Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto s zybszy?

Data: 2011-11-17 20:55:23
Autor: biodarek
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto s zybszy?
Nie, nie chodzi o mnie ;p

http://tiny.pl/h1sf7
czyli:
http://torun.gazeta.pl/torun/1,35576,10663041,Torunski_amator_vs__Wloszczowska__Kto_szybszy_.html

i dla nieklikatych:

"Torunianin Krzysztof Fiedorek ścigał się z Mają Włoszczowską, mistrzynią świata w kolarstwie górskim. Pojedynek będzie można zobaczyć w najbliższą niedzielę w TVN Turbo.

Fiedorek to kolarz-amator, który chce pobić rekord świata w najszybszej jeździe na rowerze po płaskiej nawierzchni. Obecnie wynosi on 268 km na godzinę. Wykręcił go Holender Fred Rompelberg, pokonując część trasy w tunelu aerodynamicznym za samochodem. Polak konstruuje kolejne prototypy roweru, ściga się z samochodami na naszych szosach.

Po lipcowym artykule "Gazety" stał się niemal celebrytą. Jedną ze stacji telewizyjnych, jakie się do niego zgłosiły, był właśnie TVN Turbo. Torunianin, na co dzień informatyk, wystąpił w nowym programie "Zakład? Zakład!", prezentującym pojedynki uznanych mistrzów z amatorami. W pierwszym odcinku gwiazdą był Mariusz Pudzianowski, w drugim - Maja Włoszczowska, z którą ścigał się torunianin. Efekt zmagań będzie można obejrzeć w niedzielę o godz. 16.15."

--
biodarek

Data: 2011-11-17 21:13:26
Autor: Michał Krawczyk
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
biodarek wrote:
Fiedorek to kolarz-amator, który chce pobić rekord ¶wiata w najszybszej
jeĽdzie na rowerze po płaskiej nawierzchni. Obecnie wynosi on 268 km na
godzinę. Wykręcił go Holender Fred Rompelberg, pokonuj±c czę¶ć trasy w
tunelu aerodynamicznym za samochodem. Polak konstruuje kolejne prototypy
roweru, ¶ciga się z samochodami na naszych szosach.

Czyli co? Go¶ć chce się ¶cigać na rowerze skonstruowanym do bicia rekordów w tunelu aerodynamicznym z Włoszczowsk± na jej rowerze?

Michał

Data: 2011-11-17 12:49:34
Autor: Wilk Zdobywca Gmin
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
On 17 Lis, 21:13, Michał Krawczyk <michal.krawc.usun...@gmail.no-
spam.com> wrote:

Czyli co? Go¶ć chce się ¶cigać na rowerze skonstruowanym do bicia rekordów w
tunelu aerodynamicznym z Włoszczowsk± na jej rowerze?

Pomijaj±c już fakt, że co to za facet - co bierze się za ¶ciganie z
lask±...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-17 22:00:47
Autor: Michał Krawczyk
Wilk Zdobywca Gmin wrote:

Pomijaj±c już fakt, że co to za facet - co bierze się za ¶ciganie z
lask±...

Akurat z t± lask± nie wstydziłbym się przegrać ;)

Michał

Data: 2011-11-17 14:23:05
Autor: Wilk
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
On 17 Lis, 22:00, Michał Krawczyk <michal.krawc.usun...@gmail.no-
spam.com> wrote:

Akurat z t± lask± nie wstydziłbym się przegrać ;)

I pewnie większo¶ć amatorów by przegrała - ale jak facet chce pobić
ekstremalny rekord ¶wiata w prędko¶ci ustanowiony przez zawodowego
kolarza - to warto sobie jednak poszukać przeciwników w¶ród
mężczyzn ;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-18 14:07:21
Autor: Titus Atomicus
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?

spam.com> wrote:

> [...]
> tunelu aerodynamicznym z Włoszczowsk± na jej rowerze?

Pomijaj±c już fakt, że co to za facet - co bierze się za ¶ciganie z

Ojej, a ty znowu swoje.
Pomijajac juz fakt, ze sam chetnie bys sie z nia poscigal (tyle, ze nie masz takiej mozliwosci).

TA

Data: 2011-11-17 22:38:52
Autor: biodarek
W dniu 2011-11-17 21:13, Michał Krawczyk pisze:
biodarek wrote:
[...]

