Toshiba G900 i VoIP

Data: 2009-06-11 18:16:08
Autor: adrian
Toshiba G900 i VoIP
Witam

Chciałem uruchomić klienta VoIP na telefonie Toshiba G900, tak aby za pomocą sieci Wi-Fi połączyć się z bramą telefoniczną i móc rozmawiać przez komórkę jak przez stacjonarny.

Wprawdzie w tej Toshibie jest jakiś SIPTalk, ale nie mogę na tym uruchomić tradycyjnego VoIPa.

Znalazłem w necie stronkę, która opisuje jak uruchomić VoIPa na G900
LINK: http://mobile.idg.pl/artykuly/59297_0/VoIP.w.komorce.czyli.jak.dzwonic.za.grosze.html
i tam jest m.in.
"(...) Pierwszym krokiem w konfiguracji telefonu jest odnalezienie właściwego oprogramowania(...)"

No właśnie, chodzi o to właściwe oprogramowanie.
Nigdzie znaleźć nie mogę :(

Ktoś już próbował temat VoIPa na G900 ruszyć?

Pozdrawiam
- Adrian

Toshiba G900 i VoIP