Totalitaryzm doskona艂y

Data: 2015-05-01 21:08:08
Autor: abc
Totalitaryzm doskona艂y
呕yjemy w spo艂ecze艅stwie, gdzie swoboda wypowiedzi zanika w zastraszaj膮cym tempie. I zanika nie dlatego, 偶e za rogiem czekaj膮 ubeccy czy nazistowscy siepacze.

W tej chwili najwi臋kszym narz臋dzi opresji, prawdziwym kaga艅cem na wolno艣膰 wypowiedzi s膮 "wolne media" i pracuj膮ce tam hordy dziennikarzy.

Spo艂ecze艅stwo doskonale totalitarne nie koniecznie musi by膰 poddane w stu procentach w艂adzy politycznej, kt贸ra b臋dzie kontrolowa膰 wszelkie przejawy niezale偶nej my艣li, w drako艅ski spos贸b penalizuj膮c przejawy "my艣lozbrodni" i zamykaj膮c "my艣lozbrodniarzy" w kazamatach UB, NKWD lub Gestapo.

W rzeczywisto艣ci spo艂ecze艅stwo doskonale totalitarne to takie, w kt贸rym pa艅stwo nie b臋dzie musia艂o ju偶 pos艂ugiwa膰 si臋 metodami si艂owymi, poniewa偶 ludzie zostan膮 tak wytresowani, 偶e nie b臋d膮 ju偶 umieli my艣le膰 inaczej ni偶 偶膮da tego od nich ustanowiony re偶im.

Wi臋cej: http://www.konserwatyzm.pl/artykul/12917/totalitaryzm-doskonaly

--
Nie da si臋 oddzieli膰 polityki od religii. Nie da si臋 w cz艂owieku oddzieli膰 katolika od obywatela. Rozdzia艂 pa艅stwa od Ko艣cio艂a jest sztuczny

Data: 2015-05-01 15:15:08
Autor: kogutek444
Totalitaryzm doskona硑
W dniu pi膮tek, 1 maja 2015 22:49:12 UTC+2 u偶ytkownik Jakub A.  Krzewicki napisa艂:
abc wrote:

> [...]
> poniewa偶 ludzie zostan膮 tak wytresowani, 偶e nie b臋d膮 ju偶 umieli my艣le膰
> inaczej ni偶 偶膮da tego od nich ustanowiony re偶im.

Przepraszam, a niejaki gen. Francisco Franco nie zamyka艂 my艣l膮cych inaczej ni偶 w艂adza, nie rozstrzeliwa艂? Nie cenzurowa艂 wydawnictw? W膮tpi臋, 偶eby ogranicza艂 si臋 do 艣ci艣le rozumianych komunist贸w i komunizmu co akurat mog艂o poniek膮d by膰 uzasadnione. Chodzi o to, 偶eby pa艅stwo by艂o minarchiczne, wolne od przemocy i przymusu tam, gdzie nie jest to koniecznie potrzebne do odparcia innej przemocy.

-- 小袙袝孝
袦袠袪
袟袧袗袧袠袝

A g贸wno prawda. Jeste艣 uzale偶niony od mendi贸w, bardzo 艂adne i trafne okre艣lenie. Mendia kreuj膮 rzeczywisto艣膰. Nie jeste艣 w stanie samodzielnie czegokolwiek si臋 dowiedzie膰 bo albo za daleko a jak blisko to kto艣 nie wpu艣ci. A z tym pa艅stwem pozwol臋 sobie zacytowa膰 Law臋. Cytat " ciach, bzdury" koniec cytatu.

Data: 2015-05-02 10:48:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Totalitaryzm doskona艂y
kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

I owszem, jestem uzale偶niony od fizycznej warstwy medi贸w, ale chodzi o propagand臋 koncern贸w mendialnych i to mog臋 ola膰 r贸wnym sikiem. Dlatego, 偶e w Internecie panuje taka swoboda wypowiedzi, 偶e zaraz 艣ci膮gn臋 sobie z jakiego艣 serwera kolejn膮 ksi膮偶k臋, o kt贸rej m贸wi膮, 偶e za daleko wydana i w Polsce zakazana. Po angielsku, po rosyjsku, a za par臋 lat to i po japonsku - kwestia opanowania j臋zyka ;)

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-05-02 05:39:38
Autor: kogutek444
Totalitaryzm doskona硑
W dniu sobota, 2 maja 2015 10:48:53 UTC+2 u偶ytkownik Jakub A.  Krzewicki napisa艂:
kogutek444@gmail.com wrote:

> [...]

I owszem, jestem uzale偶niony od fizycznej warstwy medi贸w, ale chodzi o propagand臋 koncern贸w mendialnych i to mog臋 ola膰 r贸wnym sikiem. Dlatego, 偶e w Internecie panuje taka swoboda wypowiedzi, 偶e zaraz 艣ci膮gn臋 sobie z jakiego艣 serwera kolejn膮 ksi膮偶k臋, o kt贸rej m贸wi膮, 偶e za daleko wydana i w Polsce zakazana. Po angielsku, po rosyjsku, a za par臋 lat to i po japonsku - kwestia opanowania j臋zyka ;)

Znowu g贸wno prawda. Je艣li informacje pochodz膮 z jednego sterowanego 藕r贸d艂a to swoboda wypowiedzi nic nie daje.

