Toshiba Satellite Pro 420CDT - ustawien ia wyświetlacza

Data: 2009-06-03 08:10:44
Autor: mirekc
Toshiba Satellite Pro 420CDT - ustawien ia wyświetlacza
Czy w laptopie Toshiba Satellite Pro 420CDT da się jakoś kontrolować jasność i kontrast obrazu wyświetlanego na LCD? Nie mam instrukcji do tego modelu, a żadna z wypróbowanych przeze mnie kombinacji Fn+klawisz nie wykonuje tych funkcji. Programowo mogę jedynie ustawić dwa stopnie jasności: "bright" lub "semi-bright". Trochę to mało. Czy ktoś z dawnych lub obecnych użytkowników tego albo podobnego modelu laptopa może pomóc? A może u kogoś zachowała się instrukcja?

Pozdrowienia.

Data: 2009-06-04 15:07:52
Autor: Jakub Spiernowski

Użytkownik "mirekc" <mirekc@interia.pl> napisał w wiadomości news:h054n4$hdn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy w laptopie Toshiba Satellite Pro 420CDT da się jakoś kontrolować jasność i kontrast obrazu wyświetlanego na LCD?

nie

tylko regulacja o której piszesz

J.

Toshiba Satellite Pro 420CDT - ustawien ia wyświetlacza