Toruński oszołom żerujący na podatniku wzywa do niepłacenia podatków

Data: 2012-02-06 15:29:02
Autor: Przemysław W
Toruński oszołom żerujący na podatniku wzywa do niepłacenia podatków
Katolicy powinni przestać płacić podatki, bo utrzymują tych, którzy niszczą Polskę i Kościół - ogłosił w Radiu Maryja o. Tadeusz Rydzyk. - Powinien być powszechny zryw - nie dajemy wam nic - stwierdził w nocy z niedzieli na poniedziałek. - Ale jak to zrobić, oni mają siłę...

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11094107,O__Rydzyk__Katolicy_powinni_przestac_placic_podatki.html#ixzz1lbzgGgaL

Powinno się jak najszybciej zamknąc gębę temu antypolskiemu oszustowi!

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-06 15:33:23
Autor: rAzor
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-)  :
Katolicy powinni przestać płacić podatki,

Było, ośle - już trzy godziny temu wrzuciłem.
Ojcze Tadeuszu! ProwadĹş!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-06 15:36:19
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgoobj$c81$1inews.gazeta.pl...
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-)  :
Katolicy powinni przestać płacić podatki,

Było, ośle - już trzy godziny temu wrzuciłem.
Ojcze Tadeuszu! ProwadĹş!

Myślisz matole, że ja czytam tak zatytułowane wypociny, he, he, he!

Przemek

Data: 2012-02-06 16:04:08
Autor: rAzor
[...]

Ty niczego nie czytasz - ty pastujesz.
Nawet listy wyborczej nie czytałeś, kiedy głosowałeś na PiS.
Matole! he he he

Data: 2012-02-06 17:14:59
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
> [...]
>

> Myślisz matole, że ja czytam

Ty niczego nie czytasz - ty pastujesz.
Nawet listy wyborczej nie czytałeś, kiedy głosowałeś na PiS.

Jesteś najwiekszym matołem na psp. Durniejszego jełopa od ciebie już nie ma!
Podobno głosowałeś na LPR, prawda to? Jak tak to wstyd! --

Data: 2012-02-06 17:56:47
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Ojcze Tadeuszu! Prowadź!

Myślisz matole, że ja czytam

Ty niczego nie czytasz - ty pastujesz.
Nawet listy wyborczej nie czytałeś, kiedy głosowałeś na PiS.
Matole! he he he

A ty parkingowy menelu nie czytasz nawet nagłówków własnych postów, zqa to
wymagając od innych czytania ich w całości.

Nie zatytułowałeś go "Ojcze Tadeuszu! Prowadź!" tylko "Wodzu! Prowadź!"

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-06 18:23:02
Autor: Przemysław W
[...]

No i widzisz Azor jaki z ciebie kretyn. Nawet nie wiesz jak zatytułowałeś posta, którego podyktował ci inny kretyn.

Przemek

Data: 2012-02-06 17:13:34
Autor: rAzor
> [...]
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-)  :
> Katolicy powinni przestać płacić podatki,

Było, ośle - już trzy godziny temu wrzuciłem.

No i co z tego osle, że było! Weś się lepiej za jakąś robote smrodliwy leniu!

Data: 2012-02-06 19:47:45
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-06 15:29, Przemysław W pisze:
[...]

Jakby nie patrzeć facet ma rację. I nie ma nic antypolskiego w jego apelu.

Data: 2012-02-06 11:41:57
Autor: Antenka
On 6 Lut, 19:47, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

Jakby nie patrzeć facet ma rację. I nie ma nic antypolskiego w jego apelu<

Tak! Absolutną rację! O! Tyle dostaniecie "0" Polszewickie złodzieje!
"0"!
I morda w kubeł! :-o))

Łojcze Dyrektorze szacuneczek, popieram! ;-)

Pozdrawiam S.O.Z.W. :-))

Antenka

Data: 2012-02-07 20:38:21
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-06 20:41, Antenka pisze:
[...]

Oczywista sprawa!;-)

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-)

Data: 2012-02-07 19:42:30
Autor: Obserwator
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

> [...]
> "0"!
> I morda w kubeł! :-o))
>
> Łojcze Dyrektorze szacuneczek, popieram! ;-)

Oczywista sprawa!;-)

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-)

sam ze soba gadasz? zalozny czlowieczku?

Data: 2012-02-06 21:18:35
Autor: Przemysław W
Toruński oszołom żerujący na podatniku wzywa do niepłacenia podatków

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał

Jakby nie patrzeć facet ma rację. I nie ma nic antypolskiego w jego apelu.

Powiadasz, że ma rację? To zastanów się czy rodziny tych niepłacących podatki będą się leczyły w państwowej służbie zdrowia, czy ich dzieci będą korzystały z państwowej edukacji itp.

Przemek

Data: 2012-02-07 20:38:25
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-06 21:18, Przemysław W pisze:

[...]

Ma rację dopóki pieniądze z podatków są rozdzielane wg. widzimisię premiera. Ten premier potrafi wydzierać ostatni grosz biedakowi na audi A8 (wybrała sobie kolor biały!) dla marszałczycy sejmu. Chyba przyznasz że to zwykłe q**stwo i jak najszybciej powinno to się skończyć?

Data: 2012-02-07 19:46:02
Autor: Obserwator
[...]

warzywny ma ci przyznac racje? tworzycie tu jakis zespol do celow
dezinformacyjnych? Ile i kto wam za te antypolska propagande placi? Pytanie na razie retoryczne.

Data: 2012-02-08 09:05:00
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgrv1q$o2t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja pierdzielę! Facet, ty jesteś chory psychicznie! Człowieku, lecz się bo na starość będziesz ciężarem dla rodziny!

BBR

Data: 2012-02-08 17:33:58
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f322ca9$0$26707$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Facet na 100% ma coś z psychiką. Wypisuje tu takie brednie, że mozna dostać zajady. Na dodatek ma sentyment do Związku Radzieckiego. Ktos pisał tu, że to rosyjski Żyd.

BomBel

Data: 2012-02-07 21:17:44
Autor: Przemysław W
Toruński oszołom żerujący na podatniku wzywa do niepłacenia podatków
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał

Ma rację dopóki pieniądze z podatków są rozdzielane wg. widzimisię premiera.

Jakiś przykład rozdzielania przez premiera pieniędzy pochodzących z podatków ?

Przemek

Data: 2012-02-08 13:10:18
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-07 21:17, Przemysław W pisze:
[...]

Np. niedawne "nagrody" dla rodzin ofiar zamachu smoleńskiego. Zapewniam cię że te pieniądze nie były (i są jeszcze przez długi czas) z prywatnej kieszeni tego władyki... Rydzyk ma całkowitą rację.

Data: 2012-02-08 14:38:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgtonc$lnm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jakie "nagrody"? Pierwsze słyszę. Podaj więcej szczegółów przyznawania jakowyś "nagród" rodzinom ofiar jakiegoś zamachu smoleńskiego? I przyznawania i zamachu.

Data: 2012-02-08 18:31:33
Autor: Przemysław W
Toruński oszołom żerujący na podatniku wzywa do niepłacenia podatków
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Jakie "nagrody"? Pierwsze słyszę. Podaj więcej szczegółów przyznawania jakowyś "nagród" rodzinom ofiar jakiegoś zamachu smoleńskiego? I przyznawania i zamachu.

No Jadryś, stań na wysokości własnej konfabulacji i podaj jakiś link.

Przemek

Data: 2012-02-10 21:57:33
Autor: pluton
[...]

Ociec dyrektor ich uleczy.

Nullification

Toruński oszołom żerujący na podatniku wzywa do niepłacenia podatków