Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz oczernia premiera Buzka.

Data: 2010-01-06 21:43:51
Autor: Artur Borubar
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz oczernia premiera Buzka.
Dlaczego Jerzy Buzek został szefem Parlamentu Europejskiego? Własną teorię na ten temat ma ojciec Tadeusz Rydzyk. Na antenie Radia Maryja redemptorysta przekonywał słuchaczy, że były premier dostał unijne stanowisko w nagrodę za... niszczenie polskiego przemysłu - donosi blog Głos Rydzyka.

http://www.dziennik.pl/polityka/article519487/Rydzyk_o_Buzku_Zniszczyl_polski_przemysl.html

Przemek

"Na antenie swej rozgłośni Rydzyk mówił słuchaczom, że to z winy Buzka zamknięto 40 kopalń. "Tyle że za rządów AWS nie zamknięto 40 kopalń, tylko 13, a dziesięć zostało częściowo zlikwidowanych. Ale kto by się tym przejmował. Słuchacze wierzą ojcu dyrektorowi, a każdy, kto mówi inaczej niż on, łże jak pies" - ironizuje autor bloga glosrydzyka.blox.pl."

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-06 22:28:06
Autor: Prawusek

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message
[...]

I  TO  JEST  PRAWDA.

A co do topicu  - stocznie zlikwidował szyd  Rakowski.

Data: 2010-01-06 23:30:01
Autor: brat_olin
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz oczernia premiera Buzka.

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote

A co do topicu  - stocznie zlikwidował szyd  Rakowski.

A Katarzy to pies?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-07 12:39:44
Autor: Artur Borubar
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz oczernia premiera Buzka.

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

A co do topicu  - stocznie zlikwidował szyd  Rakowski.

A okradł sekciarz.

Przemek

Data: 2010-01-07 12:57:46
Autor: % =heÂŽsk=
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz ocz ernia premiera Buzka.
On Thu, 7 Jan 2010 12:39:44 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał
> A co do topicu  - stocznie zlikwidował szyd  Rakowski.
A okradł sekciarz.

 dowcip polega na tym, ze 'sekciarz' ta kase trzyma na koncie,
 a 'stocznia' nie potrafi wskazac konta i sposobu podzialu tej
 kasy pomiedzy firmy powstale z tej 'stoczni'. tak wiec problem
 jest formalny, a nie karny.  okazuje sie, ze tadzio nie okradl
 'stoczni' (jezeli juz to naciagnal emerytow,ktorzy wysuplali
 ostatni grosz na jego prosbe) ale to pewna cecha charakteru
 (pieniactwo) Polakow odegrala decydujaca role. a ze tadzio
 korzysta z odsetek? na to pozwala mu prawo. zreszta placi od
 odsetek podatek belki. tak wiec zanim znow zaczniesz pierdziec
 jak wol pod spalona obora zapoznaj sie z rzeczywista sytuacja.

 p.s. czy karykatura na zamowienie poganiaczy wielbladow juz gotowa ?

Data: 2010-01-07 11:45:11
Autor: % =heÂŽsk=
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz ocz ernia premiera Buzka.
On Wed, 6 Jan 2010 21:43:51 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Dlaczego Jerzy Buzek został szefem Parlamentu Europejskiego? Własn± teorię
[...]

 powiedz no geniuszu jak to z toba jest:

 na pewno uwazasz sie za czlowieka rozsadnego a na psp wypisujesz
 takie durnoty, ze grupa sie z ciebie nabija. jak radzisz sobie
 z tym dysonansem? jak go redukujesz? chlejesz czy cpasz?

 na pewno uwazasz, ze mozesz bezkarnie opluwac klechow bo na to
 zasluguja. uwazasz nasz kraj za opanowanych przez czarnych, ktorzy
 gnebia takich wolnomyslicieli jak ty.jednoczesnie brak ci odwagi
 by zakpic z innego wyznania. nie zaryzykujesz napisania pamfletu
 w stylu "szatanskich wersetow" czy karykatury w stylu dunskim
 a tym samym kastracji przez poganiaczy wielbladow bo dobrze wiesz,
 ze znalezliby cie w kilka dni mimo ukrywania przez ciebie ip.
 jak redukujesz ten dysonas? chlejesz czy cpasz ?

