Toruński oszust jątrzy w swoim syfiastym szmatławcu!

Data: 2010-05-22 08:24:57
Autor: karwanjestdebilem
Toruński oszust jątrzy w swoim syfiastym szmatławcu!
Polska stacza się po równi pochyłej, jest rozgrabiana ekonomicznie, uzależniona od innych krajów. By to zmienić potrzebny jest zryw narodu - powiedział m.in. w wywiadzie dla "Naszego Dziennika" o. dr Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja.
Jako konsekwencję komunizmu uznaje on bardzo słabą świadomość Polaków. Skutkiem tego jest daleko posunięta obojętność ludzi na to, co się dzieje wokół nas, "niszczy się ducha, myślenie, wychowanie".

Jego zdaniem "to, co się zdarzyło 10 kwietnia pod Smoleńskiem, w innych państwa, np. w USA, doprowadziłoby do zupełnego przewrotu, a u nas jakby nic się nie stało". Uważa, że obserwujemy obecnie zmowę rządzących i mediów, co ułatwia wyrafinowaną manipulację.

"Musimy mieć świadomość, że Polska może zostać zniszczona. Widzę za mało świadomości w narodzie o rozmiarze niszczenia, jak tragiczne rezultaty może przynieść to atomizowanie, skłócanie, wzbudzanie nienawiści" - powiedział o. Rydzyk.

Jego zdaniem potrzebny jest zryw narodu, by zmienić ten stan rzeczy. "Tylko jako naród silny i piękny będziemy się liczyć na świecie. Inaczej będziemy przysłowiowym pucybutem Europy" - powiedział.

Więcej w "Naszym Dzienniku".

http://wiadomosci.onet.pl/2174035,11,polska_sie_stacza_potrzebny_jest_zryw_narodu,item.html

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Data: 2010-05-22 06:50:27
Autor: apr...
karwanjestdebilem <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):
[...]

człowieku jestem daleki od miłości do toruńskich pierników ale ty
zapalczywością swoich poglądów przebijasz ojdyra, czy ty przypadkiem nie luk z wp ?
a ogólnie rzecz biorąc ojdyr ma rację.

Data: 2010-05-22 08:50:40
Autor: Panslavista
karwanjestdebilem wrote:

[...]

SZCZERA  PRAWDA !!!

[...]

DOKŁADNIE - SKUTEK MASOŃSKICH RZĄDÓW ŻYDOKOMUSZYCH !!~!

ABY  POLACY  I POLSKA  PRZETRWALI !!!

Data: 2010-05-22 09:29:47
Autor: A

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ht7tbt$6ar$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak , zryw jest potrzebny - wtedy przywódcy zrywu nachapią się najbardziej.
I takie przesłanie niesie Rydzyk: chcę jeszcze więcej.
Jeśli ktoś uważa, że najbardziej potrzebną rzeczą jest w tej chwili rewolucja to, moim zdaniem ma nierówno pod sufitem. Od przemian w '89 rządziła juz każda opcja polityczna, niektóre nawet po pare razy, część mniej czy bardziej zależna od kościoła(czyt.hierarchów), ale faktycznie sami czarni jeszcze nie rządzili. MOże im się marzy....

Data: 2010-05-22 10:57:56
Autor: Panslavista
A wrote:

[...]

Jeszcze jeden popapraniec - od 89 rządziła stale jedna siła - eSBucja i
WSIarnia.

Data: 2010-05-22 11:53:59
Autor: A

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bf79ce9$0$17101$65785112news.neostrada.pl...

Jeszcze jeden popapraniec - od 89 rządziła stale jedna siła - eSBucja i
WSIarnia.

Cie, choroba - wszyscy ??? To kto rządził do '89?

Data: 2010-05-22 11:55:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"A" <jaki@tp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ht89jh$uj7$1news.onet.pl...

> [...]

> WSIarnia.

Cie, choroba - wszyscy ??? To kto rządził do '89?

   PZPR

   AR

Data: 2010-05-22 12:11:43
Autor: A
Toruński oszust jątrzy w swoim syfiastym szmatławcu!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:9dd2d$4bf7aa26$54702a04$3014news.chello.at...

> [...]

> WSIarnia.

Cie, choroba - wszyscy ??? To kto rządził do '89?

Czyli do '89 SBecja nie rzadzila z tego wynika. Ciekawe. Tylko kompletnie niezgodne z faktami. Bo oczywiscie teczki wymyslono dopiero po 89.

Data: 2010-05-22 12:17:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"A" <jaki@tp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ht8akq$2al$1news.onet.pl...

> [...]

Czyli do '89 SBecja nie rzadzila z tego wynika. Ciekawe. Tylko kompletnie
niezgodne z faktami. Bo oczywiscie teczki wymyslono dopiero po 89.

   Nie rzadzila, lecz dzialala na rzecz PZPR.  Jednym z jej dzialan
   bylo werbowanie agentury.

   AR

Data: 2010-05-22 13:48:31
Autor: cyc
> [...]

> WSIarnia.

Cie, choroba - wszyscy ??? To kto rządził do '89?

...........i byl porzadek !. Prezydenci nie gineli w spowodowanej przez siebie katastrofach samolotowych , ludzie nie mieszkali pod mostami , nie bylo powodzi , ktore rujnowaly pol Polski itd.
Dzisiaj rzadza postsolidarnosciowi kaczynscy lub ich kumple a tzw. "walka polityczna " to de facto walka o wladze , pieniadze i wplywy a nie o Polske i dobro jej obywateli .
Wszyscy oni ( rzadzacy ) wyplyneli  na grzbietach biedoty , roboli i tych , ktorym zamarzyla sie demokracja ala Ameryka i dostali to , co sie im nalezalo a wiec biede , brak perspektyw , niepewne jutro i moralny szajs , ktory siegnal nawet kosciola .

cyc

Toruński oszust jątrzy w swoim syfiastym szmatławcu!