Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]

Data: 2017-05-02 21:07:54
Autor: A. Filip
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
http://wyborcza.pl/7,75398,21757739,konsul-honorowy-w-meksyku-odwolany-nie-chcial-orderu-z-rak.html
Konsul honorowy w Meksyku odwołany. Nie chciał orderu z rąk Andrzeja Dudy
Maciej Orłowski, Paweł Kośmiński
02 maja 2017 | 20:53
Alberto Stebelski-Orlowski, polski konsul honorowy w Meksyku, został
odwołany ze stanowiska - podaje Polsat News. Tydzień temu odmówił
przyjęcia Krzyża Oficerskiego Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej
z rąk prezydenta Andrzeja Dudy. [...]

Data: 2017-05-02 12:55:25
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
I dobrze, tak trzymac.

Data: 2017-05-02 22:00:18
Autor: boukun
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
I dobrze, tak trzymac.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dziwne, że żadna kurwa nie uniosła się honorem i nie odmówiła przyjęcia orderu od Stolzmana i Brąka...
A trzeba przypomnieć, że Stolzman nadawał ordery orła białego hańbiąc go największym wrogom Polaków, w tym banderowcy....

boukun

Data: 2017-05-02 14:14:39
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Bo to kurwy a nie ludzie.

Data: 2017-05-03 14:44:56
Autor: Ciemny Lud
Totalna Opozycja czyli Zenuś PiŚdziak
Błazen "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Bo to kurwy a nie ludzie.

Data: 2017-05-03 14:59:31
Autor: StefanF
Totalny debil.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:oeaogl$hon$1gioia.aioe.org...

Dziwne, że żadna kurwa nie uniosła się
boukun

Nic dziwnego.
Nie byli takimi debilami jak ty.

Data: 2017-05-03 14:44:41
Autor: Ciemny Lud
Totalna Opozycja czyli Zenuś PiŚdziak

Pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
I dobrze, tak trzymac.

Data: 2017-05-02 14:44:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 2 maja 2017 21:07:56 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> odwołany ze stanowiska - podaje Polsat News. Tydzień temu odmówił
> przyjęcia Krzyża Oficerskiego Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej

Odmówienie przyjęcia odznaki to jednak o wiele mniejszy afront niż argument
ad Hitlerum.

Data: 2017-05-02 23:57:15
Autor: A. Filip
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
> [...]
> z rąk prezydenta Andrzeja Dudy. [...]

Odmówienie przyjęcia odznaki to jednak o wiele mniejszy afront niż argument

*Twoim* zdaniem.  Moje zdanie jest "inne".  Donald Tusk obecnie nie jest
na _polskim_ urzędzie. Urząd który obecnie zajmuje zajął wbrew
stanowisku rządu Polski z w miarę świeżych wyborów jeszcze pod rządami
"innej partii". Jaki sobie Unia Europejskawa wybrała durny system kto
głosuje "za Polskę" taki durny system Unia Europejskawa ma.  PiS tego
systemu głosowania nie wprowadził.

Czasy gdy wszyscy mieli mieć jedno zdanie mamy chyba za sobą?
Wiec z miejsca załóżmy że się nie zgodzimy (do końca) a możemy najwyżej
skrócić listę rozbieżności.

Data: 2017-05-02 15:05:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 2 maja 2017 23:57:48 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

Czasy gdy wszyscy mieli mieć jedno zdanie mamy chyba za sobą?
Wiec z miejsca załóżmy że się nie zgodzimy (do końca) a możemy najwyżej

Żeby było jasne, nie bronię Tuska. Jednakże nieprzyjęcie orderu jest aktem
jeszcze bądź co bądź cywilizowanym, mieszczącym się w górnych granicach
dozwolonej biernej agresji, natomiast argumentum ad Hitlerum graniczy już
ze zniewagą aktywną.

Data: 2017-05-03 00:21:33
Autor: A. Filip
> [...]

jeszcze bądź co bądź cywilizowanym, mieszczącym się w górnych granicach
dozwolonej biernej agresji, natomiast argumentum ad Hitlerum graniczy już

A KIEDY DOKŁADNIE miała to ona zrobić? [Patrz jej wyjaśnienie/wykręt zhakowane konto]
Gdy już była konsulem honorowym, gdy już miała zostać konsulem
honorowym czy wcześniej?

