Total recall - rozczarowanie

Data: 2012-12-03 16:07:44
Autor: Marcin N
Total recall - rozczarowanie
Rozczarowany jestem.

Film oczywiście ładny... ale nudny.
Rozumiem, że pozmieniano scenariusz, żeby odróżnić się od oryginału, ale brakowało mi Marsa.

Pomysł, żeby pociąg jeździł przez środek Ziemi - zupełnie się kupy nie trzymał. Jakieś dziwne hocki-klocki z grawitacją całkiem pozbawione były logiki.

W sumie to można obejrzeć w domu, ale nie należy spodziewać się hitu.
Szkoda.

--
MN

Data: 2012-12-03 16:40:19
Autor: ikih
On 03.12.2012 16:07, Marcin N wrote:
Rozczarowany jestem.

Film oczywiście ładny... ale nudny.

Ano niestety jak wiekszosc filmow ostatnio. Ladne i nudne i zwykle głupie (ogłupiające).

--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

Data: 2012-12-03 17:28:07
Autor: Qrczak
Total recall - rozczarowanie
Dnia 2012-12-03 16:40, obywatel ikih uprzejmie donosi:
On 03.12.2012 16:07, Marcin N wrote:
Rozczarowany jestem.

Film oczywiście ładny... ale nudny.

Ano niestety jak wiekszosc filmow ostatnio. Ladne i nudne i zwykle
głupie (ogłupiające).

Na szczęście szuflada ze starociami nie jest zamknięta na klucz.

qr.a
--
ostatnio po Pięknym umyśle, Parnassusie i Amalu,
że nie wspomnę o kolejnej przyjemności z Ojcem Chrzestnym na Śniadaniu u Tiffaniego

Data: 2012-12-03 22:31:41
Autor: Habeck Colibretto
Total recall - rozczarowanie
Dnia 03.12.2012, o godzinie 17.28.07, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

Rozczarowany jestem.

Film oczywi¶cie ładny... ale nudny.

Ano niestety jak wiekszosc filmow ostatnio. Ladne i nudne i zwykle
głupie (ogłupiaj±ce).

Na szczę¶cie szuflada ze starociami nie jest zamknięta na klucz.

Ale mogłyby być takie ładne...
Ja bym nie narzekał, gdyby cała historia z Total Recall była IDENTYCZNA jak
w filmie z Arnim. Chętnie bym obejrzał od¶wieżon± wersję. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-03 17:02:55
Autor: frank drebin
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:k9if7d$mfo$1news.task.gda.pl...
[...]
a cudawianki w pociągu jadącym z prędkością 45 000 km/h ci nie przeszkadzały? Colin to chyba nawet głowę przez wybite okno wystawiał.

W sumie to można obejrzeć w domu, ale nie należy spodziewać się hitu.
Szkoda.

ale za to od Kate oczu nie mogłem oderwać. Zawsze była śliczna ale tutaj to uuuuuuuhhhh ;)

Data: 2012-12-03 17:34:23
Autor: Marcin N
W dniu 2012-12-03 17:02, frank drebin pisze:

a cudawianki w pociągu jadącym z prędkością 45 000 km/h ci nie
przeszkadzały? Colin to chyba nawet głowę przez wybite okno wystawiał.

Chciałem sobie policzyć przyspieszenia i prędkości, jakie trzeba osiągnąć, żeby w 17 minut przejechać 12 tys km.

MĂłwisz, ĹĽe to aĹĽ 45 tys km/h? NieĹşle.

--
MN

Data: 2012-12-03 22:51:57
Autor: Habeck Colibretto
Total recall - rozczarowanie
Dnia 03.12.2012, o godzinie 17.34.23, na pl.rec.film, Marcin N napisał(a):

a cudawianki w poci±gu jad±cym z prędko¶ci± 45 000 km/h ci nie
przeszkadzały? Colin to chyba nawet głowę przez wybite okno wystawiał.

Chciałem sobie policzyć przyspieszenia i prędko¶ci, jakie trzeba osi±gn±ć, żeby w 17 minut przejechać 12 tys km.

