Toruń stolicą Polski

Data: 2016-01-24 09:00:12
Autor: Mark VVoydak
Toruń stolicą Polski
http://wyborcza.pl/1,75478,19519903,rzadowi-goscie-torunscy.html#TRNajCzytSST

Prezes PiS Jarosław Kaczyński przemawia podczas mszy świętej z okazji 24.
urodzin Radia Maryja. hala widowiskowo-sportowa w Toruniu, 5 grudnia 2015 r.
.. (WOJCIECH KARDAS)
W mediach ojca Rydzyka polskie problemy nadal czarno-białe - są patrioci i
są targowiczanie. Albo jak powiedział o. Dyrek: "Trzecie pokolenie AK spiera
się z trzecim pokoleniem UB".
W "Rozmowach niedokończonych" w Telewizji Trwam wciąż ci sami goście, choć
trochę jakby inni. O. Janusz Dyrek, mentalny bliźniak o. Rydzyka: "- W
studiu nasz gość zapowiadany, pan minister obrony narodowej Antoni
Macierewicz.

- Szczęść Boże.

- Kłaniam się, panie ministrze, bo po raz pierwszy w tej roli się spotykamy.
Ostatnie spotkanie jeszcze przed wyborami było. Teraz witamy pana jako
ministra. Z wielką satysfakcją.

- Bardzo dziękuję, ojcze. Ale ja nie widzę specjalnej różnicy. Jestem tu od
blisko 20 lat i myślę, że tak nadal będzie".

--
Mark Woydak

Toruń stolicą Polski