Totalitaryzm wladzy

Data: 2010-03-15 06:40:07
Autor: Jacek_P
Totalitaryzm wladzy
http://wiadomosci.onet.pl/2141367,11,kapica_chce_cenzurowac_internet,item.html

Ministerialnym biurwom, niezaleznie od przynaleznosci partyjnej, nieustannie
trzeba patrzec na rece, bo az pala sie do likwidowania naszych swobod
i nakladania kolejnych kagancow. Dzisiejszym bohaterem jest niejaki Kapica
z Ministerstwa Finansow, biurwa ktorej marzy sie kariera na wzor ulicy Mysiej.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-15 08:12:20
Autor: Ensitherum
Totalitaryzm wladzy
było:]

Data: 2010-03-15 09:30:47
Autor: Alek
Totalitaryzm wladzy
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał
[...]

Ale czytałe¶ to czy tylko odruchowo toczysz pianę?
Ten dziennikarz to jaki¶ idiota, dla niego "chce regulacji
prawnych, które pozwol± podległym mu służbom blokować witryny
internetowe z grami hazardowymi lub ich reklamami" równa się
"domaga się stworzenia alternatywnego rozwi±zania, które da mu
pełn± kontrolę nad funkcjonowaniem sieci".

Data: 2010-03-15 03:49:51
Autor: SzalonyKapelusznik
Totalitaryzm wladzy
On 15 Mar, 09:30, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
wrote:
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> napisał

> [...]

"domaga się stworzenia alternatywnego rozwi±zania, które da mu
pełn± kontrolę nad funkcjonowaniem sieci".

Facebook podpada pod strone z reklamami hazardowymi. Ba, jak sie
nieuwaznie uzywa Twittera to tam tez mozna zlapac reklame pokerka. Nie
wiem czy ogladasz walki bokserskie. Czesto zawodnicy maja na plecach
reklamy stron z hazardem. Czy strona gdzie beda umieszczone zdjecia
czy videorelacje to tez reklama? "Dla pewnosci walnij bloka".

Data: 2010-03-15 14:06:19
Autor: maciej
Totalitaryzm wladzy
SzalonyKapelusznik napisał:

[...]

Tzw. "pożyteczni idioci", którzy powiedz± "przecież to nic złego" (lub co¶ w ten deseń znajd± sie zawsze :-(

"Ci którzy rezygnuj± z Wolno¶ci w imię bezpieczeństwa, nie zasługuj± na żadne z nich."

Data: 2010-03-15 09:55:52
Autor: RadoslawF
Totalitaryzm wladzy
Dnia 2010-03-15 09:30, Użytkownik Alek napisał:

[...]

Je¶li mechanizm jakim¶ cudem zadziała to nie ogranicz± go tylko
do stron z grami hazardowymi. Powiedział bym że metoda powołania
instytucji decyduj±cej o adresach do blokowania sugeruje że
w przypadku sukcesu lista tematów do zablokowania będzie bardzo
rozległa.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-15 16:08:58
Autor: mi
Totalitaryzm wladzy
> [...]
instytucji decyduj±cej o adresach do blokowania sugeruje że
w przypadku sukcesu lista tematów do zablokowania będzie bardzo

Alek chciał nas przekonać, że powinni¶my nieodwołalnie poddali się owej cenzurze
prewencyjnej obwarowanej obiecywan± kontrol± s±dow± III władzy, która została
nam narzucona przez zaborcę po II W¦, niezmiennie do dzi¶ egzystuje bez
większych zmian osobowych jedynie wymieniaj±c pokolenia, ćwierć wieku temu
grzecznie egzystowała na smyczy a obecnie stroi się w piórka niezawisłej i
bardzo obiektywnej. Je¶li chodzi o mnie to wolę uwierzyć, że przylec± zielone
stworki z Marsa i zroi± nam dobrze. :D

mi

Data: 2010-03-16 07:54:08
Autor: Alek
Totalitaryzm wladzy
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał

[...]

Je¶li policjant raz strzeli do groĽnego bandyty to może mu się
spodobać i będzie strzelał do każdego kogo zobaczy - rozbroić
policję.
Jak s±d będzie mógł zaaresztować obywatela to może za jaki¶ czas
wyaresztuje wszystkich jak leci - zlikwidować instytucję aresztu
a najlepiej od razu zlikwidować same s±dy.
I tak dalej. Wybić państwu zęby a na koniec je zlikwidować.
Tak?

Data: 2010-03-16 08:55:10
Autor: RadoslawF
Totalitaryzm wladzy
Dnia 2010-03-16 07:54, Użytkownik Alek napisał:

[...]

