Toruński faryzeusz mąci.

Data: 2010-04-16 06:57:31
Autor: zbig
Toruński faryzeusz mąci.
ciekaw jestem , kiedy zacznie nabijać kase na produkcji gadżetów z
"czarownicą", ksiązkach i kasetach wideo. Jeśli sie w tej chwili mylę
to zobowiązuję się do odszczekania tego pod stołem.

Data: 2010-04-16 07:11:21
Autor: zbig
Toruński faryzeusz mąci.
On 16 Kwi, 16:03, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b04add05-5c37-47d7-b843-3f6ef99300b0g30g2000yqc.googlegroups.com...

ciekaw jestem , kiedy zacznie nabijać kase na produkcji gadżetów z
"czarownicą", ksiązkach i kasetach wideo. Jeśli sie w tej chwili mylę
to zobowiązuję się do odszczekania tego pod stołem.

Trzymam cię za słowo, zbigu. Tylko doprecyzuj termin "kiedy"... Miesiąc,
dwa, trzy?
Piotr

Miesiąc chyba wystarczy.

Data: 2010-04-16 21:08:36
Autor: Piotr
Toruński faryzeusz mąci.

Data: 2010-04-16 17:14:18
Autor: karwanjestkretynem
Toruński faryzeusz mąci.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

ciekaw jestem , kiedy zacznie nabijać kase na produkcji gadżetów z
"czarownicą", ksiązkach i kasetach wideo. Jeśli sie w tej chwili mylę
to zobowiązuję się do odszczekania tego pod stołem.

Uniemożliwiono mu robienie przekrętów na zbiórkach pieniędzy, to musi jakoś dorobic ;-)

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Toruński faryzeusz mąci.