczce z koszykiem... Na samo  wspomnienie tortur prezesa nie zdołam przełkn±ć chyba ni kęsa czwartkowego  p±czka .. #
Ze strony:
http://skroc.pl/626da

--
stevep