Nie wiem co tam wymy¶lili.
Podejrzewam, że ¶cigali się na autostradzie A1 przed jej oficjalnym otwarciem.

Tutaj jeszcze wzmianka:
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110711/TORUN01/558009315

Jest zdjęcie górala z korb± chyba 72z.
I cytat:
"Cały sekret to odpowiednia zębatka. - Chodzi o to, by przy jednym obrocie pedałami uzyskać jak największ± liczbę obrotów koła - wyja¶nia torunianin. - W przeciętnym rowerze to cztery obroty. W moim - ok.sze¶ć i pół. W rowerze Rompelberga - aż 21! Pojazd, na którym chciałbym pobić rekord, będzie wzorowany na rowerze Holendra.

Ramę da się zrobić w Toruniu, zębatkę - w Warszawie. Koła nie musz± być specjalne. Mog± pochodzić z "masowej produkcji", musz± jednak być wyj±tkowo trwałe."

Więc je¶li cała reszta jest podobnie oparta na takich "sekretach"....
to Kubica jest zagrożony ;)

Aktualny rekord:
http://www.youtube.com/watch?v=nMrZUUVcI_g

Gdyby chłop miał prawdziwe koła (29") to by machn±ł 400km/h jak nic. Wiadomo, że 29er trudno jest rozpędzić, ale jego przecież rozpędza samochód, a potem to już duże koła maj± tylko same zalety :)

A gdyby jeszcze użył koła 36", to mógłby zrobić mniejsz± zębatkę - wtedy niekoniecznie w Warszawie ;)

--
biodarek

Data: 2011-11-17 14:31:19
Autor: Wilk
On 17 Lis, 22:38, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Już się kiedy¶ na preclu pod¶miewali¶my z tego artykułu
W skrócie komedia, bo zębatka to jest zdecydowanie najmniejszy
problem. Kluczem jest stabilno¶ć roweru przy takiej prędko¶ci (z tego
co pamiętam Rompellberg w jednej ze swoich prób bicia rekordu
minimalnie wychylił się zza cienia - i go po prostu zdmuchnęło, zdaje
się, że się nawet poważnie połamał) i przede wszystkim - potężna siła
w nogach pozwalaj±ca na osi±gnięcie ponad 250km/h
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-18 09:28:20
Autor: cytawa
Wilk pisze:

[...]

Oczywiscie, ze to nieuczciwe.
Kluczem do bicia rekordu jest odpowiednio mocny i szybki samochod, do ktorego sie przyczepia sciane, za ktora jedzie ow czlowiek. Tak na dobra sprawe to niewazne, czy faceta ciagnie powietrze czy doczepiona linka. Sam by nie dal rady na normalnym rowerze, przypuszczam, nawet 100ki osiagnac. Moze nawet 80ki.

Jan Cytawa

Data: 2011-11-18 01:54:13
Autor: Michał Kie¶
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
Też kompletnie nie rozumiem bicia rekordu prędko¶ci z tak
spreparowanym samochodem i link±. Wystarczy prawdopodobnie umieć
kręcić nog± i utrzymać tor jazdy, żeby nie wyjechać poza osłonę.
mk

Data: 2011-11-18 11:10:33
Autor: Wilk Zdobywca Gmin
On 18 Lis, 09:28, cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

[...]

Nie ma tu mowy o uczciwo¶ci/nieuczciwo¶ci po prostu takie przyjęto
kryteria ustanawiania tego rekordu - to jest rekord ¶wiata w prędko¶ci
osi±gniętej podczas JAZDY W CIENIU. I chyba nigdy nie jechałe¶ w
cieniu - je¶li twierdzisz, że kluczem jest odpowiedni samochód. Na
lince jedzie jedynie do 100km/h, dalej musi się samodzielnie rozpędzić
do ponad 250km/h! Spróbuj najpierw osi±gn±ć głupie 100km/h jad±c za
perfekcyjnie osłaniaj±cym tirem - to wtedy będziesz wiedział jakim
osi±gnięciem jest przyspieszenie ze 100 do 268km/h.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-18 14:37:16
Autor: Titus Atomicus
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
In article <ja54vc$p04$1@news.lublin.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

Wilk pisze:

> [...]

Kluczem do bicia rekordu jest odpowiednio mocny i szybki samochod, do ktorego sie przyczepia sciane, za ktora jedzie ow czlowiek. Tak na dobra sprawe to niewazne, czy faceta ciagnie powietrze czy doczepiona linka. Sam by nie dal rady na normalnym rowerze, przypuszczam, nawet 100ki osiagnac. Moze nawet 80ki.

