Totalna blokada wszystkich płatnych autos trad w Polsce. -

Data: 2009-08-19 22:44:41
Autor: Kuczu
Totalna blokada wszystkich płatnych autos trad w Polsce. -
CUT_INZ pisze:
http://www.rmf.fm/fakty/?id=160477

Jeśli wypali - oj będzie się działo...

Zieeew. Juz chyba to jest ciekawsze: http://www.rmf.fm/fakty/?id=160489

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-08-19 23:11:33
Autor: CUT_INZ
Kuczu pisze:

Zieeew. Juz chyba to jest ciekawsze: http://www.rmf.fm/fakty/?id=160489

W rzeczy samej, bardzo interesujące...

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY

Data: 2009-08-20 07:14:40
Autor: Tytus z Fabryki
Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -
Siemka
 ***"Kuczu"
Zieeew.

Nie kazdy ma niewatpliwe szczescie mieszkac w NRD gdzie drogi sa za darmo i niezlej jakosci...
A akcja zajebista - pewnie chcac nie chcac wezme w niej udzial puszka bo akurat bede jechal na wakacje.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-20 08:09:01
Autor: Kuczu
Tytus z Fabryki pisze:

Nie kazdy ma niewatpliwe szczescie mieszkac w NRD gdzie drogi sa za darmo i niezlej jakosci...

A ja mieszkam ? Bo nie wydawa mi sie :)

A akcja zajebista - pewnie chcac nie chcac wezme w niej udzial puszka bo akurat bede jechal na wakacje.

Nieno zajebista. Moze nawet Lepper obejmie ja honorowym patronatem.

Data: 2009-08-20 08:09:47
Autor: Spider A.J.
Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -

"Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote

Nie kazdy ma niewatpliwe szczescie mieszkac w NRD gdzie drogi sa za darmo i niezlej jakosci...

hihihihiiii... za darmo??? Slyszales kiedys o podatku
od pojazdow mechanicznych (Kraftfahrzeugsteuer )?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-08-20 08:28:24
Autor: Tytus z Fabryki
Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -
Siemka

*** "Spider A.J."
hihihihiiii... za darmo??? Slyszales kiedys o podatku
od pojazdow mechanicznych (Kraftfahrzeugsteuer )?

O kurna!!!
"Za benzyniaka(euro4) płace 300 podatku + plus 600 euro ubezpieczenia.W Polsce miałem 50% zniżki i za te auto płaciłbym 500zł."
A to faszysci...

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-20 08:55:50
Autor: Kuczu
Tytus z Fabryki pisze:

O kurna!!!
"Za benzyniaka(euro4) płace 300 podatku + plus 600 euro ubezpieczenia.W Polsce miałem 50% zniżki i za te auto płaciłbym 500zł."
A to faszysci...

Ale u nich nikt z tego powodu nie blokuje drog :) A gosc ma auto z Euro4. Dowiedz sie ile placa Ci co maja starsze pojazdy.

Data: 2009-08-20 09:02:39
Autor: Piotr May
Kuczu pisze:
Tytus z Fabryki pisze:

[...]

a ile zarabiają ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-08-20 09:17:43
Autor: Kuczu
Totalna blokada wszystkich płatnych autos trad w Polsce. -
Piotr May pisze:

a ile zarabiają ?

a to juz zalezy gdzie. Im ktos zarabia lepiej tym ma nowsze auto i tym mniej placi. I na odwrot.

Data: 2009-08-20 17:27:03
Autor: The_EaGle
Kuczu pisze:
Piotr May pisze:

a ile zarabiają ?

a to juz zalezy gdzie. Im ktos zarabia lepiej tym ma nowsze auto i tym mniej placi. I na odwrot.

Albo na odwrót. Im bogatszy tym ma więcej euro i  jeździ z wyższym EURO_X i płaci mniej.

Pozdrawiam
Rafał
CBF500

Data: 2009-08-20 17:54:59
Autor: Magic
The_EaGle pisze:
Kuczu pisze:
Piotr May pisze:

[...]

Ty na pewno przeczytałeś to przed wysłaniem ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-08-20 09:21:44
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -

> Albo na odwrót. Im bogatszy tym ma więcej euro i  jeździ z wyższym
> EURO_X i płaci mniej.

Ty na pewno przeczytałeś to przed wysłaniem ?

tez sie zastanawiam :)

Data: 2009-08-20 18:06:38
Autor: The_EaGle
Magic pisze:
The_EaGle pisze:
Kuczu pisze:
Piotr May pisze:

[...]

Przeczytałem ale najwyraźniej nie do końca poprawnie ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-08-20 10:15:06
Autor: Tytus z Fabryki
Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -
Siemka

*** "Kuczu"
Ale u nich nikt z tego powodu nie blokuje drog :)

Bo maja swietne, bezplatne i dobrze zarabiaja..

 ***A gosc ma auto z  Euro4. Dowiedz sie ile placa Ci co maja starsze pojazdy.

Placa mniej - najwiecej placa wlasciciele diesli z euro 4 wlasnie...ok 320 ejro rocznie potem benzyniaki z ta norma...i im starszy tym taniej. Nie wiem z czego to wynika ale tak jest - przynajmniej gugiel tak twierdzi.

A co do topicu to takie polskie...jak mnie sprawa nie dotyczy to Ci co to robia to losie gamonie i bez sensu
Dosc szybko przyzwyczajmy sie do dziadostwa i na dodatek do tego ze trzeba za nie slono placic.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-20 13:47:05
Autor: Spider A.J.
Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote

Ale u nich nikt z tego powodu nie blokuje drog :) A gosc ma auto z Euro4. Dowiedz sie ile placa Ci co maja starsze pojazdy.

a diesel bez filtra czastek?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-08-20 10:16:49
Autor: Marcin Gardeła
Spider A.J. wrote:
hihihihiiii... za darmo??? Slyszales kiedys o podatku
od pojazdow mechanicznych (Kraftfahrzeugsteuer )?

Z kraftów znane mi jest jedynie World of Warcraft oraz Kraftwerk :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Totalna blokada wszystkich płatnych autos trad w Polsce. -