Toruński cham kłamie i przeprasza!

Data: 2011-06-28 08:05:27
Autor: Przemysław W
Toruński cham kłamie i przeprasza!
"Nigdy nie powiedziałem, że Polska jest obecnie państwem totalitarnym, o co jestem posądzany" - powiedział w wywiadzie dla "Naszego Dziennika" o. Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja.

Podkreślił, że jego wizyta w Brukseli związana była z konferencją o energii, ze szczególnym uwzględnieniem energii geotermalnej. Źródła geotermalne są olbrzymią szansą dla Polski, a w projekt ich wykorzystania zaangażowało się wielu obywateli.

"W tym kontekście stwierdziłem, że jesteśmy wykluczani i dyskryminowani przez obecne władze. Powiedziałem: to jest totalitaryzm. Nie twierdziłem, że Polska jest państwem totalitarnym. Polska była państwem totalitarnym. Miałem na myśli mechanizmy i metody działania obecnych władz, które przypominają tamte metody" - powiedział o. Rydzyk.

O. Rydzyk - problem Kościoła? - wypowiedz się w klubie

"Jeszcze raz podkreślam: w Parlamencie Europejskim nie mówiłem, że w Polsce mamy system totalitarny. Jeżeli ktoś mnie źle zrozumiał, to przepraszam" - stwierdził dyrektor Radia Maryja.

Więcej w wywiadzie w "Naszym Dzienniku".

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/o-rydzyk-nie-twierdzilem-ze-polska-jest-panstwem-t,1,4772753,wiadomosc.html

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" ryczące z głośników podczas gdy prezes plącze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępując do niej."

Toruński cham kłamie i przeprasza!