Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana

Data: 2018-06-20 08:29:43
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/w-parlamencie-europejskim-przeglosowano-cenzure-internetu-w-ue

W Parlamencie Europejskim przeg³osowano cenzurê Internetu w UE autor: admin (2018-06-20 14:24)
 Sta³o siê to, czego wszyscy siê obawiali. Komisja prawna UE zag³osowa³a za cenzur± Internetu pod pozorem walki o prawa autorskie. Oznacza to, ¿e machina ruszy³a i rozpoczyna siê procedowanie potwora prawnego, który ma na celu zduszenie swobody wypowiedzi w Internecie.

Kontrowersje budzi zw³aszcza s³ynny ju¿ art. 13 cenzuruj±cy internet. Dzisiaj zosta³ on przeg³osowany g³osami komisji JURI w stosunku 15:10, a kolejny art. 11 czyli podatek od linków w stosunku 13:12. Teraz czas na decyzjê Parlamentu Europejskiego, która jest spodziewana w lipcu lub we wrze¶niu bie¿±cego roku.

Wspomniany artyku³ 11 wprowadza dodatkowe prawa autorskie do witryn z wiadomo¶ciami. Oznacza to, ¿e je¶li kto¶ chce korzystanie z tre¶ci dziennikarskich znajdowanych w Internecie, nawet dodaj±c tylko link, bêdzie musia³ uzyskaæ licencjê wydawcy!

Nie mniej kontrowersji wzbudza artyku³ 13, który w³a¶ciwie po prostu wprowadza dla wydawców tre¶ci obowi±zek cenzury wypowiedzi. Chodzi o tak zwane maszyny cenzuruj±ce, zwane dla niepoznaki anty-plagiatowymi. Wszystkie platformy internetowe, na których u¿ytkownicy mog± udostêpniaæ tre¶ci, bêd± zmuszone monitorowaæ zachowanie u¿ytkowników, aby wykrywaæ i zapobiegaæ naruszeniom praw autorskich? Tworzenie takich algorytmów bêdzie wymagane prawem, zatem prawo na³o¿y te¿ obowi±zek szpiegowania u¿ytkowników Internetu.

Oznacza to, ¿e po wej¶ciu tego prawa, w ca³ej UE dzisiejsza kultura internetowa zostanie zdelegalizowana. Oznaczaæ to bêdzie równie¿ likwidacjê memów. Tak daleko nie poszli nawet cenzorzy Internetu z Iranu czy z Chin.

Procedowanie szkodliwego prawa ju¿ siê rozpoczê³o, ale jednocze¶nie rosn± w si³ê przeciwnicy drakoñskich przepisów. Mowa o ponad 80 sygnatariuszach reprezentuj±cych organizacje praw cz³owieka i praw cyfrowych, organizacje dzia³aj±ce na rzecz wolno¶ci mediów, wydawców, dziennikarzy, bibliotek, instytucji naukowych i badawczych. Ludzie ci na temat przygotowywanego prawa wypowiadaj± siê jednoznacznie negatywnie. Przewa¿a przekonanie, ¿e nie spe³nia ona wyznaczonych celów s³u¿±c jedynie interesowi korporacji.. Jako g³ówny zarzut wspomina siê, ¿e jest to ACTA 2 wprowadzana tylnymi drzwiami, tak jak kiedy¶ konstytucja UE zwana potem Traktatem Lizboñskim, i nie bêdzie to s³u¿yæ interesowi publicznemu, a wrêcz bêdzie kontrskuteczne.

Po dzisiejszym g³osowaniu ustawa cenzuruj±ca internet w UE trafi do Parlamentu Europejskiego. Stanie siê to w lipcu lub we wrze¶niu bie¿±cego roku. Wszystko zale¿y od tego na którym posiedzenie Parlamentu Europejskiego to trafi. Prawie na pewno prawo to zostanie przeg³osowane. Zanim jednak zacznie obowi±zywaæ odbêd± siê rozmowy z Rad± Europejsk±, które maj± przygotowaæ kraje cz³onkowskie do wdro¿enia nowego prawa. Ostateczne g³osowanie stanowi±ce wyrok dla wolno¶ci Internetu w UE, prawdopodobnie nast±pi w nadchodz±cych miesi±cach.

Data: 2018-06-20 08:48:07
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana
Biedny pizdziak. Bedzie musial wlasnymi slowami przekazywac co w GWnie wyczytal. A ze to debil to wszystko mu sie popierdoli.

Data: 2018-06-20 18:44:13
Autor: Paranoja i Sto³ki
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana = zenu¶ kwiczy
KUTASINA "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Biedny pizdziak. Bedzie musial wlasnymi slowami przekazywac co w GWnie
wyczytal. A ze to debil to wszystko mu sie popierdoli.

