Total Commander na Androida

Data: 2012-05-24 18:51:47
Autor: atm
Total Commander na Androida
Gdyby komus brakowalo tego managera plikow:
http://simblog.pl/total-commander-wyladowal-w-google-play

Data: 2012-05-24 22:04:11
Autor: AL
W dniu 2012-05-24 18:51, atm pisze:
Gdyby komus brakowalo tego managera plikow:
http://simblog.pl/total-commander-wyladowal-w-google-play

ciekawe jak sir ma do GhostCommandera, ktory dostepny jest od dawna i ma funkcjonalnosc tego windowsowego ToralCommandera?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-05-24 23:33:58
Autor: cpt. Nemo
Total Commander na Androida

Uzytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisal w wiadomosci news:jpm47s$5rm$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja polubilem ES Eksplorer i bardzo mi pasuje :)

Data: 2012-05-24 23:36:22
Autor: atm
On 2012-05-24 23:33, cpt. Nemo wrote:
[...]

Ja tez korzystam z tego programu - prosty i funkcjonalny, operacje na plikach przy pomocy jakiegokolwiek managera wykonuje i tak dosc rzadko wiec nic wiecej mi nie potrzeba.

Data: 2012-05-25 00:55:38
Autor: Marcin Szumilas
Total Commander na Androida
Quoted:
atm (_@vp.pl)
in news:jpm9kr$tlb$1node2.news.atman.pl

Ja tez korzystam z tego programu - prosty i funkcjonalny, operacje na plikach przy pomocy jakiegokolwiek managera wykonuje i tak dosc rzadko wiec nic wiecej mi nie potrzeba.

Potrzebowałem ostatnio zmienić nazwy wielu plików na raz, a w Total Commanderze (jeszcze) nie ma. Ma któryś inny? :)

MSz

Total Commander na Androida