Totalitarians come back to Poland.

Data: 2011-04-15 18:13:40
Autor: obserwator
Totalitarians come back to Poland.
Data: 2011-04-15 20:17:08
Autor: u2
Totalitarians come back to Poland.
W dniu 2011-04-15 20:13,  obserwator pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=RQFtGuzbVIo&feature=player_embedded#at=14

Came back a nie come back.

Dobrze ze nie z ziemi wolskiej do wolski. :)

Data: 2011-04-15 18:26:43
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Came back a nie come back.

Dobrze ze nie z ziemi wolskiej do wolski. :)

polecam slownik j.ang. Za darmo w sieci:

http://dictionary.reference.com/browse/Come+back

Data: 2011-04-15 20:29:34
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 20:26,  obserwator pisze:
Came back a nie come back.
polecam slownik j.ang. Za darmo w sieci:

GWna nie tykam.

Data: 2011-04-15 18:33:24
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> polecam slownik j.ang. Za darmo w sieci:

GWna nie tykam.

chyba przemeczony jestes?

Data: 2011-04-15 20:34:59
Autor: u2
Totalitarians come back to Poland.
W dniu 2011-04-15 20:33,  obserwator pisze:
GWna nie tykam.
chyba przemeczony jestes?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Na weekend jestem zrelaksowany po tygodniowym stresie :)

Dlatego GWno omijam z daleka :)

Data: 2011-04-15 18:38:03
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Na weekend jestem zrelaksowany po tygodniowym stresie :)

Dlatego GWno omijam z daleka :)

sadzilem slowo honoru, ze jestes ciut rozsadniejszy. Przykro mi, ze sie
zawiodlem na tobie.

Data: 2011-04-15 21:08:00
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 20:38,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Na weekend jestem zrelaksowany po tygodniowym stresie :)

Dlatego GWno omijam z daleka :)

sadzilem slowo honoru, ze jestes ciut rozsadniejszy. Przykro mi, ze sie
zawiodlem na tobie.

Od poczatku nie ufalem tobie o.

Podobnie zreszta jak wiekszosci tutaj obecnych.

A twoje zaprzeczanie zydowskiego pochodzenia Pana Premiera Olszewskiego
i Pana Senatora Romaszewskiego wskazalo kim jestes tak naprawde.

Nie gramy w jednej druzynie. W sumie zawsze wolalem indywidualistow :)

Data: 2011-04-15 19:16:11
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Od poczatku nie ufalem tobie o.

i bardzo dobrze. Ja nie ufam nawet wlasnej zonie:)

Podobnie zreszta jak wiekszosci tutaj obecnych.

A twoje zaprzeczanie zydowskiego pochodzenia Pana Premiera Olszewskiego
i Pana Senatora Romaszewskiego wskazalo kim jestes tak naprawde.

o przepraszam.  Podaj link do tych moich wypowiedzi o Olszewskim i
Romaszewskim. O Olszewski wypisywales takie bzdury, ze bylem zdumiony jak mozna cos takiego sobie wymylac i w to swiecie wierzyc nie majac zadnych
dowodow poza przypuszczeniami i podejrzeniami.

O Romaszewskim chyba w ogole sie nie wypowiadalem, ale jesli sie myle to podaj
mi link.

Nie gramy w jednej druzynie. W sumie zawsze wolalem indywidualistow :)

a w jakiej druzynie ty grasz? bo trudno sie zorientowac o co ci wlasciwie chodzi.

Data: 2011-04-15 21:19:09
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 21:16,  obserwator pisze:
> [...]
dowodow poza przypuszczeniami i podejrzeniami.

O Romaszewskim chyba w ogole sie nie wypowiadalem, ale jesli sie myle to podaj

A poszukaj sobie. Nie chce mi sie powtarzac.

Nic zmyslonego o Panu Premierze Olszewskim nie pisalem. To twoja
nadinterpretacja. To ze lubil pospac do 12-stej to zadna przywara, ale
skonczylo sie na nocnej zmianie.

Data: 2011-04-15 19:25:17
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> dowodow poza przypuszczeniami i podejrzeniami.
> mi link.