Kiedy to państwo broni idiotów policjantów którzy poluj±c
na gangstera zabijaj± dzieciaki równocze¶nie nie zezwalaj±c
obywatelowi na posiadanie broni bo idiota policjant nie
będzie się czuł bezkarny jako jedyny uzbrojony na ulicy.

Jak s±d będzie mógł zaaresztować obywatela to może za jaki¶ czas
wyaresztuje wszystkich jak leci - zlikwidować instytucję aresztu
a najlepiej od razu zlikwidować same s±dy.

Jak się dało idiotce urzędniczce uprawnienia to w imieniu
tego państwa odebrała dzieci rodzicom bo rodzice byli w jej
ocenie za biedni i nie stworzyli własnym dzieciom odpowiednich
warunków bytowych.

I tak dalej. Wybić państwu zęby a na koniec je zlikwidować.
Tak?

Nie likwidować, wybić te zęby które państwo wykorzystuje
do gryzienia własnych obywateli.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-16 14:45:56
Autor: Nostradamus
Totalitaryzm wladzy

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnnd62$384$1node1.news.atman.pl...

Kiedy to państwo broni idiotów policjantów
Jak się dało idiotce urzędniczce

Możesz zdradzić jak± grupę idiotów ty reprezentujesz tutaj??

Nie likwidować, wybić te zęby które państwo wykorzystuje
do gryzienia własnych obywateli.

Obywatele to m.in. policjanci, urzędnicy i inni idioci. I większo¶ć z nich uważa inaczej niż ty (idioto) ;)

Data: 2010-03-16 15:38:06
Autor: RadoslawF
Totalitaryzm wladzy
Dnia 2010-03-16 14:45, Użytkownik Nostradamus napisał:

Kiedy to państwo broni idiotów policjantów
Jak się dało idiotce urzędniczce

Możesz zdradzić jak± grupę idiotów ty reprezentujesz tutaj??

Mogę zdradzić jak± grupę idiotów Ty reprezentujesz.

Nie likwidować, wybić te zęby które państwo wykorzystuje
do gryzienia własnych obywateli.

Obywatele to m.in. policjanci, urzędnicy i inni idioci. I większo¶ć z nich uważa inaczej niż ty (idioto) ;)

Miedzy innymi ale nie tylko. I dziwna praktyka wykazuje że
jedna grupa obywateli ma dostęp to pewnych uprawnień a inny
się tego notorycznie odmawia. Czy taki idiota znajdzie
ładne wyja¶nienie dlaczego tak się dzieje ?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-16 17:01:41
Autor: Nostradamus
Totalitaryzm wladzy

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hno4ph$75l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Sorki, mogłem się domy¶lić.

Data: 2010-03-16 17:10:37
Autor: RadoslawF
Totalitaryzm wladzy
Dnia 2010-03-16 17:01, Użytkownik Nostradamus napisał:

[...]

Wtedy nie reprezentował by¶ sporej grupy idiotów.
No ale idiota sam na to nie wpadnie.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-15 15:22:22
Autor: Jacek_P
Totalitaryzm wladzy
W Alek napisal:
Ale czytałeś to czy tylko odruchowo toczysz pianę?
Ten dziennikarz to jakiĹ› idiota, dla niego "chce regulacji
prawnych, które pozwolą podległym mu służbom blokować witryny
internetowe z grami hazardowymi lub ich reklamami" rĂłwna siÄ™
"domaga siÄ™ stworzenia alternatywnego rozwiÄ…zania, ktĂłre da mu
pełną kontrolę nad funkcjonowaniem sieci".

Czytamy ze zrozumieniem to, co sam zacytowales:
"chce regulacji
prawnych, które pozwolą podległym mu służbom blokować witryny
internetowe z grami hazardowymi lub ich reklamami"

Wladza zada dla siebie prawa do arbitralnego blokowania stron
internetowych. KAZDA strone internetowa mozna w takim systemie
zablokowac pod byle pozorem. Dawanie politykom takiego narzedzia
to samobojstwo spoleczenstwa demokratycznego i swobod obywatelskich.
To jest jawne zadanie dyktatury informacyjnej. W normalnym
spoleczenstwie jest to podstawa do zadania natychmiastowej
dymisji tego urzednika. Biurwa zada ekstra uprawnien na realizacje
juz patologicznej ustawy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-15 15:31:13
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
On 15.03.2010, Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wroted:

[...]

.... i jeszcze się oflaguj i zawołaj "precz sko munom!".