Jeśli by to _ona_ to zrobiła w czasie sprawowania urzędu to wywalić bo
Tusk zajmuje dość ważne stanowisko międzynarodowe.  Jeśli by to zrobiła
_przed_ rozpoczęciem procedury objęcia urzędu to AFAIK byłoby to
zachowanie "niestosowne" ale w pełni w granicach wolności słowa a
przynajmniej *amerykańskiej* wolności słowa.

Jak patrze na oskarżające media to brak wykopywania kluczowych "detali"
dla mnie robi z nich mataczące merdia.  Wyjaśnia pani konsul honorowej
szczególnie po uwzględnieniu ich sekwencji w czasie "mogą budzić
wątpliwości" (wersja dyplomatyczna) wiec nadgorliwe pomijanie "detali"
przez merdia działa tylko na jej korzyść IMHO.

Trzeba mataczyć by jej dokopać?  Nie wystarczy dokładne relacjonowanie
*całej* prawdy (możliwych do potwierdzenia faktów)?

Data: 2017-05-03 09:27:10
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-03 o 00:21, A. Filip pisze:
[...]

I wywalili człowieka.
Nie za brak kompetencji, lecz za brak poparcia dla robienia z kraju katolsko-nacjonalistycznego skansenu. Smutne.

[...]

Nie na polskim? To Polska nie jest już w UE?

Urząd który obecnie zajmuje zajął wbrew
stanowisku rządu Polski

Bo ten rząd jest antypolski.

Jaki sobie Unia Europejskawa wybrała

Czyli my.

durny system

Durniami są nacjonaliści, których aparat pojęciowy nie ogarnia świata, o znajomości historii nie wspominając.

głosuje "za Polskę" taki durny system Unia Europejskawa ma.

Bo ty kompletnie nie rozumiesz czym jest UE i po co powstała UE.
Nie każdy jest kretynem i dzieli ludzi na podludzi i rasy panów ze względu na narodowość.

 PiS tego
systemu głosowania nie wprowadził.

I całe szczęście, że nie może go zmienić.

Czasy gdy wszyscy mieli mieć jedno zdanie mamy chyba za sobą?

Czyżby? Marsze faszystów na ulicach widziałeś? Oni to dopiero mają wybitnie zróżnicowane zdania w umysłach :)

[...]

W ogóle nie powinna była tego robić. Zdrowy psychicznie człowiek, wykształcony i znający historię, nigdy by czegoś takiego nie zrobił.

[Patrz jej wyjaśnienie/wykręt zhakowane konto]

Tak, tak. I ty w to uwierzyłeś...
Czemu mnie to nie dziwi?

[...]

Jeśli to zrobiła _przed_ objęciem urzędu, to nigdy nie powinna zostać dopuszczona do sprawowania jakiegokolwiek urzędu.

Trzeba mataczyć by jej dokopać?  Nie wystarczy dokładne relacjonowanie
*całej* prawdy (możliwych do potwierdzenia faktów)?

Zabawne jest, gdy relacjonowania całej prawdy domaga się pislamista i wyznawca TVPis :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 09:46:35
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

[...]

Odmówić przyjęcia to jedno, miał do tego prawo nawet jako konsul honorowy.
Podawać takie "bardzo biorące polityczną stronę" uzasadnienie [1] i
oczekiwać pozostania konsulem honorowym mógł tylko kompletny idiota.
Jeśli był gotów ponieść taką cenę to szanuje go jako człowieka, człowieka
z którym się nie zgadzam.  Jeśli oczekiwał że po czymś takim pozostanie
konsulem honorowym to Polska pozbyła się reprezentującego ją IDIOTY.

[1] http://www.newsweek.pl/polska/polityka/konsul-honorowy-rp-w-meksyku-nie-przyjal-orderu-od-prezydenta,artykuly,409331,1.html

Data: 2017-05-03 10:09:04
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-03 o 09:46, A. Filip pisze:
Kviat <null> pisze:
[...]

Czyżby? To dlaczego stracił stanowisko?
Jak widać w państwie pislamu prawa do odmowy nie miał.

[...]

Nie był idiotą i właśnie dlatego odznaczenia nie przyjął.

Każdy wie co pislamiści robią z ludźmi którzy są przeciw, albo przejrzą na oczy. Nawet pislamiści to wiedzą.
Dlatego każdy pislamista stara się być jeszcze bardziej pislamski od innego pislamisty. Ze strachu. Stąd u nich te coraz większe kompromitacje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 05:57:22
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Co robia pislamisci z tymi co maja inne zdanie. Sypnij lokalizacjami obozow pracy, budynkow gdzie w piwnicach torturuja i strzelaja w tyl glowy. To moze chociaz sciezki zdrowia dla zatrzymanych urzadzaja.

