Totalitaryzm doskona硑

Data: 2015-05-01 15:15:08
Autor: kogutek444
Totalitaryzm doskona硑
W dniu pi膮tek, 1 maja 2015 22:49:12 UTC+2 u偶ytkownik Jakub A.  Krzewicki napisa艂:
abc wrote:

> [...]
> czy nazistowscy siepacze.
> wolno艣膰 wypowiedzi s膮 "wolne media" i pracuj膮ce tam hordy dziennikarzy.
> stu procentach w艂adzy politycznej, kt贸ra b臋dzie kontrolowa膰 wszelkie
> przejawy niezale偶nej my艣li, w drako艅ski spos贸b penalizuj膮c przejawy
> "my艣lozbrodni" i zamykaj膮c "my艣lozbrodniarzy" w kazamatach UB, NKWD lub
> Gestapo.
> pa艅stwo nie b臋dzie musia艂o ju偶 pos艂ugiwa膰 si臋 metodami si艂owymi,
> poniewa偶 ludzie zostan膮 tak wytresowani, 偶e nie b臋d膮 ju偶 umieli my艣le膰
> inaczej ni偶 偶膮da tego od nich ustanowiony re偶im.

Przepraszam, a niejaki gen. Francisco Franco nie zamyka艂 my艣l膮cych inaczej ni偶 w艂adza, nie rozstrzeliwa艂? Nie cenzurowa艂 wydawnictw? W膮tpi臋, 偶eby ogranicza艂 si臋 do 艣ci艣le rozumianych komunist贸w i komunizmu co akurat mog艂o poniek膮d by膰 uzasadnione. Chodzi o to, 偶eby pa艅stwo by艂o minarchiczne, wolne od przemocy i przymusu tam, gdzie nie jest to koniecznie potrzebne do odparcia innej przemocy.

-- 小袙袝孝
袦袠袪
袟袧袗袧袠袝

A g贸wno prawda. Jeste艣 uzale偶niony od mendi贸w, bardzo 艂adne i trafne okre艣lenie. Mendia kreuj膮 rzeczywisto艣膰. Nie jeste艣 w stanie samodzielnie czegokolwiek si臋 dowiedzie膰 bo albo za daleko a jak blisko to kto艣 nie wpu艣ci. A z tym pa艅stwem pozwol臋 sobie zacytowa膰 Law臋. Cytat " ciach, bzdury" koniec cytatu.

Data: 2015-05-02 10:48:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Totalitaryzm doskona艂y
kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

I owszem, jestem uzale偶niony od fizycznej warstwy medi贸w, ale chodzi o propagand臋 koncern贸w mendialnych i to mog臋 ola膰 r贸wnym sikiem. Dlatego, 偶e w Internecie panuje taka swoboda wypowiedzi, 偶e zaraz 艣ci膮gn臋 sobie z jakiego艣 serwera kolejn膮 ksi膮偶k臋, o kt贸rej m贸wi膮, 偶e za daleko wydana i w Polsce zakazana. Po angielsku, po rosyjsku, a za par臋 lat to i po japonsku - kwestia opanowania j臋zyka ;)

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-05-02 05:39:38
Autor: kogutek444
Totalitaryzm doskona硑
W dniu sobota, 2 maja 2015 10:48:53 UTC+2 u偶ytkownik Jakub A.  Krzewicki napisa艂:
kogutek444@gmail.com wrote:

> [...]

I owszem, jestem uzale偶niony od fizycznej warstwy medi贸w, ale chodzi o propagand臋 koncern贸w mendialnych i to mog臋 ola膰 r贸wnym sikiem. Dlatego, 偶e w Internecie panuje taka swoboda wypowiedzi, 偶e zaraz 艣ci膮gn臋 sobie z jakiego艣 serwera kolejn膮 ksi膮偶k臋, o kt贸rej m贸wi膮, 偶e za daleko wydana i w Polsce zakazana. Po angielsku, po rosyjsku, a za par臋 lat to i po japonsku - kwestia opanowania j臋zyka ;)

Znowu g贸wno prawda. Je艣li informacje pochodz膮 z jednego sterowanego 藕r贸d艂a to swoboda wypowiedzi nic nie daje.

Totalitaryzm doskona硑