Toshiba Satellite M30X-124 nie wlacza sie

Data: 2011-08-16 21:52:34
Autor: Doxent
Toshiba Satellite M30X-124 nie wlacza sie
że prawie połamałem śrubokręt i nie dają się wykręcić. Co może być z tym laptopem? Już tylko na śmietnik?

puść na allegro. Można sprzedać całkiem dobrze nawet zepsuty bo czasami biorą je pracownicy MON i urzędnicy na podkładkę służbowych sprzętów.

Data: 2011-08-17 15:08:06
Autor: Stonek ziemniaczany

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2ehof$ftb$1inews.gazeta.pl...
[...]

O co chodzi z tym MON, znów jakiś wałek jak to w Polsce? Że niby to ich komputer taki zniszczony i jeszcze dostaną nowy, a tymczasem sami opchną na Allegro sprawny? Aż tacy idioci pracowaliby w ministerstwie, powiedzmy że używaliby akurat tego modelu, a co z numerami seryjnymi i fabrycznymi?

Toshiba Satellite M30X-124 nie wlacza sie