Totalna inwigilacja

Data: 2009-06-12 12:00:55
Autor: xbartx
Totalna inwigilacja

A powtarzam już od jakiegoś czasu - pozbywać się kk, to nie, nikt mnie nie chce słuchać ;)

Data: 2009-06-12 05:13:01
Autor: bradley.st
Totalna inwigilacja
On 12 Cze, 08:00, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
A powtarzam ju¿ od jakiego¶ czasu - pozbywaæ siê kk, to nie, nikt mnie
nie chce s³uchaæ ;)

Ale mi placa 2% za to "udostepnianie bankowi danych o zakupach".
Uwazam ze warto zaryzykowac. ;)

Data: 2009-06-12 12:37:47
Autor: xbartx
Totalna inwigilacja
Dnia Fri, 12 Jun 2009 05:13:01 -0700, bradley.st napisał(a):

Ale mi placa 2% za to "udostepnianie bankowi danych o zakupach". Uwazam
ze warto zaryzykowac. ;)

U nas na razie 1% płacą i zamierzają zbierać czyli jak będzie 2% to znaczy, że już zbierają?

Data: 2009-06-12 06:37:03
Autor: bradley.st
Totalna inwigilacja
On 12 Cze, 08:37, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

U nas na razie 1% p³ac± i zamierzaj± zbieraæ czyli jak bêdzie 2% to
znaczy, ¿e ju¿ zbieraj±?

A nie bylo jakiejs karty, ktora zwracala ponad 1% i chyba nawet ponad
2% przy transakcjach za granica? Nie pamietam, chyba bylo na grupie.

Nie no, na pewno inwigilacja totalna panuje. ;) Ale jak juz jest, to
warto sie drozej sprzedac. Wniosek: nie robimy zakupow kartami
debetowymi, a z kredytowych uzywamy tylko tych, ktore zwracaja godziwy
procent. :)

Data: 2009-06-12 15:12:15
Autor: Valdi.Pavlack
Totalna inwigilacja
"xbartx" news:h0ti6r$2nj$5inews.gazeta.pl

U nas na razie 1% płacą i zamierzają zbierać czyli jak będzie 2% to
znaczy, że już zbierają?

Ktoś tutaj pisał o mydleniu oczu, więc może to jest właśnie to mydlenie oczu
:)

Data: 2009-06-12 14:13:54
Autor: schliesky
Totalna inwigilacja
xbartx wrote:
A powtarzam już od jakiegoś czasu - pozbywać się kk, to nie, nikt mnie nie chce słuchać ;)

A debetówki lepsze będą? Jasno nie napisali, ale skoro będą przekazywać dane z konta - przelewy od pracodawcy itp., to czemu nie z debetówki?

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-06-12 12:36:58
Autor: xbartx
Totalna inwigilacja
Dnia Fri, 12 Jun 2009 14:13:54 +0200, schliesky napisał(a):

A debetówki lepsze będą? Jasno nie napisali, ale skoro będą przekazywać
dane z konta - przelewy od pracodawcy itp., to czemu nie z debetówki?

Debetówka to służy głównie do obsługi bankomatu, ale zdarzają się takie przypadki jak np debetówka Polbanku.

Data: 2009-06-12 15:11:43
Autor: Valdi.Pavlack
Totalna inwigilacja
"xbartx" news:h0ti5a$2nj$4inews.gazeta.pl

Debetówka to służy głównie do obsługi bankomatu, ale zdarzają się takie
przypadki jak np debetówka Polbanku.

Rozumiem że piszemy o transakcjach dokonywanych ww. kartą po za granicami
kraju ;)

A nie zapomniałeś o tych, którzy nawet w PL prawie codziennie bądź
codziennie posługują się tą kartą he he i nie mam na myśli tylko wypłat z
bankomatów :)

Data: 2009-06-12 15:45:40
Autor: szczurwa
Totalna inwigilacja
On 12 Cze, 14:13, schliesky <thisisnotr...@mail.pl> wrote:

A debetówki lepsze bêd±? Jasno nie napisali, ale skoro bêd± przekazywaæ
dane z konta - przelewy od pracodawcy itp.

W³a¶nie to mnie, qrwa, zastanawia; w jaki sposób dotr± do przelewów za
czynsz, od pracodawcy itp. Czy¿by do tej "fabryki danych" mieli zamiar
³adowaæ dane z kont osobistych ?  Najbardziej intymne dane osobiste
banki maj± zamiar przekazywac do prywatnego BIK -u ? Przecie¿ to
bêdzie wymaga³o zgody wla¶ciciela rachunku. A jak siê nie zgodzê, to
co ? Nie dostanê kredytówki ?

Zaczynam myslec o otwarciu rachunku w Niemczech. Karta kredytowa u
szwabów do za³atwienia z Miles&More. A niemieckiemu BIK-owi niewiele
przyjdzie z wiedzy, gdzie kupujê i ile p³ace za czynsz.

Data: 2009-06-12 15:56:05
Autor: bradley.st
Totalna inwigilacja
On 12 Cze, 18:45, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Zaczynam myslec o otwarciu rachunku w Niemczech. Karta kredytowa u
szwabów do za³atwienia z Miles&More. A niemieckiemu BIK-owi niewiele
przyjdzie z wiedzy, gdzie kupujê i ile p³ace za czynsz.

Ej, no, jak sobie nakrecamy paranoje, to globalna! Albo przynajmniej
Europejsko-Unijna.
Moze na poczatek wymiana informacji miedzy niemieckim BIKiem a polskim
BIKiem? :)

Data: 2009-06-12 15:04:57
Autor: Valdi.Pavlack
Totalna inwigilacja
"xbartx" news:h0tg1n$2nj$3inews.gazeta.pl

A powtarzam już od jakiegoś czasu - pozbywać się kk, to nie, nikt mnie
nie chce słuchać ;)

Ja już to zrobiłem, ale z debetówki za żadne Chiny nie zrezygnuję :)

Totalna inwigilacja