Toruń bis.

Data: 2009-06-27 18:49:13
Autor: Tadek z Torunia
Toruń bis.
Niektórzy mówili o niej "mamusia". Zastanawiałem się: gdzie ta Matka Boża jest? A jak już się dowiedziałem, to mną nieźle wstrząsnęło.

 http://wyborcza.pl/1,75480,6747871,Matka_Boska_odklada_sluchawke.html?as=1&ias=6&startsz=xPrzemek"O. Paweł Pobuta z Dominikańskiego Centrum Informacji o Sektach i NowychRuchach Religijnych: - W Warszawie wystąpiła eskalacja zła. Z ruchu zgłosiłosię do nas kilkanaście osób, pierwsi w 2006 r. Wiemy, że inni próbowalirozwiązać swoje problemy na własną rękę, chodząc na przykład dopsychoterapeuty. Ci, którzy się zgłosili, byli w bardzo złym staniepsychicznym. Ze względu na sekret charyzmatu maryjnego odsuwali się odnajbliższych. Bo osoby, które doznały zaszczytu jego poznania, byłyzobowiązane do zachowania tajemnicy."-- Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, zostałwyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, zasfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-27 18:50:10
Autor: Tadek z Torunia
Toruń bis.
http://wyborcza.pl/1,75480,6747871,Matka_Boska_odklada_sluchawke.html?as=6&ias=6&startsz=x

Przemek

Data: 2009-06-27 19:53:46
Autor: konserwator
Toruń bis.

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg
Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h25ii9$n15$1news.onet.pl...
[...]

ale o sso chodzi?
 znowu masz atak?

rym

Data: 2009-06-27 21:19:56
Autor: Tadek z Torunia
Toruń bis.
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

ale o sso chodzi?
znowu masz atak?

Jak długo będziesz bronił toruńskiego sekciarza, przecież rozpierdala partie twojego idola?

Przemek