Uff, to mnie pocieszyliscie.
Bo jak ostatnio jechalem z Cesta Slobody, to minal mnie (jechal w przeciwnym kierunku) jakis kolarz w obcislych, kolorowych. Znaczy sie zawodowiec.
 W duzym pedzie, i jakos bez wysilku.
Kierowal sie w strone Szczyrbskiego Plesa.
Kilkanascie minut pozniej w podobnym tempie wracal i tez mnie mijal bez wysilku.
No i faktycznie metr przed nim jechal samochod.

TA

Data: 2011-11-18 11:11:52
Autor: Wilk Zdobywca Gmin
On 18 Lis, 14:37, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Wiesz - Ciebie to wyprzedzi każdy, więc ta wypowiedĽ absolutnie
niczego nam tu nie rozja¶ni ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-18 17:57:17
Autor: Tomek_Sz
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
Kierowal sie w strone Szczyrbskiego Plesa.
Kilkanascie minut pozniej w podobnym tempie wracal i tez mnie mijal bez
wysilku.

Tu już Cię wyprzedzał, a nie mijał;)
Tomek

Data: 2011-11-17 14:40:57
Autor: Wilk
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
Data: 2011-11-18 07:22:25
Autor: pablo eldiablo
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
A tutaj co=B6 dla mi=B3o=B6nik=F3w NAPRAWD=CA ci=EA=BFkiej korby:

http://i48.tinypic.com/69ndlk.jpg
http://i50.tinypic.com/3589da1.jpg
;))

czego sie nie robi dla rekordu.... mozna nawet popsuc porsche ;-)))

Data: 2011-11-21 21:12:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
Wilk, Thu, 17 Nov 2011 14:40:57 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
A tutaj co¶ dla miło¶ników NAPRAWDĘ ciężkiej korby:

http://i48.tinypic.com/69ndlk.jpg
http://i50.tinypic.com/3589da1.jpg
;))

O matko, przecież to jest 24-calowe koło, a nie tarcza! ;-)

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-11-18 09:04:29
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 17 Nov 2011 20:55:23 +0100, biodarek napisał(a):

Nie, nie chodzi o mnie ;p

http://tiny.pl/h1sf7
czyli:
http://torun.gazeta.pl/torun/1,35576,10663041,Torunski_amator_vs__Wloszczowska__Kto_szybszy_.html

IMO to te rekordy predko¶ci kiedy najsampierw sie go¶cia holuje a potem
jedzie w osłonie aerodynamicznej to s± kompletnie bez sensu.

Data: 2011-11-18 20:42:45
Autor: Mike
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kt o szybszy?
"Torunianin Krzysztof Fiedorek ścigał się z Mają Włoszczowską,
mistrzynią świata w kolarstwie górskim. Pojedynek będzie można zobaczyć
w najbliĹĽszÄ… niedzielÄ™ w TVN Turbo.

Ale o co chodzi?:) Tzn. to pytanie retoryczne, bo chodzi o to żeby zrobić program, ogólnie pomysł ścigania się faceta z bardzo uzdolnioną, wysportowaną, wytrenowaną, ale wciąż Kobietą wydaje się dość słaby i nie wiem kto tu co komu próbuje udowodnić ;)
Tzn. Pani Mai się nie dziwię, bo pewnie dwie godzinki nagrania i kilkanaście tysi w kieszeni, a coś trzeba odkładać na przyszłość, bo jak wiadomo emerytur w tym kraju pewnym być nie można, olimpijskich pewnie też się to tyczy ;)
Co do Pana Krzysztofa, to życzę mu powodzenia i trzymam kciuki (za pokonanie rekordu, a nie zwycięstwo z Panią Mają ;) ). Rozumiem, że jeżeli sobie taki cel obrał, to już coś jeździ, więc nie wiem co za przyjemność pokonać Kobitę, co zresztą nie jest jakoś nierealne, wprawdzie z Panią Mają nie wiem czy zdarzyło się ścigać mi na tej samej trasie więcej niż raz, ale raz pamiętam na 100% i (u)dało się przyjechać jakies 5:30 szybciej, a co ja tam trenowałem, kręciłem się dookoła osiedla ;) Nie jest to jakieś nierealne, więc nie wiem o co tyle szumu. Tzn. Pani Maja na pewno poczyniła wielki progres od 2005r, więc życzmy panu Krzysztofowi szczęścia, bo na pewno się przyda, a stacji TVNturbo oglądalności ;), no a Pani Mai zwycięstwa w nierównej walce :)

