Totalna inwigilacja w Plusie?

Data: 2011-01-21 15:34:38
Autor: GB
Totalna inwigilacja w Plusie?
W dniu 2011-01-21 13:35, VomitroN pisze:
Jestem po rezygnacji z abonamentu w Plusie. Przechodze do Playa. Zadzwoniono do mnie z 2699 z jakas oferta okazyjna, zebym tylko zostal w abonamencie. Co prawda jestem juz zdecydowany ze koncze wspolprace z Plusem, poprosilem jednak o wyslanie oferty na maila i o kontakt za kilka dni. No i oczywiscie zadzwoniono do mnie dzisiaj... ale na inny numer (sic!). Byl to kupiony jaki rok temu simplus do obslugi Allegro, ktory tez pewnie na dniach przerzuce do Playa. Zas laska z 2699 , spytana skad ma numer simplusa oznajmila, ze numer abonamentowy mialem akurat wylaczony to wybrala drugi dostepny z bazy danych.

I teraz rodzi sie pytanie: Skad ten drugi numer znalazl sie w bazie Plusa na koncie mojej firmy, skoro nigdy nawet go nie rejestrowalem, kupilem okazyjnie w innym miescie, bo numer mi sie spodobal, nie wykonywalem polaczen miedzy tymi dwoma numerami (nie bede przeciez dzwonil do siebie), ale za to zdarzylo mi sie zadzwonic do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

Jakies pomysly?

Nie masz bladego poj臋cia jak zaawansowane metodyki analityczne s膮 stosowane przez Plusa (i innych te偶) w stosunku do klient贸w, jakie totalne ilo艣ci danych s膮 obrabiane przez kilkudziesi臋cioosobowy zesp贸艂 wysokiej klasy specjalist贸w...

Generalnie, nie dziw si臋 ;-0 aczkolwiek pomys艂贸w nie mam. Mo偶e dzwoni艂e艣 z tego numeru albo na ten numer dzwoni艂y podobne nr jak na ten tw贸j drugi?

GB

Data: 2011-01-21 15:59:45
Autor: VomitroN
Totalna inwigilacja w Plusie?

U偶ytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4d3999b6$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

Generalnie, nie dziw si臋 ;-0 aczkolwiek pomys艂贸w nie mam. Mo偶e dzwoni艂e艣 z tego numeru albo na ten numer dzwoni艂y podobne nr jak na ten tw贸j drugi?

No przeciez napisalem, ze kilka razy dzwonilem z obu telefonow na te same numery. Ale to byly naprawde sporadyczne polaczenia. Przeciez kojarzac w tej sposob wspolne polaczenia, moze sie okazac, ze skoro kilka razy zadzwonilem po prostytutke, to teraz w przyporzadkowanej bazie danych do mojego konta, pojawia sie wszyscy klienci tego samego burdelu :)

Generalnie te dwa numery sluza mi do zupelnie innych zastosowan wiec nie powinny byly "sie znac".Stad moje wielkie zdziwienie. Bowiem, pierwszy to firmowy na abonament wiec klienci, rodzina, i wszystko co sie obskakuje telefonicznie do powrotu do domu. Drugi numer to niezarejestrowany prepaid do obslugi Allegro. --
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2011-01-21 20:44:29
Autor: Artur Ma艣l膮g
Totalna inwigilacja w Plusie?
W dniu 2011-01-21 15:59, VomitroN pisze:
(...)
Generalnie te dwa numery sluza mi do zupelnie innych zastosowan wiec nie
> powinny byly "sie znac".

Jak chcesz numery, kt贸re nie powinny si臋 zna膰, to nale偶a艂o skorzysta膰
z prepaida innego operatora.

> [...]
> abonament wiec klienci, rodzina, i wszystko co sie obskakuje
> telefonicznie do powrotu do domu. Drugi numer to niezarejestrowany

Najwyra藕niej zwi膮zek si臋 pojawi艂 i to ca艂kiem materialny...

--
Jutro to dzi艣 - tyle 偶e jutro.

Data: 2011-01-24 14:12:28
Autor: pyton

[...]