Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na prezydenta.

Data: 2010-03-20 22:06:56
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na prezydenta.
Ja nie myślę o starcie, ale moje środowisko szuka własnego kandydata, najlepiej niezależnego - mówi tygodnikowi "Wprost" Jerzy Robert Nowak, czołowy publicysta Radia Maryja. Ma już nawet kilku kandydatów.

Na Lecha Kaczyńskiego na pewno nie zagłosuję - deklaruje Jerzy Robert Nowak. Środowisko Radia Maryja już wcześniej było niechętne Lechowi Kaczyńskiemu. W 2009 roku prof. Bogusław Wolniewicz w audycji oskarżył prezydenta o "gorliwe wykazywanie się filosemityzmem".

- Ja nie myślę o starcie, ale moje środowisko szuka własnego kandydata, najlepiej niezależnego. Kogoś takiego jak prof. Zdzisław Krasnodębski czy Roman Kluska. Sondujemy różne osoby - mówi Nowak. Jednak nie chciał powiedzieć, czy rozmawiał już z wymienionymi przez siebie osobami.

Prof. Zdzisław Krasnodębski, który w 2005 r. wspierał Lecha Kaczyńskiego w czasie kampanii prezydenckiej nie myśli o kandydowaniu. - Nie szukałbym sensacji w wypowiedzi pana Jerzego Roberta Nowaka. Czasy, kiedy w wyborach startowali kandydaci bez porządnego zaplecza finansowego czy partyjnego, już minęły - twierdzi. Roman Kluska natomiast nie chciał komentować tych informacji.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7683839,Wybory_2010___Wprost___Radio_Maryja_chce_miec_swojego.html

--
Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 277 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-20 21:16:42
Autor: apr...
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na prezydenta.
no to qwa może tadek POpsuć szyki, może flaszkie wystawi ?

Data: 2010-03-20 22:40:19
Autor: abc
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na prezydenta.
Roman Kluska natomiast nie chciał komentować tych informacji.

Polska Plus chciała namówić Kluskę, ale skończyło się tym, że kandydatem Polski Plus został Ludwik Dorn.

Data: 2010-03-20 16:08:32
Autor: Antenka
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat n a prezydenta.
kandydatem Polski Plus został Ludwik Dorn.<

Niech Dorn zgłosi kandydaturę Saby.

Antenka

Data: 2010-03-21 09:15:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 00:08, Antenka pisze:
kandydatem Polski Plus został Ludwik Dorn.<

Niech Dorn zgłosi kandydaturę Saby.

Antenka

Mocno wątpliwe żeby porządny pies chciał rywalizować z tymi sprzedajnymi kanaliami jakimi są nasi czołowi politycy. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-21 01:23:30
Autor: Antenka
> [...]

Mocno wątpliwe żeby porządny pies chciał rywalizować z tymi sprzedajnymi
kanaliami jakimi są nasi czołowi politycy. :-(

No tak masz rację Jadrysiu :D , ale zawsze mogłaby ugryźć w dupsko
jednego i drugiego skorumpowanego i skompromitowanego polityka :D

Pozdrawiam ;-)

Antenka

Data: 2010-03-21 10:13:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 09:23, Antenka pisze:
> [...]

No tak masz rację Jadrysiu :D , ale zawsze mogłaby ugryźć w dupsko
jednego i drugiego skorumpowanego i skompromitowanego polityka :D

Myślę że tak poczciwy pies jakim jest Saba nawet by tych kandydatów ze względu na obrzydzenie nie obsikała..

Data: 2010-03-21 10:16:25
Autor: abc
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na prezydenta.
kandydatem Polski Plus został Ludwik Dorn.<

Niech Dorn zgłosi kandydaturę Saby.
Antenka

No właśnie.  Mógł koń Incitatus zostać konsulem, może i Saba być
prezydentem.

Data: 2010-03-21 10:53:20
Autor: .heÂŽsk.
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na pr ezydenta.
On Sat, 20 Mar 2010 22:06:56 +0100, "najgorsze wyrazy wspólczucia"
<brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote:

Ja nie myślę o starcie, ale moje środowisko szuka własnego kandydata, najlepiej niezależnego - mówi tygodnikowi "Wprost" Jerzy Robert Nowak, czołowy publicysta Radia Maryja. Ma już nawet kilku kandydatów.

 zaraz. to kto w koncu jest tym "sekciarzem"? rydzyk czy nowak ? ;o)))

 --

 HeSk

Data: 2010-03-21 16:18:16
Autor: bolek
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na prezydenta.
Biorąc pod uwagę poziom tych kandydatów, którzy już są,
nawet mój Burek ma szanse.
Ja bym nie kandydował.
Lepiej mieć Burka na urzędzie. Kasyna popilnuje,
głupich pytań nie będzie stawiał. Byle micha pełna.
A zawartość michy można negocjować.
W końcu one nie płacą za to, tylko my.

bolek

Data: 2010-03-22 16:29:23
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho5e1h$gdb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Długo nad tym myślałeś kretynie?

--
stevep

Data: 2010-03-22 13:16:11
Autor: Antenka
On 22 Mar, 16:29, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "bolek" <bo...@neostrada.pl> napisa w wiadomo cinews:ho5e1h$gdb$1nemesis.news.neostrada.pl...

> Bior c pod uwag poziom tych kandydat w, kt rzy ju s ,
> nawet m j Burek ma szanse.
> Ja bym nie kandydowa .
> Lepiej mie Burka na urz dzie. Kasyna popilnuje,
> g upich pyta nie b dzie stawia . Byle micha pe na.
> A zawarto michy mo na negocjowa .
> W ko cu one nie p ac za to, tylko my.
> bolek

D ugo nad tym my la e kretynie?

--
stevep

W przeciwieństwie do ciebie, orangutnie - cirrusie, on myśli, ty
niestety nie! :D

Antenka

Data: 2010-03-23 17:24:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f443cb7-3dff-48f5-8098-29aa315dd24bz11g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Myśli dupą podobnie jak ty koczkodanie.

--
stevep

Data: 2010-03-23 13:07:00
Autor: Antenka
Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat n a prezydenta.
Myśli dupą podobnie jak ty koczkodanie.<

A ty odbytem - a teraz na drzewo banany liczyć.

Antenka

Toruński sekciarz chce mieć swojego kandydat na prezydenta.