Data: 2010-01-07 14:47:31
Autor: Artur Borubar
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz oczernia premiera Buzka.
Użytkownik "% =heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

powiedz no geniuszu jak to z toba jest:

na pewno uwazasz sie za czlowieka rozsadnego .....

Jesteś coraz bardziej żałosny w bezkrytycznej obronie rozwydrzonych klechów. Nie ma dla ciebie wikary, sytuacji, w której katabas ponosiłby wine za swoje czyny. Iluż to już grupowiczów śmiało się z twoich pseudokatolickich "wystąpień". Twoje pepegi, czy kompleks małego członka też już stały się obiektem kpin. Podejrzewam, że albo jesteś kochankiem jakiegoś katabasa, albo byłym katabasem...

Przemek

Data: 2010-01-08 14:15:31
Autor: =heÂŽsk=
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz ocz ernia premiera Buzka.
On Thu, 7 Jan 2010 14:47:31 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> powiedz no geniuszu jak to z toba jest:
> na pewno uwazasz sie za czlowieka rozsadnego .....
Jeste¶ coraz bardziej żałosny w bezkrytycznej obronie rozwydrzonych klechów.

 problem z toba jest taki, ze ci sie tak wydaje. nie bronie klechow.
 jest mi to zupelnie obojetne. ty natomiast obsesyjnie tropisz kazda
 informacje na temat "przestepstw" popelnianych przez katabasow.
 zalewasz psp kopiami informacji z czego sie tylko da.

Nie ma dla ciebie wikary, sytuacji, w której katabas ponosiłby wine za swoje
czyny.

 widzisz cieniasie, jezli wikary popelni przestepstwo o winie
 rozstrzyga sad,a nie takie rozjuszone komuchy jak ty.
 jak dotad skutecznie cie rozjuszam ;o)))))

Iluż to już grupowiczów ¶miało się z twoich pseudokatolickich
"wyst±pień".

 nie mam szans dorownac ci w idiotyzmach ktore wypisujesz ;o))

Twoje pepegi,

 nie moje tylko dziennikarzy, cieniasie.

czy kompleks małego członka

 cierpisz na to, prawda ? ;o))

też już stały się obiektem kpin.

 sam fakt, ze uktwily ci w komuszej glowence swiadczy,
 ze te okreslenia staly sie standardem na psp ;o)))

Podejrzewam, Ĺźe albo jesteÂś kochankiem jakiegoÂś katabasa,

 sadze, ze twoja obsesja to poczatek choroby psychicznej

albo byłym katabasem...

 zaraz zwyklym. mam sluzaca ;o))))

Data: 2010-01-08 14:24:42
Autor: Artur Borubar
[...]

O żesz w morde jeża, he, he, he, heniek zajady mam ;-))))))))))))))))))))))))))

Przemek

Data: 2010-01-08 14:30:40
Autor: =heÂŽsk=
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz ocz ernia premiera Buzka.
On Fri, 8 Jan 2010 14:24:42 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> problem z toba jest taki, ze ci sie tak wydaje. nie bronie klechow.
> jest mi to zupelnie ....

O żesz w morde jeża, he, he, he, heniek zajady mam

 to sie chlopie lecz. robiles buzibuzi ze swoim wikarym i cie
 zarazil? oj dziewczynki, dziewczynki. dbajcie o zdrowie!

;-))))))))))))))))))))))))))

 skoro masz zajady to tak szeroko sie smiac nie mozesz.
 chyba, ze odbytem ;o))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2010-01-08 14:34:46
Autor: Artur Borubar
[...]

Heniek daj pyska, bo się nie mogę wyrzygac ;-))

Przemek

Data: 2010-01-08 14:41:42
Autor: =heÂŽsk=
Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz ocz ernia premiera Buzka.
On Fri, 8 Jan 2010 14:34:46 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> to sie chlopie lecz. robiles buzibuzi ze swoim wikarym i cie
> zarazil?
Heniek daj pyska,

 chcialbys zboczku? idz do ktoregos z purpuratow i zrobcie
 sobie szamotanko pepuszka z penetracja.

bo się nie mogę wyrzygac ;-))

 to wsadz sobie paluszki w odbyt. podobno wy pedzie
 skrzywdzone przez klechow uwielbiacie ten rodzaj orgazmu ;o)))

 cienki jestes ;o)))

Toruński sekciarz okradł stoczniowców, teraz oczernia premiera Buzka.