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

Data: 2010-03-15 15:38:41
Autor: Jacek_P
Totalitaryzm wladzy
W Grzegorz Staniak napisal:
... i jeszcze się oflaguj i zawołaj "precz sko munom!".

A ty tak sobie jaja robisz, czy klake dla Kapicy?
Znaczy sie zamordyzm popierasz?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-15 15:59:59
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
On 15.03.2010, Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wroted:

... i jeszcze się oflaguj i zawołaj "precz sko munom!".

A ty tak sobie jaja robisz, czy klake dla Kapicy?
Znaczy sie zamordyzm popierasz?

"Znaczy sie", chciałbym raz jeden usłyszeć przy okazji podobnej
histerii przekonującą odpowiedź na proste, acz bardzo zasadne w takiej sytuacji pytanie: dlaczego w Internecie ma być wolno
robić coś, czego nie wolno robić "w realu"?

Abstrahując od sensowności danej ustawy, ile prawa chciałbyś przepisać w stylu "zabrania się X pod karą Y -- no, chyba że przez Internet"?

GS

Data: 2010-03-15 15:04:13
Autor: SzalonyKapelusznik
Totalitaryzm wladzy
On 15 Mar, 16:59, Grzegorz Staniak <gstan...@wp.pl> wrote:

"Znaczy sie", chciałbym raz jeden usłyszeć przy okazji podobnej
histerii przekonuj±c± odpowiedĽ na proste, acz bardzo zasadne
w takiej sytuacji pytanie: dlaczego w Internecie ma być wolno
robić co¶, czego nie wolno robić "w realu"?

Abstrahuj±c od sensowno¶ci danej ustawy, ile prawa chciałby¶
przepisać w stylu "zabrania się X pod kar± Y -- no, chyba że
przez Internet"?

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

A co wolno robic w "polskim internecie" czego nie wolno robic w
"realu"? Przez "polski internet" rozumiem serwery (czyli te takie
maszynki ktore maja te takie dyski gdzie te takie strony sa wgrane)
polozone w polsce.
Z twoim tokiem myslenia - dlaczego w europie wolno robic cos czego nie
wolno robic w polsce? Przeciez to skandal zeby w Czechach mozna bylo
hodowac marichuane. Przeciez to u nas nielegalne. Ergo - nalezy
zakazac wyjazdu do Czech.

Data: 2010-03-15 22:13:00
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
On 15.03.2010, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusznik@gmail.com> wroted:

"Znaczy sie", chciałbym raz jeden usłyszeć przy okazji podobnej
histerii przekonujÄ…cÄ… odpowiedĹş na proste, acz bardzo zasadne w
[...]

Nie ma czegoĹ› takiego jak "polski internet".

czego nie wolno robic w "realu"?

Np. można sobie bezkarnie prowadzić stronkę taką jak RedWatch.

GS

Data: 2010-03-16 06:47:23
Autor: Jacek_P
Totalitaryzm wladzy
W Grzegorz Staniak napisal:
Np. można sobie bezkarnie prowadzić stronkę taką jak RedWatch.

A ona jest prowadzona na polskim serwerze? Nie? W USA?
A w USA jest to legalne. No i co teraz? Bo podejscie lansowane
przez MF i Kapice jest identyczne, jak bezpieki peerelowskiej:
jest gdzies gazeta, ktorej tresc nie podoba sie wladzy, to zakazujemy
jej przywozu. I tym wlasnie jest blokada dostepu do stron internetowych,
ktore dla wladzy sa niewygodne. A dac biurwom i politykom takie
narzedzie to samobojstwo. Polityk zdeprawuje dowolna regulacje, ktora
nie bedzie zabezpieczona przed jego nieuczciwoscia. Inne podejscie
do zagadnienia to czysta naiwnosc.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-16 08:02:52
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
On 16.03.2010, Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wroted:

Np. można sobie bezkarnie prowadzić stronkę taką jak RedWatch.

A ona jest prowadzona na polskim serwerze? Nie? W USA?
A w USA jest to legalne. No i co teraz?

To jest pytanie do ciebie. No i co teraz? Serwer w USA, treści propagowane również w Polsce. Gdyby RedWatch wydał swój cały serwis na papierze i usiłował wwieźć nakład i go rozpowszechniać,
nawet byś nie zdążył mrugnąć, a nakład zostałby zaaresztowany w ramach zabezpieczenia powództwa. "Witajcie w życiu" Dederki jest w ten sposób blokowane od ponad dekady. Pytanie nadal brzmi:
dlaczego przez Internet ma być wolno nawoływać do agresji wobec
konkretnych osób i je znieważać, poniżać całe grupy itp? Bo w USA
to jest legalne? Internet nie jest ograniczony zasięgiem do USA.

