Toruń - przed powodzią

Data: 2010-05-22 21:24:52
Autor: Maćkum Pićkum
Toruń - przed powodzią
http://szczesny.com.pl/maciej/opuszczone_moto.jpg
bestialstwo jak dla mnie, tym bardziej, że do kulminacji jeszcze daleko.
jak woda opadnie to zainteresuję się co i jak (jeśli nie popłynie do Gdańska).

ps. jakość zdjęcia komórkowa, zdjęcie  robione z mostu. z góry sorki

Data: 2010-05-22 21:27:41
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
Użytkownik "Maćkum Pićkum" <kilokaszanki@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Znaczy sie, jak woda opadnie to se zajebiesz motonga? :-)

--
Grzybol

Data: 2010-05-22 21:32:08
Autor: Maćkum Pićkum
Toruń - przed powodzią
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał:
Znaczy sie, jak woda opadnie to se zajebiesz motonga? :-)

se pogadam z właścicielem czemu akurat tak.
ja bym swojego nie zostawił, tym bardziej że czasu było dużo. jak ma stać i niszczeć na dworze to lepiej niech
stoi u mnie w garażu.
wg. Ciebie jedyny sposób na posiadanie to zajebanie?

Data: 2010-05-22 21:41:20
Autor: Arni
Toruń - przed powodzią
Maćkum Pićkum pisze:
[...]

nie wdawaj sie w polemike z idiota bo sie sprowadzi do swojego poziomu i zajebie doswiadczeniem

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-05-22 21:42:20
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
Użytkownik "Arni" <no@spam.org> napisał w wiadomości

nie wdawaj sie w polemike z idiota bo sie sprowadzi do swojego poziomu i zajebie doswiadczeniem

Ty jeszcze żyjesz baranie? :-)

--
Grzybol

Data: 2010-05-22 21:41:37
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
se pogadam z właścicielem czemu akurat tak.
ja bym swojego nie zostawił, tym bardziej że czasu było dużo.

A co Cie to obchodzi?

jak ma
stać i  niszczeć na dworze to lepiej niech
stoi u mnie w garażu.

Czyli chcesz jednak zajebać...

wg. Ciebie jedyny sposób na posiadanie to zajebanie?

wg Ciebie niestety...

--
Grzybol

Data: 2010-05-22 22:00:21
Autor: Sir Piernik
Toruń - przed powodzią
Maćkum Pićkum pisze:
....>8
> se pogadam z właścicielem czemu akurat tak.

A mnie to nie dziwi - moze ma prace podobna do mojej, czasami i miesiac w delegacji? :(
A oszolomom nawet nie proboj odpowiadac, przenioslo sie z Onetu paru doswiadczonych....

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-05-22 22:11:58
Autor: Maćkum Pićkum
Toruń - przed powodzią
Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał:
A mnie to nie dziwi - moze ma prace podobna do mojej, czasami i miesiac w delegacji? :(

masz rację. ja właściciela nie oceniam ale żal patrzeć.
być może w tym momencie, nie mając możliwości zabrania
sprzęta też patrzy On na Niego z rozrzewnieniem.
zapytać nie zaszkodzi. w razie czego zawsze można pomóc,
żeby moto już nie musiało stać na powietrzu pod plandeką albo
dowiedzieć się że może właśnie jest do odkupienia za parę
groszy np. dla znajomego
pzdr. maciek
ps. sorry za priv Sir Piernik

Data: 2010-05-22 22:16:28
Autor: Marcin Gardeła
Toruń - przed powodzią
Maćkum Pićkum wrote:
masz rację. ja właściciela nie oceniam ale żal patrzeć.

Na początku nazwałeś to bestialstwem.
Kurcze, to tylko jakiś motor.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-22 21:40:33
Autor: Arni
Toruń - przed powodzią
Maćkum Pićkum pisze:
http://szczesny.com.pl/maciej/opuszczone_moto.jpg
bestialstwo jak dla mnie, tym bardziej, że do kulminacji jeszcze daleko.
jak woda opadnie to zainteresuję się co i jak (jeśli nie popłynie do Gdańska).

widzialem go, to jakis motorower. (co nie znaczy ze nalezy mu sie mniejszy szacunek :)) Niestety niejedna maszyna poległa w starciu z zywiolem, ten nie jest jakims wyjatkiem.
Poza tym stan wody to wynik zrzutu z Włocławka, z reguły spust robi wieksze szkody niz sama powódz choc tym razem moze byc inaczej. W nocy mają zwiekszyc zrzut jeszcze o 1/3 a juz jest rekordowy.

Data: 2010-05-22 21:44:02
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
widzialem go, to jakis motorower. (co nie znaczy ze nalezy mu sie mniejszy szacunek :))

Ale co Ty pierdolisz Miśku? Ludzie nie zdążyli z chałup spierdolić, a Ty się onanizujesz nad jakimś złomem. Jedź tam i pocałuj go w wydech. Debilu...

--
Grzybol

Data: 2010-05-22 23:14:00
Autor: Michał V-R
Toruń - przed powodzią
W dniu 2010-05-22 21:44, Grzybol pisze:

Ale co Ty pierdolisz Miśku? Ludzie nie zdążyli z chałup spierdolić, a Ty się
onanizujesz nad jakimś złomem. Jedź tam i pocałuj go w wydech. Debilu...

Grzybol, ile ty masz lat i ciekawy jestem, czy na czyms w zyciu jezdziles?