A poszukaj sobie. Nie chce mi sie powtarzac.

jesli komus stawia sie takie zarzuty, to trzeba je udowodnic. Tak postepuja
ludzie ktorzy wiedza co to honor.

Nic zmyslonego o Panu Premierze Olszewskim nie pisalem. To twoja
nadinterpretacja. To ze lubil pospac do 12-stej to zadna przywara, ale
skonczylo sie na nocnej zmianie.

Owszem pisales same wymysly w identycznym stylu jak to robi bekon na tej
grupie, aby komus politycznie niewygodnemu, przywalic kijem bejzbolowym.

Data: 2011-04-15 21:39:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 21:25,  obserwator pisze:
A poszukaj sobie. Nie chce mi sie powtarzac.
jesli komus stawia sie takie zarzuty, to trzeba je udowodnic. Tak postepuja
ludzie ktorzy wiedza co to honor.

Jakie zarzuty ? Ja stwierdzam fakty. Nadajesz z GWna i tyle.

> [...]
Owszem pisales same wymysly w identycznym stylu jak to robi bekon na tej
grupie, aby komus politycznie niewygodnemu, przywalic kijem bejzbolowym.

Jakim "bejzbolem" ? Nigdy nie uzylem takiego wyrazenia. Nie sciemniaj.
Zydek z ciebie i tyle.

Data: 2011-04-15 19:53:25
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> jesli komus stawia sie takie zarzuty, to trzeba je udowodnic. Tak
postepuja
> ludzie ktorzy wiedza co to honor.

Jakie zarzuty ? Ja stwierdzam fakty. Nadajesz z GWna i tyle.

linki podac prosze o Olszewskim i Romaszewskim, a nie sciemniac.

> [...]
> grupie, aby komus politycznie niewygodnemu, przywalic kijem bejzbolowym.

Jakim "bejzbolem" ? Nigdy nie uzylem takiego wyrazenia. Nie sciemniaj.

no to chyba juz troche wiem z kim mialem okazje podyskutowac:)

Data: 2011-04-15 22:03:04
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 21:53,  obserwator pisze:
Jakie zarzuty ? Ja stwierdzam fakty. Nadajesz z GWna i tyle.
linki podac prosze o Olszewskim i Romaszewskim, a nie sciemniac.

Nie sciemniaj, obserwator vel inne nicki rodem z GWna. Nikt kto nadaje z
GWna nie wart jest mojego zaufania.

u2 :)

Data: 2011-04-15 20:14:35
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> linki podac prosze o Olszewskim i Romaszewskim, a nie sciemniac.

Nie sciemniaj, obserwator vel inne nicki rodem z GWna. Nikt kto nadaje z
GWna nie wart jest mojego zaufania.

Posluguje sie jednym nickiem, ale kazdy sadzi wedlug wlasnych kryteriow.  Widocznie sam poslugujesz sie wieloma i z przebiegu tej pyskowki ad perosnam ktora pod tak waznym video rozpetales aby tylko rozmydlic temat, widac w jakim celu tak aktywnie udzielasz sie na tej grupie. Zasada rozwalania grup: dobry policjant i zly policjant, to nic nowego.

.
> no to chyba juz troche wiem z kim mialem okazje podyskutowac:)

u2 :)

raczej powodow do zadowolenia nie masz zbyt wiele. Osoby o nickach Hammer i Marek, lepiej cie poznaly, anizeli ja i nie mialy zadnych zahamowan, nazywajac twoja tutaj dzialanosc dosc dosadnie.

Poniewaz wole sie przekonac sam z kim mam do czynienia, to sie wlasnie przekonalem.

Data: 2011-04-15 22:37:33
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 22:14,  obserwator pisze:
> [...]
Posluguje sie jednym nickiem, ale kazdy sadzi wedlug wlasnych kryteriow.  Widocznie sam poslugujesz sie wieloma i z przebiegu tej pyskowki ad perosnam ktora pod tak waznym video rozpetales aby tylko rozmydlic temat, widac w jakim celu tak aktywnie udzielasz sie na tej grupie. Zasada rozwalania grup: dobry policjant i zly policjant, to nic nowego.