GS

Data: 2010-03-16 10:46:32
Autor: niusy.pl
Totalitaryzm wladzy

UĹĽytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl>

A co wolno robic w "polskim internecie"

Nie ma czegoĹ› takiego jak "polski internet".

No to może chiński jest ?

Data: 2010-03-16 12:49:34
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
On 16.03.2010, niusy.pl <ops@ops.op.invalid> wroted:

A co wolno robic w "polskim internecie"

Nie ma czegoĹ› takiego jak "polski internet".

No to może chiński jest ?

Owszem, na tyle na ile szczelny jest ichni system izolujÄ…cy od reszty Internetu.

GS

Data: 2010-03-16 14:12:12
Autor: niusy.pl
Totalitaryzm wladzy

[...]

No to tak samo jest polski, prawda ?

Data: 2010-03-16 13:14:37
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
[...]

Nie, nie tak samo.

GS

Data: 2010-03-16 15:53:26
Autor: niusy.pl
Totalitaryzm wladzy

[...]

No ja nie widzę różnicy i nie wiem o co Ci chodzi

Data: 2010-03-16 14:58:24
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
[...]

Nie widzisz różnicy między ściśle oddzielonym przez Wielki Firewall,
filtrowanym na multum sposobów Chińskim Internetem, a otwartym Internetem reszty świata? Może to wobec tego ty masz problem ze
wzrokiem.

GS

Data: 2010-03-17 11:25:17
Autor: niusy.pl
Totalitaryzm wladzy

[...]

Subtelną widzę, ale nie widzę powodu by nie mówić o polskim internecie skoro jest pod kontrolą Polski i może być dokładnie tak samo kontrolowany albo inaczej z takim samym skutkiem.

MoĹĽe to wobec tego ty masz problem ze
wzrokiem.

Weź chłopie zacznij dyskutować a nie pier...ć

Data: 2010-03-17 13:13:28
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
Dnia 17.03.2010 niusy.pl <ops@ops.op.invalid> napisał/a:

[...]

Sorki kolego, ale różnica nie jest bynajmniej "subtelna", a "polski
internet" możesz sobie co najwyżej potraktować jako np. "sieci
polskich operatorów" co _nijak_ nie jest choćby zbliżone do sytuacji
"chińskiego internetu". Rozmowa w tym momencie dotyczy -- uwaga, skup się -- swobody przepływu informacji _spoza_ "polskiego internetu" do odbiorców w Polsce. W tej chwili nie ma nawet technicznych możliwości
kontrolowania tego "tak samo" czy "z takim samym skutkiem" jak w przypadku Chin, a cały problem dotyczy tego, czy w określonych przypadkach stosowanie tego typu technik do egzekwowania prawa w Internecie powinno być dopuszczalne.

MoĹĽe to wobec tego ty masz problem ze wzrokiem.

Weź chłopie zacznij dyskutować a nie pier...ć

Lekarzu, lecz siÄ™ sam.

GS

Data: 2010-03-16 13:55:06
Autor: kapsi
Totalitaryzm wladzy
On Tue, 16 Mar 2010 10:46:32 +0100, niusy.pl wrote:

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl>

A co wolno robic w "polskim internecie"

Nie ma czego¶ takiego jak "polski internet".

No to może chiński jest ?

I Redwatcha nie maj±. Pedofilię pewnie też już pokonali.

Data: 2010-03-15 17:18:13
Autor: maciej
Totalitaryzm wladzy
Grzegorz Staniak napisał:

[...]

I naprawdę sam nie jesteś w stanie tego wymyślić?
Ustawa zabrania grania u zagranicznych bukó (bez licencji w Polsce). Za to można pociągnąć do odpowiedzialności.
Od cenzurowania treści niech faszysto/komuniści spieprzają.

Nożem można zabić. Jeżeli dokonasz takiej zbrodni będziesz scigany. Co nie znaczy, że powinno się ocenzurować noże (czyli zakazać ich używania).

O debiliźmie ustawy nie bedę się rozwodził, jak zwykle polityczne pomioty wiedzą lepiej co dla mnie dobre...

Data: 2010-03-15 16:41:14
Autor: Grzegorz Staniak
Totalitaryzm wladzy
On 15.03.2010, maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wroted:

[...]

zabrania grania u zagranicznych buków (bez licencji w Polsce). Za to można pociągnąć do odpowiedzialności. Od cenzurowania treści niech faszysto/komuniści spieprzają.