Mówisz, że to aż 45 tys km/h? NieĽle.

¦rednio wła¶nie tyle.
Poza tym jako¶ nie widzę, żeby ludzie byli w stanie się przewiercić.
Prędzej widziałbym ich w drodze na Marsa, niż przekopuj±cych się przez
Ziemię (bior±c pod uwagę, że przekopali¶my się jedynie 12 z ponad 6tys. km
to jest zupełne fiction).

Data: 2012-12-03 22:54:18
Autor: ikih
On 03.12.2012 22:51, Habeck Colibretto wrote:
[...]

Średnio właśnie tyle.
Poza tym jakoś nie widzę, żeby ludzie byli w stanie się przewiercić.
Prędzej widziałbym ich w drodze na Marsa, niż przekopujących się przez
Ziemię (biorąc pod uwagę, że przekopaliśmy się jedynie 12 z ponad 6tys. km
to jest zupełne fiction).

zwazywszy, ze ciezko                kooopac w dosc goracym i dosc plynnym wnetrzu....

Data: 2012-12-04 02:34:21
Autor: Maciej Bojko
Total recall - rozczarowanie
On Mon, 03 Dec 2012 17:34:23 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

[...]

Oj, pamiętam to zadanie jeszcze z liceum!

Co najzabawniejsze, nie machnęli się nawet o rz±d wielko¶ci: taka
grawitacyjna winda przez ¶rodek Ziemi jedno wahnięcie wyrobiłaby mniej
więcej w godzinę lekcyjn±. To zakładaj±c, że Australia i Wielka
Brytania leż± na antypodach (nie leż±) i że udało się przewiercić taki
tunel (wiem, że się nie da, ale ponieważ taka winda jest cool, to
akceptuję). I utrzymać w nim próżnię, ofkors, inaczej opory okrutne. Oczywi¶cie nie byłoby momentu, w którym nagle w ¶rodku na chwilę robi
się 0 g, a potem góra i dół się zamieniaj± miejscami, tylko trzy
kwadranse swobodnego spadania, i dopiero w momencie zatrzymania się
widzisz, że tu wszyscy, normalnie, chodz± do góry nogami.

Więcej szczegółów na przykład tu:
http://www.wired.com/wiredscience/2012/11/how-long-would-it-take-to-fall-through-the-earth/

--
Maciej Bójko

Data: 2012-12-04 14:09:50
Autor: case
[...]

Na prawdę występuje tam ktoś prócz tego ktyptopedała Farela?
Bo po trailerach odniosłem wrażenie, że cały film to jego jedna wielka autopromocja.
Niestety, nie dam rady oglądać jego wiecznie nieogolonej mordy dłużej niż kilka sekund na dzień, a poprzednia wersja z Arnoldem też jakoś nie powalała za specjalnie.

Data: 2012-12-04 16:33:46
Autor: Ghost

Użytkownik "case" <case@usenet.news> napisał w wiadomości news:50bdf615$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

Niestety, nie dam rady oglądać jego wiecznie nieogolonej mordy dłużej niż kilka sekund na dzień, a poprzednia wersja z Arnoldem też jakoś nie powalała za specjalnie.

Mamy te same odczucia :-)

Data: 2012-12-04 19:35:19
Autor: Habeck Colibretto
Total recall - rozczarowanie
Dnia 04.12.2012, o godzinie 16.33.46, na pl.rec.film, Ghost napisał(a):

Niestety, nie dam rady ogl±dać jego wiecznie nieogolonej mordy dłużej niż kilka sekund na dzień, a poprzednia wersja z Arnoldem też jako¶ nie powalała za specjalnie.

Mamy te same odczucia :-)

Umówcie się na spotkanie. :P

Data: 2012-12-04 19:36:26
Autor: ikih
On 04.12.2012 19:35, Habeck Colibretto wrote:
[...]

UmĂłwcie siÄ™ na spotkanie. :P

na seans randkowy :)