Data: 2017-05-03 18:36:21
Autor: Kviat
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Co robia pislamisci z tymi co maja inne zdanie. Sypnij lokalizacjami obozow pracy,

Bo ci się w pale nie mieści jak można szykanować ludzi?

Zwalniają z pracy, nasyłają prokuratorów, jakieś komisje dyscyplinarne dla nauczycieli, klauzule sumienia w aptekach i u lekarza, religia w szkole w środku godzin lekcyjnych... wymieniać dalej, czy dasz radę wyszukać samodzielnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 11:00:02
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Jak zwalniaja to znaczy ze beda przyjmowali. Bilans jest na zero. Z reszta podobnie. Nie czuje oddechu prokuratora na plecach, nie jestem nauczycielem lekarzem aptekarzem, nie chodze do szkoly. Dawaj dalej bo na razie co napisales mnie nie dotyczy.

Data: 2017-05-03 22:28:46
Autor: Kviat
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Jak zwalniaja to znaczy ze beda przyjmowali.

Pokemonów bez kompetencji.

Bilans jest na zero.

Nie jest na zero. Średnia inteligencji spada.

Nie czuje oddechu prokuratora na plecach,

Bo nic nie znaczysz i się nie liczysz.

nie jestem nauczycielem lekarzem

A mogłeś się uczyć.

aptekarzem,

Tu akurat wystarczy zapisać się do pis.

nie chodze do szkoly.

Czas zacząć.

Dawaj dalej bo na razie co napisales mnie nie dotyczy.

Ale dotyczy wielu normalnych ludzi. Twoje poczucie zajebistości nie zniknęło innych ludzi, którzy chcą żyć w normalnym kraju.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 15:28:24
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Normalnych jest niewielu. Normalnym kolo chuja lata kto rzadzi bo normalni daja sobie rade bez wlazenia w dupe tym co rzadza. To zalezne od jakiejs opcji politycznej poustawiane na dobrze platnych stanowiskach chujki dra ryja jak ich nowa ekipa olewa i pokazuje drzwi. Stabilnosc dla chujkow byla w PRL. Grono popierajace jedyna sluszna opcje mialo zagwarantowane zycie w spokoju. Nawet motto mieli jak ci dobrze nie podskakuj siedz na dupie i przytakuj. Tak z ciekawosci. Tramp wypierdolil wszystkich z poprzedniej ekipy czy pracuja dla niego i dostali podwyzki. We Francji po wyborach ta/ten co wygra zostawi wszystkich z przeciwnych opcji politycznych? Tak ze nie pierdol.

Data: 2017-05-04 08:58:55
Autor: Kviat
[...]

Oczywiście głupolku. To bez różnicy czy rządzi NSDAP czy NKWD. Normalnym przecież jest to obojętne...

Ależ ty masz sieczkę w głowie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-07 11:39:56
Autor: Victor
Totalna ... "normalni".
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Normalnych jest niewielu. Normalnym kolo ...  lata kto rzadzi bo normalni
daja sobie rade bez wlazenia w dupe tym co rzadza.

Tak, "normalnym" jest wszystko jedno - im wystarczy
budka z piwem i wypłata wystarczająca na pól litra dziennie.
W momencie gdy wódz zabierze im pól litra dziennie, a da tylko
dwa piwa - ooo, to już przestaje im być wszystko jedno
i krzyczą że nie ma demokracji, bo nikt ich nie pytał,
tylko wódz zadecydował.
To taki prosty przykład, Zenek, żebyś coś zrozumiał.

Data: 2017-05-03 12:22:08
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Kviat napisał:

klauzule sumienia w aptekach

Apteki to prywatne są chyba. Religia nie jest obowiązkowa.
Kogo zwalniają?
Prokurator zwykle jest od ścigania wałów.

Bez podania przykładów, twoje niepokoje są chj warte.

Data: 2017-05-03 22:38:24
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-03 o 21:22, V.L. Pinkley pisze:
użytkownik Kviat napisał:

klauzule sumienia w aptekach

Apteki to prywatne są chyba.

To niech owce pasą skoro apteki prowadzić nie potrafią.

Religia nie jest obowiązkowa.

A wlicza się do średniej?
I miałaby być na ostatniej/pierwszej lekcji z możliwością zamiany na etykę.
Więc nie bredź tu religianckimi frazesami, że niby jest nieobowiązkowa. Pislamscy rodzice już się w domu postarają, żeby napiętnować wśród swojego potomstwa te dzieci, które na religię nie chodzą.