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-11-18 21:01:36
Autor: biodarek
W dniu 2011-11-18 20:42, Mike pisze:
"Torunianin Krzysztof Fiedorek ścigał się z Mają Włoszczowską,
mistrzynią świata w kolarstwie górskim. Pojedynek będzie można zobaczyć
w najbliĹĽszÄ… niedzielÄ™ w TVN Turbo.

Ale o co chodzi?:) Tzn. to pytanie retoryczne, bo chodzi o to ĹĽeby
zrobić program, ogólnie pomysł ścigania się faceta z bardzo uzdolnioną,
wysportowaną, wytrenowaną, ale wciąż Kobietą wydaje się dość słaby i nie
wiem kto tu co komu próbuje udowodnić ;)
[...]

Spojrzałem na poprzedni odcinek tego programu w sieci (cóż, straciłem trochę czasu) i już wiem, że ta rywalizacja nie będzie się opierała na zasadach jakie my sobie teraz wyobrażamy :)

W odcinku z Mariuszem Pudzianowskim były 3 konkurencje: wbijanie gwoździ w pieniek, przeciąganie liny w zespołach 6 osobowych i strzyżenie owcy. Więc nie wiadomo nawet czy zobaczymy Maję na rowerze :)

--
biodarek

Data: 2011-11-20 12:01:23
Autor: ladymutant
W dniu 18.11.2011 21:01, biodarek pisze:
[...]

a z kim miałby zamiast MW? Ze Szmytem?
A kto to jest?
Który był na ostatnich MŚ?

Program nie może się zaczynać od wyjaśnień, że mimo tego iż tego
pana nikt nie zna bo robi za wassertragera innego pana, to jest to nasz najlepszy itp...

-- lm

Data: 2011-11-20 16:13:48
Autor: Fabian
On 20.11.2011 12:01, ladymutant wrote:
[...]

I tak nikt nie zna kolarzy ;). Mogli wziąć kogoś z torowców, np. Ratajczyka, który ostatnio zdobył złoto.

Fabian.

Data: 2011-11-20 22:01:11
Autor: biodarek
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kt o szybszy?
W dniu 2011-11-20 16:13, Fabian pisze:
I tak nikt nie zna kolarzy ;)

A kiedyś było inaczej...

Ale wyszĹ‚o kiszkowato :(  Najbardziej z caĹ‚ego programu podobaĹ‚ mi siÄ™ Scott ;)  A kolega z Torunia, niestety, nie okazaĹ‚ siÄ™ dĹĽentelmenem. W ogĂłle bez sensu to byĹ‚o... obejrzaĹ‚em tylko dlatego, ĹĽe chciaĹ‚em zobaczyć czy znam bohatera choćby z widzenia, no i chciaĹ‚em teĹĽ zobaczyć MajÄ™. Swoje zobaczyĹ‚em, ale program to poraĹĽka.

--
biodarek

Data: 2011-11-20 23:20:35
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
Swoje zobaczyłem, ale program to porażka.

Większo¶ć komercyjnych programów TV to porażka. Ale czegoż innego się spodziewać mogli¶my ;/

Data: 2011-11-21 01:33:50
Autor: Jesse
Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto szybszy?
Da się to gdzie¶ obejrzeć na necie? Pod jak± fraz± szukać?

Data: 2011-11-21 17:40:57
Autor: biodarek
W dniu 2011-11-21 10:33, Jesse pisze:
Da się to gdzie¶ obejrzeć na necie? Pod jak± fraz± szukać?

W tej chwili jest dostępny pierwszy odcinek. Pewnie drugi będzie za parę dni, bo s± jeszcze powtórki w TV.
Szukaj tutaj:
http://tvnplayer.pl/szukaj,1.html?query=Zak%C5%82ad%20Zak%C5%82ad

--
biodarek

Data: 2011-11-21 21:38:49
Autor: Tomek_Sz
W dniu 2011-11-21 17:40, biodarek pisze:
[...]

Wła¶nie leci powtórka na tvn turbo w rzeczy samej żenada

Toruński amator vs. Włoszczowska. Kto s zybszy?