No nie, masz kilka podobnych nicków, obserwator, obse coś tam itd.

I nie interesuje mnie jak to robisz :)

Istotne jest to, że posługujesz się portalem GWna, a to ciebie w moich
oczach dyskredytuje.

[...]

haMMer raz napisał coś tam, bo się najwyraźniej pomylił, a ty napisałeś
już sporo głupot. Przynajmniej haMMer dał sobie na wstrzymanie. Ale
rozumiem że ty nadający z GWna nie masz zahamowań :)

Data: 2011-04-15 20:49:03
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

No nie, masz kilka podobnych nicków, obserwator, obse coś tam itd.

skoro cie nie interesuje, to dlaczego twierdzisz ze mam podobne nicki?

Istotne jest to, że posługujesz się portalem GWna, a to ciebie w moich
oczach dyskredytuje.

to nie jest istotne skad kto pisze, wazne jest to co ktos pisze i to cie zdyskredytowalo w moich oczach kompletnie.

> [...]

już sporo głupot. Przynajmniej haMMer dał sobie na wstrzymanie. Ale
rozumiem że ty nadający z GWna nie masz zahamowań :)

widocznie nie byly to takie glupoty skoro odkryles wlasnie swoja twarz. Hammer nie bez powodu ci napisal, ze to ty unurzany jestes po same uszy wlasnie w Gw-nie, a Hammer ma wyjatkowo celne oko.

Skompromitowales sie u2. --

Data: 2011-04-15 22:52:16
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 22:49,  obserwator pisze:
> [...]
widocznie nie byly to takie glupoty skoro odkryles wlasnie swoja twarz. Hammer nie bez powodu ci napisal, ze to ty unurzany jestes po same uszy wlasnie w Gw-nie, a Hammer ma wyjatkowo celne oko.

Nie obawiam się kompromitacji. Nie moja wina, że ani ty ani hamMMer nie
wyczułeś ironii tekstu z Uważam Rze.  Może dlatego nie wyczułeś, bo
nadajesz z GWna i uważasz, że kabaret należy tylko i wyłącznie do ciebie :)

Data: 2011-04-15 21:02:33
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

wyczułeś ironii tekstu z Uważam Rze.  Może dlatego nie wyczułeś, bo
nadajesz z GWna i uważasz, że kabaret należy tylko i wyłącznie do ciebie :)

jak sie nie ma honoru, to i trudno o odczuwanie kompromitacji.

Data: 2011-04-15 23:15:47
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 23:02,  obserwator pisze:
jak sie nie ma honoru, to i trudno o odczuwanie kompromitacji.

No to współczuję, ja nigdy bym nie pomyślał o nadawaniu z GWna. To dla
mnie dyshonor :)

Data: 2011-04-15 21:19:01
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-15 23:02,  obserwator pisze:
> jak sie nie ma honoru, to i trudno o odczuwanie kompromitacji.

No to współczuję, ja nigdy bym nie pomyślał o nadawaniu z GWna. To dla
mnie dyshonor :)

dla mnie dyshonorem jest to co ty robisz na tej grupie.

Rozwalsz dyskusje wekslujac wazny temat, oszczerstwami ad personam.

Data: 2011-04-16 09:14:37
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 23:19,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nie ściemniaj, weksle mnie nie interesują, ale ciebie najwyraźniej tak :)

Data: 2011-04-16 08:57:52
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioabp9$7g5$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ale pieniacze.

--
stevep

Data: 2011-04-16 09:15:19
Autor: u2
W dniu 2011-04-16 08:57, cirrus pisze:
jak sie nie ma honoru, to i trudno o odczuwanie kompromitacji.

Ale pieniacze.

Oj tam stefek, różnica zdań. Normalka. Zdarza się w najlepszej rodzinie :)

Data: 2011-04-15 22:10:38
Autor: Pinocchio

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioa1sk$3d1$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=RQFtGuzbVIo&feature=player_embedded#at=14

Totalitaryzm w waszym rozumieniu to to, że Jarosław Kaczyński nie jest prezydentem, a PiS przy władzy!

PhD

Totalitarians come back to Poland.