Kogo zwalniają?

Zahibernowany byłeś od ostatnich wyborów czy zwyczajnie udajesz idiotę?

Prokurator zwykle jest od ścigania wałów.

Tak zwykle jest w państwie prawa. Teraz jest inaczej.

Bez podania przykładów, twoje niepokoje są chj warte.

Czyli chcesz powiedzieć, że jesteś upośledzony i nie zauważyłeś tych przykładów? Umiejętność wyszukiwania informacji i czytania ze zrozumieniem również u ciebie zanikła?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 15:49:33
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
Pracuje od siedmiu lat dla instytucji samorzadowej. W tym czasie zmienilo sie pieciu dyrektorow. Wiecej osob sie zwolnilo bo znalezli lepsza prace niz zostalo zwolnionych z przyczyn nazwijmy je politycznymi. Jeden z dyrektorow oszczednosci szukal i zaczal zwalniac. Za dwa miesiace jego zwolnili bo instytucja praktycznie przestala dzialac. Wszystkim zwolnionym zaproponowano prace na lepszych warunkach, tylko zeby wrocili. To ci co nie byli zwolnieni puscili plotke ze pierdola takie na ramie bron i tez chca podwyzki. I dostali. Temu racjonalizatorowi byly postawione jakies zarzuty ale rozeszlo sie po kosciach. A Ty twierdzisz ze to racjonalizator byl normalny a reszta co pracuja glupia. Moze go poprzec mieli i zrobic strajk w jego obronie?

Data: 2017-05-04 08:53:43
Autor: Kviat
Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]
A Ty twierdzisz ze to racjonalizator byl normalny a reszta co pracuja glupia.

Co ty bredzisz?
Nic takiego nie twierdzę. Dyskutujesz z własnymi urojeniami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-07 03:00:49
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Kviat napisał:

> [...]

Więc nie bredź tu religianckimi frazesami, że niby jest nieobowiązkowa. Pislamscy rodzice już się w domu postarają, żeby napiętnować wśród swojego potomstwa te dzieci, które na religię nie chodzą.

0 przykładów. Z milionów/miliardów stygmatyzowania dzieci przez
złych rodziców powinieneś wyłuskać choć jeden przykład.

> Kogo zwalniają?

Zahibernowany byłeś od ostatnich wyborów czy zwyczajnie udajesz idiotę?

Z milionów/miliardów zwolnień powinieneś wyłuskać choć jeden przykład.

> Prokurator zwykle jest od ścigania wałów.

Tak zwykle jest w państwie prawa. Teraz jest inaczej.

Jak totalna łazi po ulicy z transparentami "marsz wolności"
znaczy to jedno, dobry kierunek ma pisoska prokuratura, ale
jednocześnie trza zauważyć jej słabą/ czasami mierna skuteczność.
Na plus zaliczyć jednak jakieś starania, coś się dzieje jednak w temacie.
Czyli chcesz powiedzieć, że jesteś upośledzony i nie zauważyłeś tych przykładów? Umiejętność wyszukiwania informacji i czytania ze zrozumieniem również u ciebie zanikła?

A, czyli je trzeba wyszukać? Taki szpec jak Ty powinien z pamięci sypnąć
po jednym przykładzie.

Data: 2017-05-07 12:11:16
Autor: u2
W dniu 07.05.2017 o 12:00, V.L. Pinkley pisze:
Pislamscy rodzice już się w domu postarają, żeby napiętnować wśród
swojego potomstwa te dzieci, które na religię nie chodzą.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-07 12:35:01
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-07 o 12:00, V.L. Pinkley pisze:
użytkownik Kviat napisał:

[...]

Żyjesz w jakimś odosobnieniu i nie widzisz co się dzieje?
To na co ci te przykłady, skoro nie ogarniasz rzeczywistości, która cię otacza?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-07 12:39:50
Autor: A. Filip
użytkownik Kviat napisał:

[...]

Jesteś tak miernym demagogiem że jak się ciebie pytają o konkretne przykłady
to potrafisz tylko od odpowiedzi uciekać jak pies z podkulonym ogonem?

Powrotu do rzeczywistości życzę :-)  --

Data: 2017-05-07 14:09:52
Autor: Chiron

użytkownik Kviat napisał:

[...]

Czepiasz się. Już Hegel stwierdził, że jak to, co on głosi nie zgadza się z rzeczywistością, to tym gorzej dla rzeczywistości. Ewidentnie- czepiasz się go :-).