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

GS

Data: 2010-03-15 18:01:06
Autor: maciej
Totalitaryzm wladzy
Grzegorz Staniak napisał:

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

Ponieważ strona www.livescore.com poza reklamami bukmacherów zawiera inne przydatne treści. Nie życzę sobie być od nich odcięty, bo jakiś kaplica stracił ostatnią szarą komórkę.
Niech scigają tych co grają u buków. Niech ścigają tych, którzy reklamują buki w Polsce. Niech się odpieprzą od ostatniego wolnego miejsca, nawet jeżeli jest tylko wirtualne, faszyści i kłamcy spod znaku słońca, Peru zdaje się.

Data: 2010-03-16 08:35:08
Autor: Stefan.Burczymucha
Totalitaryzm wladzy

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnlpqq$kma$1@nemesis.news.neostrada.pl...

Ponieważ strona www.livescore.com poza reklamami bukmacherów zawiera inne przydatne treści. Nie życzę sobie być od nich odcięty, bo jakiś kaplica

tam nie ma nic przydatnego, same bzdury.

Data: 2010-03-16 10:44:41
Autor: niusy.pl
Totalitaryzm wladzy

UĹĽytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

Niech scigają tych co grają u buków. Niech ścigają tych, którzy reklamują buki w Polsce.

Ale czemu konkretnie ich mają ścigać (a Ciebie nie) ?

Data: 2010-03-16 15:03:17
Autor: maciej
Totalitaryzm wladzy
niusy.pl napisał:

Niech scigają tych co grają u buków. Niech ścigają tych, którzy reklamują buki w Polsce.

Ale czemu konkretnie ich mają ścigać (a Ciebie nie) ?

Bo takie chujowe prawo stworzyli.
A mnie za co?

Data: 2010-03-15 18:09:03
Autor: mi
Totalitaryzm wladzy
"Znaczy sie", chciaĹ&#65533;bym raz jeden usĹ&#65533;yszeÄ&#65533; przy okazji podobnej
histerii przekonujÄ&#65533;cÄ&#65533; odpowiedĹş na proste, acz bardzo zasadne w takiej sytuacji pytanie: dlaczego w Internecie ma byÄ&#65533; wolno
robiÄ&#65533; coĹ&#65533;, czego nie wolno robiÄ&#65533; "w realu"?

O'rly? To w realu zabronione s± emisje reklam hazardu i sam hazard np. na
Malcie? To w Polsce zabronione jest "odbieranie" reklam hazardu?

W pierwsza PRL terrorem wymuszała wył±czne decydowanie co obywatel może odbierać
z zachodu. Widać następczyni też się rwie do wył±cznego decydowania co obywatel
może odbierać. nihil novi

mi

Data: 2010-03-15 16:41:17
Autor: mi
Totalitaryzm wladzy
... i jeszcze siÄ&#65533; oflaguj i zawoĹ&#65533;aj "precz sko munom!".

Tylko takim narwańcom jak Jacek P wierz±cym, że można co¶ zmienić i warto
walczyć niewolnicze bydło zawdzięcza teraz supermarkety i ładne kolorki nowej,
kapitalistycznej PRL.

mi

Data: 2010-03-15 18:56:51
Autor: Alek
Totalitaryzm wladzy
[...]

                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wladza zada dla siebie prawa do arbitralnego blokowania stron
internetowych. KAZDA strone internetowa mozna w takim systemie
                 ^^^^^
zablokowac pod byle pozorem.

To nie jest czytanie ze zzrozumieniem tylko z fantazjÄ….

Data: 2010-03-15 10:51:15
Autor: mi
Totalitaryzm wladzy
[...]

Wielu nadal nie dowierza, że dzisiejsze czasy z wszechogarniaj±c± propagand± i
rozpasan± władz± to pełzaj±cy totalitaryzm. Jeszcze nie morduje, chwilowo od
czasu upadku poprzedniej PRL zaprzestał bicia...

Ministerstwo Finansów zajmuje się projektami cenzury, podstawy cenzury wprowadza
ustawa hazardowa, z inicjatywy ustawodawczej korzysta władza wykonawcza, władza
ustawodawcza służy za tłumacza praw narzuconych przez towarzyszy europejskich,
za¶ władzę i patronat nad tym cyrkiem sprawuje partia "liberalna". Takie
ogłupienie, że ludzie nie reaguj± powszechnie.

mi

--

Totalitaryzm wladzy