Data: 2015-05-01 22:58:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Totalitaryzm doskona艂y
abc wrote:

[...]

PS. A mendia? Mam (uczciwszy uszy) w dupie mendia, one mog膮 i tak "zion膮膰 tolerancj膮" wobec mnie, przecie偶 nic mi nie zrobi膮, nic ne zabior膮. Mam gdzie艣 ludzi, kt贸rzy sobie za 藕r贸d艂o opinii robi膮 POPiS-owe mass-media, wszak偶e w dobie internetu mo偶na sobie za psie pieni膮dze za艂o偶y膰 w艂asne i tego mi nikt nie odm贸wi!

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-05-02 00:41:31
Autor: ruski szpieg
Totalitaryzm doskona艂y
W dniu 01.05.2015 o 21:08, abc pisze:
[...]
To prawie si臋 uda艂o za PRL. Obecny re偶im dochodzi do perfekcji:)

Data: 2015-05-01 16:17:08
Autor: kogutek444
Totalitaryzm doskona硑
W dniu sobota, 2 maja 2015 00:41:36 UTC+2 u縴tkownik ruski szpieg napisa:
W dniu 01.05.2015 o 21:08, abc pisze:
> W rzeczywisto禼i spo砮cze駍two doskonale totalitarne to takie, w kt髍ym
> pa駍two nie b阣zie musia硂 ju pos硊giwa si metodami si硂wymi,
> poniewa ludzie zostan tak wytresowani, 縠 nie b阣 ju umieli my秎e
> inaczej ni 勘da tego od nich ustanowiony re縤m.
To prawie si uda硂 za PRL. Obecny re縤m dochodzi do perfekcji:)

Nie prawie a uda硂 si w PRL. Jak by si prawie uda硂 to mia砨y teraz opozycj antydemokratyczn. Obecny re縤m ca硑 czas umacnia przycz蟪ki. Dzi阫i prawie 11 litrom spirytusu na 砮b statystycznego Polaka idzie mu ca砶iem dobrze.

Data: 2015-05-01 16:19:04
Autor: Marek
Totalitaryzm doskona硑
W dniu sobota, 2 maja 2015 01:17:09 UTC+2 u縴tkownik kogut...@gmail.com napisa:
> [...]

Nie prawie a uda硂 si w PRL. Jak by si prawie uda硂 to mia砨y teraz opozycj antydemokratyczn. Obecny re縤m ca硑 czas umacnia przycz蟪ki. Dzi阫i prawie 11 litrom spirytusu na 砮b statystycznego Polaka idzie mu ca砶iem dobrze.

Chyba nie doliczyles twojego bimbru.

Data: 2015-05-02 08:18:13
Autor: Patriota
Totalitaryzm doskona艂y
W dniu 2015-05-01 o 21:08, abc pisze:
呕yjemy w spo艂ecze艅stwie, gdzie swoboda wypowiedzi zanika w zastraszaj膮cym tempie. I zanika nie dlatego, 偶e za rogiem czekaj膮 ubeccy czy nazistowscy siepacze.

A jednak cala masa ludzi zesz艂a po 89 roku, z tego 艣wiata bo mia艂a 艣mia艂o艣膰 mie膰 w艂asne zdanie.

Data: 2015-05-02 09:02:49
Autor: P03
Totalitaryzm doskona艂y
[...]

Rozumiem 偶e takst powy偶szy nie jest inspirowany zazdro艣ci膮
偶e IM si臋 prawie uda艂o stworzy膰 totalitaryzm doskona艂y,
a ko艣ci贸艂 powiedzmy chrze艣cija艅ski nawet w okresie
najwi臋kszego rozkwitu, chocia偶 bardzo si臋 stara艂 i mia艂 znacz膮cy
wp艂yw na polityk臋 to do doskona艂o艣ci si臋 nie zbli偶y艂.
:-)
Powszechnie wiadomo jak niekt贸rzy przedstawiciele ko艣cio艂a
a nawet przyw贸dcy pomogli par臋 dekad temu w modyfikacji
czerwonego totalitaryzmu  w "wielokolorowy" totalitaryzm.
Nie wstyd Ci za sprzedajne elity ko艣cielne sprzed lat ?
http://www.prometheusbooks.com/index.php?main_page=product_info&cPath=90_41&products_id=2238
http://abelikain.blogspot.com/2014/01/victory-czyli-zwyciestwo.html
Wielu s膮dzi 偶e jak tylko dorw膮 si臋 do w艂adzy to raj na Ziemi
w 3 lata zaprowadz膮. Pewnie te偶 by艣 chcia艂 spr贸bowa膰 ?

--
P03

Data: 2015-05-02 10:55:52
Autor: ruski szpieg
Totalitaryzm doskona艂y
W dniu 02.05.2015 o 09:02, P03 pisze:
Wielu s膮dzi 偶e jak tylko dorw膮 si臋 do w艂adzy to raj na Ziemi
w 3 lata zaprowadz膮. Pewnie te偶 by艣 chcia艂 spr贸bowa膰 ?
Niekt贸rzy mieli na to 25 lat i efekty wida膰:)

Totalitaryzm doskona艂y