--
Chiron

Data: 2017-05-07 15:09:19
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-07 o 14:09, Chiron pisze:
Czepiasz się. Już Hegel stwierdził, że jak to, co on głosi nie zgadza
się z rzeczywistością, to tym gorzej dla rzeczywistości. Ewidentnie-
czepiasz się go :-).

Pomyliłeś mnie z kimś :)
Chyba łatwo wywnioskować, że nie jestem pislamistą?
A może i nie pomyliłeś... ale jak to u pislamisty, skoro coś ci się nie zgadza z rzeczywistością, to tym gorzej dla rzeczywistości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-07 16:39:41
Autor: A. Filip
użytkownik Kviat napisał:

[...]

Nieszczęsna rzeczywistość wymaga obrony! ;-)

Data: 2017-05-07 14:27:05
Autor: Kviat
użytkownik Kviat napisał:

[...]

Jesteś debilem, że muszę ci podawać przykłady?
Napisz wprost, że nie potrafisz czytać, jesteś głuchy i ślepy, nie masz dostępu do TV, internetu, to może się zlituję, bo upośledzonym trzeba pomagać.
Tylko jak ty te przykłady przeczytasz, skoro nie masz dostępu do internetu?

to potrafisz tylko od odpowiedzi uciekać jak pies z podkulonym ogonem?

Wy naprawdę nie wiecie co się dzieje, czy celowo udajecie?
Gdy jest mowa o Piotrowiczu, Pawłowicz, ONR, TVPis itp. itd. albo np. o ministrze środowiska, który zabija zwierzęta (i namawia do zabijania), wycina drzewa, wierzy w chemtrailse (ja pierd... minister środowiska...) to udajecie, że deszcz pada.
I jeszcze domagacie się przykładów, bo sami ich nie widzicie...

Czasem się zastanawiam, czy pislamiści potrafią samodzielnie wodę zagotować, bo przecież bez podania przykładu to niemożliwe, żeby woda mogła być aż tak gorąca...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-04 10:32:33
Autor: Ciemny Lud
Totalna Opozycja czyli Zernuś cierpiący
PiSdzielec "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:97c15e6d-00c6-4a5d-b3c9-291a468cd137googlegroups.com...
Co robia pislamisci z tymi co maja inne zdanie. Sypnij lokalizacjami obozow pracy, budynkow gdzie w piwnicach torturuja i strzelaja w tyl glowy. To moze chociaz sciezki zdrowia dla zatrzymanych urzadzaja.

Koguciku, masz skerozę? Która to minister chciała powiesić Tuska? Kto mówił o Polakach "gorszy sort" i "glisty ludzkie"? Kto ty SKURWYSYNU proponuje komuś elektrowstrząsy i wrzucenie do dołu z wapnem? Ty mała, parszywa GNIDO! Kiedys się zaplujesz tą swoją nienawiścia ty parszyw GADZIE! Pochwal się wnukom jaki to dziadziuś machu! Ty podła SWINIO! Ty POMIOCIE sowiecki! ;-))))))))))))

CL

Data: 2017-05-03 14:58:18
Autor: StefanF
Totalna
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+0jnn5619zf-h522@buntownik.pl...

Trzeba mataczyć by jej dokopać?  Nie wystarczy dokładne relacjonowanie
*całej* prawdy (możliwych do potwierdzenia faktów)?

A. Filip

Cała prawda jest taka, że ta pani najpierw się wypięła mówiąc,
 że to są jej prywatne wpisy i poglądy.
Gdy sprawa trafiła do prokuratury to poczuła swąd koło Du.y
i pierdnęła o zhakowaniu.

Data: 2017-05-04 13:09:19
Autor: Pajdak
Totalna Opozycja [Meksyk]
[...]

Dobra zmiana! Dojna zmiana! Czy szaman smoleński Bredziński usłyszał wołanie
A.Macierewicza "Wacku! Wracaj!" i powrócił do "pracy" w polskiej spółce
zbrojeniowej? Synuś Richarda Czarnieckiego chciałby zdobyć doświadczenie w
"strzelaniu do ruchomych celów", a 1-wszy myśliwy PRL-pis Szyszko jest
zajęty waleniem ze śrutówki do niedobitków bażantów!

--
Lepudruk

Totalna Opozycja i D. Tusk WYWALCZYLI! Wyższe standardy dla konsuli honorowych są egzekwowane! [Meksyk]