Torx 5-cioramienny - jaki numer

Data: 2021-05-08 03:08:00
Autor: Universis
Torx 5-cioramienny - jaki numer
Przed naprawą dysku (zablokowana głowica) powstrzymuje mnie mała śrubka typu Torx. Wszystko by było prościej gdyby to był Torx 6-cio lub 12-to ramienny, ten z którym mam do czynienia jest 5-cio ramienny. Chcę kupić klucz lub śrubokręt do tego, ale nie wiem jaki jest numer tego Torx'a. Zrobiłem fotkę wraz z podziałką milimetrową - może ktoś miał z tym do czynienia i podpowie jaki to numer - fotka pod adresem: http://universis.cba.pl/torx_5_ramion.jpg

Data: 2021-05-08 23:02:43
Autor: ggs

Napisz do sprzedawcy i zapytaj o rozmiary w mm:  https://allegro.pl/oferta/torx-5-cio-kantowy-przeplywomierz-yato-0461-8826972411?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=wybrane&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_opony_pla_opony_i_felgi&ev_adgr=Narz%C4%99dzia+i+sprz%C4%99t+warsztatowy+-+Narz%C4%99dzia+r%C4%99czne&gclid=EAIaIQobChMI-8_vr_268AIVitiyCh0Q7A3uEAYYASABEgJqvvD_BwE

Data: 2021-05-08 23:27:29
Autor: ąćęłńóśźż
Torx 5-cioramienny - jaki numer
W Lerojach i podobnych są zestawy dziwnych końcówek (ze 20 bitów w czerwonym pudełeczku za jakieś 15 zł).

-- -- -
Chcę kupić klucz lub śrubokręt do tego, ale nie wiem jaki jest numer tego Torx'a.

Data: 2021-05-09 00:26:53
Autor: Universis
sobota, 8 maja 2021 o 22:27:33 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
W Lerojach i podobnych są zestawy dziwnych końcówek (ze 20 bitów w czerwonym pudełeczku za jakieś 15 zł).
Odpada  - nie mam w zasięgu Leroy,  a gość na allegro  pewno ma inne priorytety jak rozbrajanie
nowego opakowania i dość kłopotliwy pomiar.  Obliczyłem że średnica okręgu który opisuje ten pięciokąt ma średnicę ca. 2.36 mm. Może to będzie pomocnym w ustaleniu rozmiaru ?

Data: 2021-05-09 10:45:21
Autor: Irokez
W dniu 2021-05-08 o 12:08, Universis pisze:
[...]

pentalobe screw
https://en.wikipedia.org/wiki/Pentalobe_screw

--
Irokez

Data: 2021-05-09 12:30:37
Autor: nadir
W dniu 08.05.2021 o 12:08, Universis pisze:
[...]

Jabłkowy dysk?

[...]

https://allegro.pl/listing?string=Pentalobe&bmatch=cl-e2101-d3794-c3683-ele-1-5-0429

Wybieraj.

Data: 2021-05-09 13:49:31