Totalna Kontrola

Data: 2010-03-11 20:59:46
Autor: Klin
Totalna Kontrola
Data: 2010-03-12 03:28:42
Autor: Mariusz Merta
tiaaaaa... :-)))
ach te wraże USA ono chce waaaaaadzyyyyy, waaaaaadzyyyy i jeszcze raz
waaaaadzyyyy...
tylko dzięki bohaterom z zsrr, chin ludoych, korei północnej, kuby,
wenezueli
a nawet uuuuuniii jewropejskiej
te niecne zakusy się nie udają...
a w ogóle to rosja bywszy zsrr, chrl, korea północna, kuba, wenezuela,
uuuuuniaaaaa jewropejska myśla
jakby tu każdemu człekowi zrobić dobrze, nieba mu przychylić no i
ochronić przed wrednym USA
dobrze, że mamy czterech pancernych :-)))
Mariusz Merta

Data: 2010-03-12 18:00:24
Autor: Klin
tiaaaa :-))) Z czego się śmiejecie, mnie nie do śmichu
Użytkownik Mariusz Merta napisał:
[...]

   W kogo interesie te podśmiechujki. Totalna kontrola jaką
   chcą poddać wszystkich i wszystko nie ma szansy by zostać
   przeprowadzoną przez Rosję, Koreę, Kubę czy Wenezuelę.
   Jeśli chodzi o Chiny można by się jeszcze zastanawiać ale
   to w dalszej przyszłości jeszcze nie teraz. Nawet USA i EU
   obawiam się nie dadzą rady lecz tworzą oni bazę wypadową
   dla Rządu Światowego, który z ich pomocą i za ich plecami
   szykuje się do przejęcia tej waaaaadzy.

Data: 2010-03-13 09:47:19
Autor: Mariusz Merta
tiaaaa :-))) Z czego się śmiejecie, mnie nie d o śmichu
On 12 Mar, 17:00, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
> [...]

   obawiam się nie dadzą rady lecz tworzą oni bazę wypadową
   dla Rządu Światowego, który z ich pomocą i za ich plecami

a szanowny pan moze chce wskoczyc na etat szarika w czterech
pancernych
i w ten sposob ochronic swiat przed wrazym USA ?
tylko prosze nauczyc sie ujadac po rosyjsku co by marusia rozumiala
ca pan do niej szczekasz...
jaaaaasneeee rzad swiatowy kontroluje swiat...tylko jakos qrka ta
kontrola im wychodzi srednio...
zwlaszcza w Grecji ostatnio...
Mariusz Merta

P.S.
a smugi kondensacyjne to pewnie chemiczne srodki rozsiewane przez w/w
rzad swiatowy :-)))
jakbys sie pan chcial zaciagnac do wojsk korei polnocnej to moge panu
kupic bilet...
albo na kube, tam jest przynajmniej cieplej choc ostatnio troche ludzi
umarlo tam z zimna...
przez globalne ocieplenie rzecz jasna :-)))))

mme

Totalna Kontrola