Wiêc zacznie obowi±zywaæ cenzura powiem ci tak ty g³upi chuju! Jeste¶ zaka³±
spo³eczna, paso¿ytem ¿eruj±cym na nieszczê¶ciu innych, kanali± obra¿aj±c±
innych, komusz± gnid±, która za jedyn± metodê dyskusji gdy braknie
argumentów uwa¿asz dó³ z wapnem. Tak ty swiñski ryju, mam nadziejê, ¿e czasy
takich komuszych ³otrów jak ty dobiegna koñca i bedziesz musia³ chamie
prymitywny byæ mi³ym i grzecznym. Tak debilu, twoje czasy dobiegaj± koñca.
Oby¶ zgni³ we w³asnym wyrku jako kara za to wszystko co z³ego wyrz±dzi³e¶
ludziom których nawet nie znasz. Zdychaj w pokoju pod³a ¶winio.

Podoba siê POjebie? Tak w³a¶nie wygl±da twoje, "lorda", "u2" i innych gnid
s³ownictwo na psp. Czas was siê koñczy. Kwiczeæ ¶winie! Kwiczeæ!

CL

Data: 2018-06-20 10:17:53
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana = zenu¶ kwiczy
Wykrzycz to pod Palacem Kultury i potem sie podpal. Bedziesz mial swoje 15 sekund w mediach. Tutaj nawet twoje klony wsadzily cie do kf bo przestaly odpowiadac.

Data: 2018-06-21 04:02:59
Autor: stevep
[...]

Ciebie nie uwzglêdniaj± nawet pisowcy bo¶ za g³upi.

--
stevep

Data: 2018-06-20 19:37:09
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana = zenu¶ kwiczy
Tez sie w protescie podpalisz? Napisz kiedy. Przyjade zrobic ci zdjecie.

Data: 2018-06-22 04:11:17
Autor: Zenek Kapelinder
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana = zenu¶ kwiczy
Wole fotke jak sie podpalasz.

Data: 2018-07-05 12:55:56
Autor: Milf Hunter D±s
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana = zenu¶ kwiczy
W dniu ¶roda, 20 czerwca 2018 18:54:56 UTC+2 u¿ytkownik Paranoja i Sto³ki napisa³:
> [...]

Podoba siê POjebie? Tak w³a¶nie wygl±da twoje, "lorda", "u2" i innych gnid
s³ownictwo na psp. Czas was siê koñczy. Kwiczeæ ¶winie! Kwiczeæ!

Organizujta jakie KODy przed ³unijnymi siedzibami:)
Prasa resortowa te powinna byæ zaniepokojona, Jandy powinny ujadaæ.

Ni ma netu, ni ma sieci, ni ma wykszta³conych dzieci, to nie kuba
to nie chiny, my internet WY-WAL-CZY-MY!
https://youtu.be/MgGT9w05zLk

Data: 2018-07-06 09:01:57
Autor: piss
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana = zenu¶ kwiczy
U¿ytkownik "Milf Hunter D±s" <franek.zyto@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a31e2dbb-ed21-4ed9-a32f-a9b2e871d0b1googlegroups.com...
> [...]

CL

Organizujta jakie KODy przed ³unijnymi siedzibami:)

Pies s±siada okrutnie za tob± têski! ;-))))

Prasa resortowa te powinna byæ zaniepokojona, Jandy powinny ujadaæ.

Biedna psina wyje z têsknoty  ca³a dob±! Cos ty mu zrobi³? ;-))))

CL;

Data: 2018-06-20 23:03:04
Autor: Bruno Brunowski
Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana
W dniu ¶roda, 20 czerwca 2018 17:29:44 UTC+2 u¿ytkownik mcmlxx...@gmail.com napisa³:
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/w-parlamencie-europejskim-przeglosowano-cenzure-internetu-w-ue

W Parlamencie Europejskim przeg³osowano cenzurê Internetu w UE autor: admin (2018-06-20 14:24)

Jeszcze nic nie jest przes±dzone. To by³o g³osowanie w komisji i bêdzie jeszcze debata plenarna na temat tej regulacji.

--
Bruno

Data: 2018-07-05 12:29:37
Autor: Bruno Brunowski
[...]

[ciach be³kocik]

"w ¶rodê Parlament Europejski zag³osowa³ za odrzuceniem kontrowersyjnej dyrektywy o prawie autorskim, zawieraj±cej m.in. zapisy zmieniaj±ce kwestiê odpowiedzialno¶ci za tre¶ci publikowane na rozmaitych platformach internetowych na w³a¶cicieli platform czy tzw. podatek od linków."
http://innpoland.pl/144713,parlament-europejski-zaglosowal-przeciwko-dyrektywie-nazywanej-acta2

--
Bruno

Totalna cenzura netu w Europie juz przeg³osowana