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-05-22 23:57:58
Autor: Arni
Toruń - przed powodzią
Michał V-R pisze:
[...]

a jakie to ma znaczenie czy jest sie debilem w wieku 15 czy 70 lat? To chyba nie jest uleczalne ? To czy czyms jezdzil tez nie ma znaczenia - dresiarze tez przeciez jezdzą

Data: 2010-05-23 12:30:15
Autor: Michał V-R
Toruń - przed powodzią
W dniu 2010-05-22 23:57, Arni pisze:

a jakie to ma znaczenie czy jest sie debilem w wieku 15 czy 70 lat? To
chyba nie jest uleczalne ? To czy czyms jezdzil tez nie ma znaczenia -
dresiarze tez przeciez jezdzą

Pytam, bo mi sie jego posty nie kojarza to z debilizmem, tylko z wypowiedziami 15 latka, ktory moto to tylko na obrazku widzial, a chce blyszczec, zwykla niedojrzalosc i tyle

Data: 2010-05-23 13:22:09
Autor: Arni
Toruń - przed powodzią
Michał V-R pisze:
[...]

połączana w wieloletnim przebywaniem w srodowisku blokersow (słownictwo i brak argumentów)
Dlatego tez zalecam zastanowienie sie czy warto wogole reagowac na tego przedszkolaka ?

Data: 2010-05-23 14:31:11
Autor: Michał V-R
Toruń - przed powodzią
W dniu 2010-05-23 13:22, Arni pisze:

połączana w wieloletnim przebywaniem w srodowisku blokersow (słownictwo
i brak argumentów)
Dlatego tez zalecam zastanowienie sie czy warto wogole reagowac na tego
przedszkolaka ?

Miodek to, to faktycznie nie jest, chyba masz racje, nie wrto reagowac

Data: 2010-05-24 10:02:41
Autor: Marcin N
Toruń - przed powodzią

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htb76d$s4d$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Co Wy tak atakujecie Grzybola? Ma chłop rację: nie czas żałować róż, gdy płoną lasy.
Kto będzie się przejmował starym motorkiem, gdy cały dobytek życia odpływa z nurtem rzeki.

Data: 2010-05-24 08:27:38
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
połączana w wieloletnim przebywaniem w srodowisku blokersow (słownictwo i brak argumentów)
Dlatego tez zalecam zastanowienie sie czy warto wogole reagowac na tego przedszkolaka ?

Kurwa, Arni jaki psycholog, ja pierdole... W którym miejscu jest ten brak argumentów? Pokaż swoje argumenty. A zalecenia wsadź se w dupe. I nie wyłąź mi z wora pedale...

--
Grzybol

Data: 2010-05-24 08:26:17
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
news:htb03l$45q$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-05-22 23:57, Arni pisze:
Pytam, bo mi sie jego posty nie kojarza to z debilizmem, tylko z wypowiedziami 15 latka, ktory moto to tylko na obrazku widzial, a chce blyszczec, zwykla niedojrzalosc i tyle

Pokaż konkretne posty. Porównaj ze swoimi. Wyciągnij wnioski. Na obrazku widziałem tego zalanego złoma nad którym się onaniuzujecie. Też byś go przygarnął i zerżnął w wydech?

--
Grzybol

Data: 2010-05-24 08:24:39
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
a jakie to ma znaczenie czy jest sie debilem w wieku 15 czy 70 lat? To chyba nie jest uleczalne ?

Ty coś wiesz na ten temat...

To czy czyms jezdzil tez nie ma znaczenia - dresiarze tez przeciez jezdzą

Hehe, rozbawiłeś mnie:-)

--
Grzybol

Data: 2010-05-24 08:23:51
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
news:ht9hem$pub$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-05-22 21:44, Grzybol pisze:
Grzybol, ile ty masz lat i ciekawy jestem, czy na czyms w zyciu jezdziles?

Lat mam w chuj. Jeździłem na burej suce, na wrotkach, itp. Jeżdżenie na czymś jest miarą debilizmu? :-)

--
Grzybol

Data: 2010-05-24 08:38:48
Autor: Arni
Toruń - przed powodzią
Grzybol pisze:

Lat mam w chuj. Jeździłem na burej suce, na wrotkach, itp. Jeżdżenie na czymś jest miarą debilizmu? :-)

nie, to ze musiales znów zmienic adres tylko po to, żebym przeczytał Twoje nieudolne wypociny. Nawet sie filtra nie umiesz zrobic bo czytasz to co napisałem, wiec nie sciemniaj ze jakis wór masz. Ja adresów nie zmieniam. A swój filterek juz poprawiam.

Data: 2010-05-24 21:03:33
Autor: Ivam
Toruń - przed powodzią
Użytkownik "Arni" <no@spam.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htd6tj$ev3$1@inews.gazeta.pl...
nie, to ze musiales znów zmienic adres tylko po to, żebym przeczytał Twoje nieudolne wypociny.

Ignoruj. Wszyscy ignorujcie, a zniknie. Przeciez bylo tu kilku podobnych.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-05-24 21:09:05
Autor: Grzybol
Toruń - przed powodzią
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
[...]

Ja cie ignoruje i nie znikasz. Dlaczego?

--
Grzybol

Data: 2010-05-23 22:53:29
Autor: Arni
Toruń - przed powodzią
Maćkum Pićkum pisze:
http://szczesny.com.pl/maciej/opuszczone_moto.jpg

dzis juz sprzet jest całkowicie pod wodą.
http://www.torun.pl/foto/34/slides/28.html
(wolno sie ładuje, chyba wszyscy meszkancy patrza na fotki :)

Data: 2010-05-25 18:03:36
Autor: gloon
Toruń - przed powodzią
Maćkum Pićkum pisze:
[...]

a do rydza dojdzie ?

Data: 2010-05-26 00:18:59
Autor: Arni
Toruń - przed powodzią
gloon pisze:
Maćkum Pićkum pisze:
[...]

nie ma szans, nawet w szkole nad Wisłą o RM nie wspomne. Zresztą juz opada