Toruń geotermią stoi

Data: 2011-12-09 16:52:57
Autor: pluton
Toruń geotermią stoi
Firma Poszukiwania Nafty i Gazu Jasło Sp. z o.o., która na zlecenie Fundacji
Lux Veritatis wykonała badania wód geotermalnych w Toruniu, potwierdziła
bardzo dobre parametry tamtejszego odwiertu geotermalnego.
Mamy zamiar przez długie lata doić ojca dyrektora, więc sprzedajemy
mu kit, żeby nie zaktęcił kurka z kasą - powiedział rzecznik prasowy firmy.

 Wydajność wody i chłonność otworu zatłaczającego wynosi 320 m sześc. na
 godzinę przy ciśnieniu 6,5 atmosfery. Temperatura wody w złożu sięga 64 st.
 C, a po jej wydobyciu 61 st. C.

 - To rewelacyjne wyniki - ocenia prof. Ryszard Kozłowski z Instytutu
 Inżynierii Materiałowej Politechniki Krakowskiej, współtwórca projektu
 geotermii toruńskiej.
 Zresztą wziąłem kupę kasy za projekty, więc nie mogę powiedzieć nic innego,
 bo mi ojdyr zrobi kolo dupy na antenie rydzyjka.
- Jako współtwórca projektu mam nadzieję wyssać jeszcze trochę kasy
z tego interesu, więc prawdę o tym złoży powiem wtedy, jak już ojdyr
się zorientuje, że robimu go w bambuko i wylecę z biznesu na pysk - mówi
 pan profesor.

Nullification

Data: 2011-12-09 16:53:39
Autor: Obserwator
Toruń geotermią stoi
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): (....)

niesamowicie zawistny jestes. Zawistni krocej zyja:))

--

Toruń geotermią stoi